Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toimiiko tuo thrustmaster t100 ratti suoraan ps4:n kanssa, vai täytyykö padilla mennä ensin peliin ,jonka jälkeen tuolla ajamaan pystyy
Vai tarviiko tehdä jotain erityis temppuja. Täällä ois eräässä marketissa tuo t100 myytävänä alta satasen !
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toimiiko tuo thrustmaster t100 ratti suoraan ps4:n kanssa, vai täytyykö padilla mennä ensin peliin ,jonka jälkeen tuolla ajamaan pystyy
Vai tarviiko tehdä jotain erityis temppuja. Täällä ois eräässä marketissa tuo t100 myytävänä alta satasen !

Luulisi että tuo toimii pelin valikoissa ainakin (typerää jos näin ei ole), mutta eihän sen juuri tarvi muualla toimiakaan, jos ei nyt vaivaa käynnistää itse peliä PS4 ohjaimesta...:rolleyes:
Olikohan tästä jotain puhetta jo aiemmin? En muista ja jaksa kahlata ketjua läpi :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toimii nimenomaan niin, että ps4 valikoissa mennään pädillä ja käynnistetään sillä peli.
Itse pelissä sitten toki toimii ratilla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Aina hehkutan omaa ajopenkkiäni, kun on ilmaisista jämäpaloista rakennettu. Ikinä en ole tainnut videota ottaa pelaamisesta näytön tältä puolen, joten äsken kun aikaa oli, päätin sellaisen tehdä.
http://youtu.be/FLktu56PrEw
 
Vastaus: Project CARS

Erittäin satunnaiselle käyttäjälle T80 tai T100 saattaa riittää. Onko täällä kokemuksia noista rateista Pcarsin kanssa?

Moi minulla on toi T80,minusta se on ihan hyvä,jos ei kaipaa mitään forceja.Jos saa vähän kehua,niin minusta sillä on ihan hyvä ajaa,just sen takia,silti siinä on ihan tarpeeksi vastusta.Takana jo noin yli 90h ajoa,ei muuta kuin piuhat kiinni ja ajamaan.Ei tarvii mitään säätöjä,jos ei haluu.Ps.tämä on mun mielipide,tällä kehuilla en haluu nostaa T80:ä parhaaksi ratiksi,jokaisella on oma mielipide omasta ratista.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

ISR:n ekat tuntemukset tubessa g29 ratista

Kuten vähän ennakoitiin niin g27 ja dfgt yhdistelmä. Hinta on kyllä iso shokki, se 189e olisi ollut oikeasti vielä hinta, jolla se ois myynyt..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Aina hehkutan omaa ajopenkkiäni, kun on ilmaisista jämäpaloista rakennettu. Ikinä en ole tainnut videota ottaa pelaamisesta näytön tältä puolen, joten äsken kun aikaa oli, päätin sellaisen tehdä.
http://youtu.be/FLktu56PrEw

Ensimmäisenä huomasin kylmäkaapin,joka näytti vielä olevan melko täynnä.:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ensimmäisenä huomasin kylmäkaapin,joka näytti vielä olevan melko täynnä.:)

Hah, sama huomio! Vakaan näköisen setin on Omppu rakennellut ja kun itse tekee saa juuri sellaisen kun haluaa!
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Hah, sama huomio! Vakaan näköisen setin on Omppu rakennellut ja kun itse tekee saa juuri sellaisen kun haluaa!

Umpiraudasta tulee vakaa. Toi penkki on noin 30-40cm lattiasta irti, seisoo neljällä säädettävällä jalalla, ilman telkkaria ja rattia penkin paino +50kg. :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Umpiraudasta tulee vakaa. Toi penkki on noin 30-40cm lattiasta irti, seisoo neljällä säädettävällä jalalla, ilman telkkaria ja rattia penkin paino +50kg. :D

Sä oot sitten hitaampi kuski kun minä, sulla on painavampi auto! :D Pitää sen penkin painaakin että pysyy paikallaan lujassa menossa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust


Rehellinen mielipiteeni on että tämä on täyttä pa*kaa, rahastusta.
Ensinnäkin Darin ei aja sillä ratilla kuin viimeistä päivää, lähinnä sunnuntaiajelua kun ratti ei käänny missään kohtaa edes 90 astetta, sen pitää kääntyä kunnolla, näyttää että ajaisi autolla :rolleyes:
Toinen on tuo vaihteisto, se on sama kuin G27 mutta ilman nappeja, mikä ihmeen idea?
Kolmas on tuo mukamas paranneltu jarru, tuossa on sama moodi kun mulla ja maksoin jousesta vaan 5€ ja löin sinne itse kuminpalan sisälle.

Mitään hyvää en tuosta löydä, ratti tuntuu olevan keskeltä niin täynnä tavaraa että siihen isommat sormet omaava voi helposti lyödä rystysetkin.
En ole mikään Logitechin vihaaja vaan ihan rehellisesti tuo näyttää minusta siltä että se on hätäisesti tehty viritys jolla yritetään rahastaa... T300RS on sata kertaa parempi ratti ja en kyllä maksa tuosta G29:stä 200€ yli, en sitten millään, en edes kännissä tai hetken mielijohteesta :D Saatika vielä siihen vaihteiston hinta päälle!?
Onnea vaan Logitechille myyntiyrityksissä, ehkä joku pöljä tuon ostaa... :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ Darin oli vieraskorea, eikä alkanut dissaamaan.
Saa nähdä, tuleeko (päästetäänkö ilmoille) yhtään oikeita arvosteluja ratista ennen kaupan hyllylle tuloa.
Eli G27:n tuntuma, eikä mitään parannusta. En olisi uskonut Logitech!
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei ilmeisesti ihan älyttömän kallis, ainakaan vähän yksinkertaisempi laite.
http://murobbs.muropaketti.com/threads/projekti-liikkuva-simupenkki.1119249/#post-1713232683

Woot, pelkät sähköiset ikkunannostimet (tai pyyhkijät :D) ja muutama nivel, hitsausta metri tolkulla :D Piru vie kun tämä olisi itellekin ihan helppo tehdä mutta kun oon konsolikuski enkä pc... :D
Edelleen odotan että joku keksii miten tuosta T300RS:stä otetaan forcet "ulkokäyttöön" nimittäin niillä saisi tuonkin häkkyrän toimimaan oikein. Tulisi jopa Project Carsin kaikki pirun säädöt oikeasti käyttöön tai tarpeeseen :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Se siitä T300 GTE ratista,paskana taas!! Toinen ratti minkä sain jo hajalle n.3 kuukaudessa.:mad: Pikkuhiljaa alkaa vituttaa..millos se LOGITECH G29 tulee myyntiin?

Tämäkin ratti kalibroi ni kauan ku on virtaa..ensin hiljaa vasemmalle vajaan kiekan ja sit helvetin lujaa oikealle toppariin asti ja sit taas hiljaa vasemmalle jne. Myös forcet on taas hävinnyt melkein kokonaan..kokeilin laittaa pcarissa forcet täysille ja tosi kevyt kääntää. Ni ja kaikki mitä voi tehdä ite takuun puitteissa on tehty..ei mitään vaikutusta. En ees oo paljon tätä rattia käyttänyt.:mad: Saan kyl kalibroitua ku vähän avittaa käsin vasemalle ett menee toppariin asti,mut ei paljon lämmitä ku forceista ei oo tietoakaan. Ja eiku ratti takas verkkikseen.
 
Ylös Bottom