Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jos G29 tulee ps4:lle,ois todella tyhmää logitechiltä "tukea" G25/27 ym. Sehän vähentää G29:n myyntiä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jos G29 tulee ps4:lle,ois todella tyhmää logitechiltä "tukea" G25/27 ym. Sehän vähentää G29:n myyntiä.

Niillä on edelleen G27 myynnissä ja koska se tuki on pelkistä ajureista kiinni, ois sama ku ampuis itteä jalkaan, jos tukea ei tule.

"Anteeksi mutta ei me tueta niitä vanhempia ratteja vaikka mahdollisuus ois, mutta ostakaa tää uus ja heittäkää niillä vanhoilla vaikka vesilintua" :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Eiköhän ne jo oo ampunut itseään jalkaan. Mixeivät heti laitteet ajureita. Thrustmasterin ratteja on myyty aika paljon logitechin sopimattomuudesta ps4:een. Kuiteski g29:n myynti kärsii g25/g27 sopivuuden myötä. Monella on 25/27,jos ne tulevat toimimaan ps4:ssa,mitä järkeä ostaa g29.:confused:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Eiköhän ne jo oo ampunut itseään jalkaan. Mixeivät heti laitteet ajureita. Thrustmasterin ratteja on myyty aika paljon logitechin sopimattomuudesta ps4:een. Kuiteski g29:n myynti kärsii g25/g27 sopivuuden myötä. Monella on 25/27,jos ne tulevat toimimaan ps4:ssa,mitä järkeä ostaa g29.:confused:

Sulla on nyt lähtökohtaisesti väärä ajattelumalli :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mun piti joskus ostaa se DFGT, mutta mä päädyin sitten Logitech G25seen vaihteiston ja kytkimen takia, myös modauksen takia. Imo. G27 oli sitten rimanalitus, ruma ratti, liian pienillä napeilla ja vaihteisto, no sen tiedättekin...

Omat kokemukset on että tuo G25 on ajettu kulumalla rikki, siis se kestää vääntöä, hakkamista, riuhtomista, mitä vain. Se on tippunut 10 kertaa lattialle muutoissa yms. ja kestää silti ajoa. Polkimet on luokkaa maailman parhaimmat jos tuota vertaa hinta/laatusuhteessa. Siihen löytyy jopa modauspalikoita vaikka ja minkämoista. Mitään, ei siis mitään huonoa sanottavaa siitä. On kestänyt yli 40K kilometriä ajoa, 8kpl 24 tunnin kisaa ollen päällä koko ajan (toki ajamatta välillä kun pitää taukoa pitää). Tuo on toimintavarmin ja kestävin ratti mitä tiedän. Huonoa tuossa on vain tuo sekventaalin kuluminen jossain 30K kilometrissä, mutta sekin on korjattavissa omin keinoin. Ratin kiinnitys mulla petti ajat sitten, meni se muovinen varsi poikki kun sitä ei saanut tarpeeksi tiukkaan pöytään kiinni rattimodin takia, isompi ratti = enemmän vääntö-pinta-alaa jolloin se kiinitys ei enään ollut sopiva suhteessa isoon rattiin (350mm).

Nyt T300RS on samoja ongelmia, koneisto ei pysy paikallaan, pultataan siis kiinni pöytään kun ehditään. Mutta, G25 tekniikka on vanhaa verrattuna uusiin ja kyllähän tuo on aikansa elänyt jo. En voi sanoa T300RS:stä mitään koska mulla ei ole edes tuhatta kilometriä sillä vielä takana. Minusta ratin pitää kestää 10K kilometriä vähintään ilman sen avaamista ja mielellään tuhansia yhteen putkeen menemättä rikki. Ainoa miinus mitä mä nyt tuosta löydän on se että forcet saattaa kadota tai rattiin tulee muita yhteysongelmia, toki tämäkään ei välttämättä ole ratista kiinni. Sitten tuo tuuletin joka joillakin huutaa, mulla se ääni ei häiritse yhtään, kiitos noiden ilma-aukkojen jotka on suunnattu poispäin kuskista.

Jos G29 on toteutettu uudella tekniikalla, mä veikkaan että sen kestävyydestä ei ole takeita (luottoa on kyllä Logitechiin mutta uusi tekniikka on aina just sitä uutta), mutta jos se on "sisältä G25/27", niin aivan varmasti on hyvä ratti. Laitetaan siihen samalle viivalle vaikka tuo T100 thrustmasterilta, niin ohi mennään heittämällä.

