Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

^ Voi surkeus! (G29:n pitäisi tulla heinäkuussa kauppoihin.)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Se siitä T300 GTE ratista,paskana taas!! Toinen ratti minkä sain jo hajalle n.3 kuukaudessa.:mad: Pikkuhiljaa alkaa vituttaa..millos se LOGITECH G29 tulee myyntiin?

Tämäkin ratti kalibroi ni kauan ku on virtaa..ensin hiljaa vasemmalle vajaan kiekan ja sit helvetin lujaa oikealle toppariin asti ja sit taas hiljaa vasemmalle jne. Myös forcet on taas hävinnyt melkein kokonaan..kokeilin laittaa pcarissa forcet täysille ja tosi kevyt kääntää. Ni ja kaikki mitä voi tehdä ite takuun puitteissa on tehty..ei mitään vaikutusta. En ees oo paljon tätä rattia käyttänyt.:mad: Saan kyl kalibroitua ku vähän avittaa käsin vasemalle ett menee toppariin asti,mut ei paljon lämmitä ku forceista ei oo tietoakaan. Ja eiku ratti takas verkkikseen.

Onko tuo nyt sama homma kuin viimeksi ja siis sama ratti, eli ns. korjattu kerran(kaksi)? Tämmösessä aina rupeaa epäilyttämään se sun laitteisto jos on molemmilla kerroilla sama juttu. Minusta sun kannattaa ottaa tuosta video.

Tosiaan eihän se lopeta kalibrointia ennen kun se menee molempiin toppareihin asti. Hemmetin outoa tuo että se heittää vaan puolikiekkaa ja sitten toiseen suuntaan...
PCarsista pitää ne Fx ja Fy hommelitkin laittaa kohdallleen, muutenha tuo forcet ei tunnu missään vaan on kuin pyörittäisi tyhjää rullaa :rolleyes:

Mulla on tainnut tasan kerran käydä niin että forcet olisivat kadonneet aivan kokonaan. Usein on kyllä sitä että auton tunne kanttareissa ja perän luisuja ynnä muita ei tunne, on vain se vastus joka vetää rattia keskelle. Ei tämäkään ihan täysin terve ratti ole Project carsin kanssa, mutta uskon että tuo johtuu siitä että peli ei aina tallenna kaikkia asetuksia vaikka siitä just tulikin päivitys, esim. kääntösäde ei mulla jää siiihen mihin sen laitan vaan se palautuu aina samaan vaikka tekisi mitä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onko tuo nyt sama homma kuin viimeksi ja siis sama ratti, eli ns. korjattu kerran(kaksi)? Tämmösessä aina rupeaa epäilyttämään se sun laitteisto jos on molemmilla kerroilla sama juttu. Minusta sun kannattaa ottaa tuosta video.

Tosiaan eihän se lopeta kalibrointia ennen kun se menee molempiin toppareihin asti. Hemmetin outoa tuo että se heittää vaan puolikiekkaa ja sitten toiseen suuntaan...
PCarsista pitää ne Fx ja Fy hommelitkin laittaa kohdallleen, muutenha tuo forcet ei tunnu missään vaan on kuin pyörittäisi tyhjää rullaa :rolleyes:

Mulla on tainnut tasan kerran käydä niin että forcet olisivat kadonneet aivan kokonaan. Usein on kyllä sitä että auton tunne kanttareissa ja perän luisuja ynnä muita ei tunne, on vain se vastus joka vetää rattia keskelle. Ei tämäkään ihan täysin terve ratti ole Project carsin kanssa, mutta uskon että tuo johtuu siitä että peli ei aina tallenna kaikkia asetuksia vaikka siitä just tulikin päivitys, esim. kääntösäde ei mulla jää siiihen mihin sen laitan vaan se palautuu aina samaan vaikka tekisi mitä.
Eri ratti on. Kalibrointi oireilee samal taval,forcet vähän erilailla..täs on samat koko ajan. Edellisessä forcet hävis kokonaan esim.nopeassa korjausliikkeessä. Edellinen hajos ps3:lla ja tämä ps4:lla. Taidan vaihtaa tallia..logitech tai fanatec. Oikeestaan alkaa tulla ikävä g27:kaa. Nyt alkaa jo silmääkin miellyttämään g29:n ulkonäkö.;) Ni ja tää on kolmas t300 rs/gte ratti täs kaupungis mitä mä tiän mitkä ovat hajonneet ja kaikissa ollut samanlaista vikaa..kalibrointi/forcet.

Ni tiän kyl miten project carsissa säädetään forcet.

Ps. Kohta on ehkä th8a keppi myynnis sopuhintaan.;)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Oliskohan se ihan kiinni siitä että se on se GTE-malli, tietty sama runko kaikissa mutta kun ei tiedä... Onko sulla se uusin firmware siinä kuitenkin?
Pitää koputtaa puuta kyllä tuon oman kanssa, ei ole ollut vielä mitään ongelmaa minkä huomaisi. Tuuletin on äänekäs kun pistää korvan vierelle mutta ei muuta...

Logitechin G29 pitäisi ainakin olla kestävä ratti, pitäisi kestää kyllä kaikenlaista menoa jos on samaa tavaraa kuin G25 oli. En voi sitä suositella mutta tuon sun kokemuksen jälkeen on melkein tilanne että se on paras vaihtoehto.
Fanatecillä pitäisi olla myös laadukasta kamaa mutta hinta on kans "laadukasta" :D

Käytä se ratti silti huollossa vielä, jos se on jo toinen kerta niin ne saattaa lähettää kokonaan uuden. Kyllä niistä jonkun pitää jo vihdoin toimiakin :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Oliskohan se ihan kiinni siitä että se on se GTE-malli, tietty sama runko kaikissa mutta kun ei tiedä... Onko sulla se uusin firmware siinä kuitenkin?
Pitää koputtaa puuta kyllä tuon oman kanssa, ei ole ollut vielä mitään ongelmaa minkä huomaisi. Tuuletin on äänekäs kun pistää korvan vierelle mutta ei muuta...

Logitechin G29 pitäisi ainakin olla kestävä ratti, pitäisi kestää kyllä kaikenlaista menoa jos on samaa tavaraa kuin G25 oli. En voi sitä suositella mutta tuon sun kokemuksen jälkeen on melkein tilanne että se on paras vaihtoehto.
Fanatecillä pitäisi olla myös laadukasta kamaa mutta hinta on kans "laadukasta" :D

Käytä se ratti silti huollossa vielä, jos se on jo toinen kerta niin ne saattaa lähettää kokonaan uuden. Kyllä niistä jonkun pitää jo vihdoin toimiakin :D
Se kolmas mikä tääl on hajonnu oli rs..uskon ettei mallilla ole väliä. Ensimmäisen ratin ostin systema storesta ja kerran se "korjattiin"siel,mut ei tullu kuntoon joten sain rahat takas. Tän ostin verkkokaupasta ja lähetän sen takas. Jos ne eivät saa sitä kuntoon ja tyrkytttävät uutta tilalle..ni mietinmitä teen. T300rs/gte,t500rs niitä ei ole siel nyt varastossa,jostain luin ett g29 tulis myyntiin 15.7. Uusin firmis oli täs valmiia. 450e on paljon rahaa ratista "vanhalla" tekniikalla..350e liian paljo ratista uudella tekniikalla joka ei kestä!! Toisaalta vkl:n oon selvinpäin,ni siinä se g29:n hinta ois melkein säästetty.;)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Se kolmas mikä tääl on hajonnu oli rs..uskon ettei mallilla ole väliä. Ensimmäisen ratin ostin systema storesta ja kerran se "korjattiin"siel,mut ei tullu kuntoon joten sain rahat takas. Tän ostin verkkokaupasta ja lähetän sen takas. Jos ne eivät saa sitä kuntoon ja tyrkytttävät uutta tilalle..ni mietinmitä teen. T300rs/gte,t500rs niitä ei ole siel nyt varastossa,jostain luin ett g29 tulis myyntiin 15.7. Uusin firmis oli täs valmiia. 450e on paljon rahaa ratista "vanhalla" tekniikalla..350e liian paljo ratista uudella tekniikalla joka ei kestä!! Toisaalta vkl:n oon selvinpäin,ni siinä se g29:n hinta ois melkein säästetty.;)