Onko tietoa vielä paljonko se vaihteisto maksaa tuohon kylkeen?
Entäs sopiiko vanhan G27/25 polkimet ja/tai vaihteistot siihen? Tämä sattaa olla ratkaiseva tekijä, säästää rahaa jos on G-sarjan vaihteisto jo omasta takaa. Polkimet voi myydä ja uskoisin että pelkälle ratille löytyy joku pc-pelaaja jostain myös.

Eikös tuosta ollut jotain puhetta että G25/27 vaatisi sirun toimiakseen PS4:ssä? Itse en usko että tulee sopimaan...


Mä olin aika skeptinen tästä T300RS ratista tuossa jossainvälissä, ei ole vielä mennyt rikki ja ratti toimii kuin unelma. Mä tarvin enään sen vaihteiston ja kunnon polkimet, ei nää loppupeleissä ole hyvät.
T300RS on todella hyvä ratti kun se toimii oikein. Aivan eri luokkaa kuin rataskoneet.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

[SUB]Hienoahan se on, että tulee vaihtoehtoja myös PS4-rattimarkkinoille. Parhaimmillaan tuo vähän Thrustmasterin kalliimpien mallien hintojakin alas jos tuo G29 alkaa myydä hyvään tahtiin. Itsellä on rattivalinta yhä tekemättä ja olisi kiva päästä noita ratteja jossain kokeilemaan. Onko muuten tietoa, että pääseekö esim. Verkkokauppa.com:n myymälöissä kokeilemaan noita Thrustmasterin ratteja? Ja kun ei ole sitä mancavea jossa vois pitää ajopenkkiä, niin pitäis saada uusi ratti wheel stand prohon kiinni. Tai sitten hankkia uusi kämppä, luoda mancave ja viritellä sinne omat ajosysteemit. :) Mutta siinä liikutaan ihan eri summissa kuin pelkän ratin kanssa.[/SUB]
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kellään arviota / kokemusta rallipenkki: Playseat evolution mallista? :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

[SUB]Hienoahan se on, että tulee vaihtoehtoja myös PS4-rattimarkkinoille. Parhaimmillaan tuo vähän Thrustmasterin kalliimpien mallien hintojakin alas jos tuo G29 alkaa myydä hyvään tahtiin. Itsellä on rattivalinta yhä tekemättä ja olisi kiva päästä noita ratteja jossain kokeilemaan. Onko muuten tietoa, että pääseekö esim. Verkkokauppa.com:n myymälöissä kokeilemaan noita Thrustmasterin ratteja? Ja kun ei ole sitä mancavea jossa vois pitää ajopenkkiä, niin pitäis saada uusi ratti wheel stand prohon kiinni. Tai sitten hankkia uusi kämppä, luoda mancave ja viritellä sinne omat ajosysteemit. :) Mutta siinä liikutaan ihan eri summissa kuin pelkän ratin kanssa.[/SUB]

Varikkosuoran puolella laitettiin linkkiä johonkin missä inside tietona oli et tuo on päivitetty DFGT G27:n rungolla.

Jos tuo tieto pitää niin pidän ratin hintaa jopa kovana. Joku 129-149 ois ollu ok hinta.
Ekaksi ratiksi todella loistava, tai erittäin satunnaiseen käyttöön. Mutta jos nyt on vetäny PS3:lla G25/G27:lla ja on ratti ostamatta, niin en kyllä ihan heti samalla 10v vanhalla rungolla tehtyä rattia ostais, varsinkin kun uudempi tekniikka on tuntumaltaan vain niin paljon parempi.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jätkä jo hätäpäissään dissaa tulevaa rattia ihan huolella. Ei ole ratista vielä mitään oikeaa tietoa tai edes julkaisupäivää annettu, joten keskity välillä ihan muihin asioihin.

Mulla ois vaikka heti varaa ostaa useampi ihannoimasi t300 tekele, mutta en periaatteessa viitsi moisiin rahojani tuhlata
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jätkä jo hätäpäissään dissaa tulevaa rattia ihan huolella. Ei ole ratista vielä mitään oikeaa tietoa tai edes julkaisupäivää annettu, joten keskity välillä ihan muihin asioihin.

Mulla ois vaikka heti varaa ostaa useampi ihannoimasi t300 tekele, mutta en periaatteessa viitsi moisiin rahojani tuhlata

Dissaa? Luitko yhtään mitä kirjoitin. Ensi ratiksi täydellinen, joskin ylihintainen.
Jos omistaa jo g27 ja on aktiivi käyttäjä niin ratastekniikka ei vain ole tätä päivää.

Kyllä ensipuhelimeksi satunnaiskäyttäjänä menee 3G puhelin, mutta aktiivi käyttää 2015 4G:tä.

Kyllä niitä muitakin vaihtoehtoja on kuin T300. Esim t500 tai fanatec jotka on tehty nyky tekniikalla.
Jos oikeasti ajat ratilla niin 189 on auttamattomasti liian kallis ratas tekniikkaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei kannata alkaa provosoitumaan! Omenanraato puhuu ihan asiaa. Lyhyesti vain, että hyvä ku tule muitakin mutta kannattaa selvittää se, mitä teknologiaa tuo uusi g29 käyttää. Ihan vaan sen takia, ettei tule sitten pettymystä, mikäli sw käyttää tuota vanhaa. Foorumit on juuri sitä varten, että jaetaan kokemuksia ja tietoa, ei sitä kannata henkilökohtaisesti kenenkään ottaa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ Juu, niinkuin Varikkosuoralla laitoin, Sonyn yksinoikeus ja GT7:n virallinen ratti (todennäköisesti).
Tulee myymään, kuin häkä.

Logitechilla on asiat muuttuneet, johto ja liiketoimen uudelleenlinjaus takas konsoleihin.. Koputan puuta, mutta jos mun uusi T300 pykää, G29 tulee tilalle. Tällaista odottelua ei vain enää siedä. :mad:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Motonetin ajopenkin lähti seuraavalla omistajalle tänään ja nyt pitäs joku uusi hommata.
Onko playseat challenge vai wheel stand pro kannatavampi hankinta T300RS ratille js t3pa poljin hässäkälle?
Emäntä ei tykkäis kyttyrää, kun ei vie paljon tilaa.
[h=1][/h]
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Motonetin ajopenkin lähti seuraavalla omistajalle tänään ja nyt pitäs joku uusi hommata.
Onko playseat challenge vai wheel stand pro kannatavampi hankinta T300RS ratille js t3pa poljin hässäkälle?
Emäntä ei tykkäis kyttyrää, kun ei vie paljon tilaa.

Wheel stand pro ei vie tilaa oikein mitään mutta playseatissa on penkki, kumpi vaan tuntuu luontevammalta.
WSP:sta saa tehtyä "putkettoman" mallinkin kääntämällä sen jotenkin toisinpäin, eli ei tule putkea jalkoväliin. Käsittääkseni noissa playseateissa on kaikissa se putki keskellä... Mulle ei ainakaan sovi :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Wheel stand pro ei vie tilaa oikein mitään mutta playseatissa on penkki, kumpi vaan tuntuu luontevammalta.
WSP:sta saa tehtyä "putkettoman" mallinkin kääntämällä sen jotenkin toisinpäin, eli ei tule putkea jalkoväliin. Käsittääkseni noissa playseateissa on kaikissa se putki keskellä... Mulle ei ainakaan sovi :)
Playseat challengessa mun mielestä ei tuu putkea jalkoväliin. Plussaa on myös kokoontaitettavuus.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust


Juuri kun Thrustmaster T300 RS -rattihankinta on siirtymässä vaiheeseen katsellaan onko verkkokaupassa saldoa, tulee nämä kuvat vastaan. Tässä on odotettu vuoden päivät tukea G25:lle, jota ilmeisesti ei tule koskaan tapahtumaan. Vanha rattipaketti pitäisi saada kiertoon ja uutta tilalle. Onko asiantuntevalla raadilla vinkkiä mitä tehdä, jäädäkkö odottamaan G29 vai siirtyä vaiheeseen starttaan auton ja käväisen kaupoilla?

Näytä liitetiedosto 14373 Näytä liitetiedosto 14374 Näytä liitetiedosto 14375
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuo vahvistaa ratastekniikan käytön, joten kauppaan jättäisin itse jos hinta tosiaan noin paljon. Se ero on sama kuin katsot mustsvalkomatkatv:tä ja rinnalla on 55" 4k töllö. Edes huonommat polkimet ei muuta sitä tosiasiaa, että se forcen tasoero on ihan älytön ratas vs hihna.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tuo vahvistaa ratastekniikan käytön, joten kauppaan jättäisin itse jos hinta tosiaan noin paljon. Se ero on sama kuin katsot mustsvalkomatkatv:tä ja rinnalla on 55" 4k töllö. Edes huonommat polkimet ei muuta sitä tosiasiaa, että se forcen tasoero on ihan älytön ratas vs hihna.

Kiitos. Sitä ei tiedä paremmasta, jos ei olisi foorumeita tai päässyt itse kokeilemaan. Onko vinkkiä mitä tehdä G25:lle, näistä alkaa varmaan olemaan ylitarjontaa myyntipalstoilla? Ottaako esimerkiksi VPD vaihdossa vastaan?
 
Ylös Bottom