Jos sä saat kolmannen ratin mikä on rikki niin johan on kummaa touhua, sit on kyllä jo huono tuuri. Jos ne ei rahoja siitä halua palauttaa niin kokeilisin vielä kerran :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jos sä saat kolmannen ratin mikä on rikki niin johan on kummaa touhua, sit on kyllä jo huono tuuri. Jos ne ei rahoja siitä halua palauttaa niin kokeilisin vielä kerran :D
Jep,kyl mä yhen t300:sen aattelin vielä tuho..siis testata. Gte mallia verkkiksessä ei oo ollenkaan enää,mut rs mallia tulee joskus. Kamun työkamu sai kaupanpurun tai ottaa tilalle g29:n, toki maksaa n.100e lisää. Täytyy käydä sitä testaamas sit ku saa sen. Katsoin logitechin sivuilta,ni eihän g29 oo ku 50e kalliimpi ku g27...g27=399 ja g29=449.:D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itellä oli käytössä tuo Fanatecin Porche 911 GT2 nelisen vuotta ja tän vuoden alussa hajos, muovinen rattiakseli vaan poikki sisältä. Ihan ok ratti mut forceja kaipasin lisää ainakin noissa Turismo 5:ssa ja 6:ssa. Yhtään en tiedä tän päivän malleista, kai sielläkin jotain kehitystä on tapahtunut.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Se riippunee pelin koodauksesta. T300RS:llä GT:ssä forcet todella onnettomat. Ps4 puolella pcarsissa saa säädettyä sellaiseksi ettei pysty enää ajaa ku on liian rajut.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Pelistähän se on kiinne juu.. Itse ratin moottorissa voimaa riittää, tais olla Ferrari Challenge jossa täysillä forceilla ei mitään toivoa ajaa kun väänsi ja ravisti niin voimakkaasti vastaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

En ihmettelis yhtään vaikka PCARS nimenomaan rikkois noita ratteja. Ihan käsittämättöämiä force-bugeja välillä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

En ihmettelis yhtään vaikka PCARS nimenomaan rikkois noita ratteja. Ihan käsittämättöämiä force-bugeja välillä.
Hyvinki mahdollista,mut eka ratti meni ps3 ja gt6:ssa rikki. No nyt on ratti matkalla verkkokauppaan. Luonnollisesti verkkokaupan huolto yrittää korjata tehtaan ohjeiden mukaan,jos ei toimi ni sit tehtaalle ja mahdollisesti uus tilalle tai kaupanpurku..eli eiku ootellaan.

Vois ajella välil gt6:sta g27:lla ja todeta kuin hyvä ratti se onkaan.:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

En ihmettelis yhtään vaikka PCARS nimenomaan rikkois noita ratteja. Ihan käsittämättöämiä force-bugeja välillä.

Näin sen myös minä näen. Aivan raakilehan Pcars on pelinä ja ffb-optimointi uusille rateille on puolitiessään. Kätevästi vielä laitetaan ffb-säätövastuu asiakkaalle, jotta väistetään oikeusvaateet.

Vähentäkää voimavasteen määrää (tyre force) Thrustmasterin kolmesatasissa. Tosin ratin starttikalibrointi on karmeaa katseltavaa/kuunneltavaa, kun laidoille iskee - tuon kun saisi Thrustmaster pätchättyä nätimmäksi.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Näin sen myös minä näen. Aivan raakilehan Pcars on pelinä ja ffb-optimointi uusille rateille on puolitiessään. Kätevästi vielä laitetaan ffb-säätövastuu asiakkaalle, jotta väistetään oikeusvaateet.

Vähentäkää voimavasteen määrää (tyre force) Thrustmasterin kolmesatasissa. Tosin ratin starttikalibrointi on karmeaa katseltavaa/kuunneltavaa, kun laidoille iskee - tuon kun saisi Thrustmaster pätchättyä nätimmäksi.

Mulla ratti hidastaa ennen kuin osuu äärilaitoihin.
Itse tosin sinällään tykkään pcarsin monipuolisuudesta. Olen viimeaikoina säätänyt enemmän ja saanut forcet taas paljon paremmaksi, ja ne on ihan erilaiset nyt mitä monella muulla ja varsinkin mitä netissä pyörii. Eli ihan oikeasti nyt saa jokaiselle sopivaksi. Yhdellä säätimellä ei onnistu.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ps. Kohta on ehkä th8a keppi myynnis sopuhintaan.;)
Jos nyt vaikka päätysitkin rattia vaihtamaan niin ei kai sitä keppiä tarvii myydä? :)

Toihan toimii itsenäisesti myös PS4:llä ainakin, tosin sitä en sitten tiiä vaatiiko se siihen viereen Thrustmasterin ratin vai kelpaako muutkin :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mulla ratti hidastaa ennen kuin osuu äärilaitoihin.
Itse tosin sinällään tykkään pcarsin monipuolisuudesta. Olen viimeaikoina säätänyt enemmän ja saanut forcet taas paljon paremmaksi, ja ne on ihan erilaiset nyt mitä monella muulla ja varsinkin mitä netissä pyörii. Eli ihan oikeasti nyt saa jokaiselle sopivaksi. Yhdellä säätimellä ei onnistu.

Ihan oikeasti? Laitahan video kalibroinnista. Sen haluan nähdä!

Asetto Corsassa on ilmeisesti ffb-säätö toteutettu inhimillisesti (n. kymmenellä parametrillä) verrattuna Pcarsiin. Sitä odotellessa.
Mulla itelläni on yhä Jack Spade:n Classic-tweakit autoissa. Hyvin pelittää. Itse olen säätänyt vain rengasvoimia.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Jos nyt vaikka päätysitkin rattia vaihtamaan niin ei kai sitä keppiä tarvii myydä? :)

Toihan toimii itsenäisesti myös PS4:llä ainakin, tosin sitä en sitten tiiä vaatiiko se siihen viereen Thrustmasterin ratin vai kelpaako muutkin :)
Toihan vois toimiakin. En muistanutkaan tota usb liitäntä jutskaa. Toihan pitää testata,jos merkki muuttuu. Kiitos vinkistä!:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

T300-ohjain on saanut firmwarepäivityksen V24.

Seuraavia fiksauksia luvassa:
- Optimized cooling fan management (the cooling fan turns off quicker now when the motor cools down).
- Optimized wheel’s power supply management.


Lisätietoja: http://ts.thrustmaster.com/eng/index.php?pg=view_files&gid=3&fid=15&pid=375&cid=15

Toihan vois toimiakin. En muistanutkaan tota usb liitäntä jutskaa. Toihan pitää testata,jos merkki muuttuu. Kiitos vinkistä!
smile.gif

Tuli mieleen, että bongasin tälläisen ilmeisesti vastaavan kokemuksen Project CARSin foorumilta: http://forum.projectcarsgame.com/sh...ad-unit-risk)-as-high-as-people-make-it-sound
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ihan oikeasti? Laitahan video kalibroinnista. Sen haluan nähdä!

Mullahan tuo ratti hidastuu myös ennen kun osuu sinne päätyyn asti, mutta kyllä se silti kolahtaa sinne, mutta ei täydellä voimalla.

Mä olen hyvin pitkälti samalla linjalla teitin kanssa tuosta että se on PCars joka niitä ratteja hajottaa, tehtailta ei ole löydetty teknisiä vikoja kovinkaan paljon... Ja kyllähän tuosta pelistä saa sellaset forcet ulos etten jaksa kaksin käsin rattia vääntää ja sillä jo hajottaa ratin herkästi... Tämähän on vaarallinen peli kaikkineen säätöineenkin :D Tämä selittää myös tuon tuulettimen huutamisenkin, sehän pyörii aina lujempaa mitä enemmän koneistosta otetaan irti vai onko se kenties jotenkin lämpöohjattu? ...Toisaalta, enemmän tehoa = enemmän lämpöä joten tuokin kävisi hyvin yksiin :rolleyes:
 
Ylös Bottom