Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

G29 ei eroa jurikaan G27:n ffb-fiiliksistä, sanovat jo netissä olevat arvostelut.

Mutta laittakaahan silti omakohtaisia kokemuksia, jahka niitä tulee tavalla/toisella.

(Itse meinaan mennä seuraavat 5 vuotta T300RS:lläni kaihtaen max ffb-arvoja ---> wood ---> knock knock)

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

G29 ei eroa jurikaan G27:n ffb-fiiliksistä, sanovat jo netissä olevat arvostelut.

Mutta laittakaahan silti omakohtaisia kokemuksia, jahka niitä tulee tavalla/toisella.

(Itse meinaan mennä seuraavat 5 vuotta T300RS:lläni kaihtaen max ffb-arvoja ---> wood ---> knock knock)
Pirun kova luotto sul on t300:iin.:) Ite en meinaa säästellä 300:ni forcejen suhteen,käytän niitä mitkä tuntuu parhaimmilta ja ei kyl oo lähelläkään max forceista. Kamu ei oo vielä saanu omaansa g29:ä jonka otti/vaihtoi hajonneen 300:n tilalle,sitä ainkin täytyy käyä testaamas viimeistään sit ku tää mun nykyinen ratti hajoaa. Ja sit se ricmotechin viiveadapteri g27:n ja ps4:n väliin.:D

Juu, toivon, että se eka rattini oli vain maanantaimalli.
Tyre Forceista lohkaisin ja hyvä on fiilis ajossa.. Videota luvassa. Stay tunned!

Voitko finbaek laittaa sun ratin ja auton force säädöt? Itsellä taas hakee asetukset sen viimesimmän päivityksen jälkeen. Tekisi mieli kokeilla muidenkin säätöjä.

Olen itse käyttänyt sitä Project Cars foorumien excel-taulukkoa/Android ohjelmaa aina kyseiselle autolle. Tire force ollut alle 100, perus force 75 ja tietyissä autoissa sitten vielä laskenut niitä master ja body arvoja, jos on ollut liian raskas vieläkin.

Voitko finbaek laittaa sun ratin ja auton force säädöt? Itsellä taas hakee asetukset sen viimesimmän päivityksen jälkeen. Tekisi mieli kokeilla muidenkin säätöjä.

Olen itse käyttänyt sitä Project Cars foorumien excel-taulukkoa/Android ohjelmaa aina kyseiselle autolle. Tire force ollut alle 100, perus force 75 ja tietyissä autoissa sitten vielä laskenut niitä master ja body arvoja, jos on ollut liian raskas vieläkin.

Olikos se niin että perus forcet pitää aina olla 100 tai tapahtuu "jotain" ? :rolleyes:

Tire forcea kokeilin ite just 100 ja se tuntuu paremmalta kun oletuksena (päivityksesä ilmeisesti muttunut 121). Aiemmin oli sitä ongelmaa että forcet tuntui pieneltä ja kun niitä lisäsi niin että ne tuntuisi hyvältä, niin ratti on pirun raskas.
Pienet forcet mutta raskas ratti = vähennä tire forcea. Isot forcet ja löysä ratti = lisää tire forcea. Tai jotain...:D

Tässäpä niitä:

[video=youtube;AO2qditVXRY]https://www.youtube.com/watch?v=AO2qditVXRY[/video]

Viimeksi muokannut moderaattori:

"käyttäjä on poistanut videon"

Sorry. Nyt toimii :)

Mahtaako olla edes tuon hinnan arvoinen?

No se on kyllä siinä ja siinä, mutta ei taida halvempaa olla PS4:lle olemassa edes ja hintaansa nähden kyllä varmasti paras :D

No se on kyllä siinä ja siinä, mutta ei taida halvempaa olla PS4:lle olemassa edes ja hintaansa nähden kyllä varmasti paras :D
Jotenkin ei tuo kuminauha vastus oikein vakuuta. Eli vaikka ei vielä löydykään PS4:lle rattia, niin taidan passata tarjouksen. Sitten kun ratille tulee käyttöä, niin täytyy ostaa kerralla kunnollinen.

Jotenkin ei tuo kuminauha vastus oikein vakuuta. Eli vaikka ei vielä löydykään PS4:lle rattia, niin taidan passata tarjouksen. Sitten kun ratille tulee käyttöä, niin täytyy ostaa sitten kerralla kunnollinen.

Juu olen samaa mieltä, kerralla kunnollinen. Mutta kun tälläkin on moni kysellyt tuon ratin ominaisuuksia tai hankinnan kannattavuutta kun hintaa olla melkein 100€, niin nyt sen voi lunastaa jo paljonkin halvemmalla.
Ei kannata odottaakaan muuta tai parempaa T80RS:ltä kuin PS2:n aikaiset ratit... Se on perus rimpula kahdella polkimella, mutta ainakin sillä saa paremman tuntuman kuin padilla (toki riipuu kuskista).

DFGT:n hajotessa olen vertaillut eri ratteja. T500RS ja G27 jäivät pois, koska T500:ssa ei vaihdeläpyskät käänny ratin mukana ja PS4 ei tue G27:sta, jos kyseisen konsolin tulen joskus hommaamaan. Eli jäljelle jäävät G29 ja T300RS. G29 on näköjään vasta tullut markkinoille, joten ei varmaan kenelläkään vielä ole kyseistä rattia. Olisiko T300RS hyvä hankinta? Onko tyyppivikoja yms?

T300 ongelmat tulee takuuaikana jos niitä tulee. G29 on taas G27 uudella ratilla. Sisäinen tekniikka on täysin sama, joten se on tekniikan saralla "kivikautinen" verrattuna T300:een.

En itse ainakaan pelkäis T300:n ostoa, enkä ikimaailmassa maksais noin hävyttömiä hintoja "faceliftatusta" G27:sta. Mulla alkaa kohta olemaan vuosi takana T300:n kanssa ja se on ollut yhtä hymyä kokoajan.

T300 ongelmat tulee takuuaikana jos niitä tulee. G29 on taas G27 uudella ratilla. Sisäinen tekniikka on täysin sama, joten se on tekniikan saralla "kivikautinen" verrattuna T300:een.

En itse ainakaan pelkäis T300:n ostoa, enkä ikimaailmassa maksais noin hävyttömiä hintoja "faceliftatusta" G27:sta. Mulla alkaa kohta olemaan vuosi takana T300:n kanssa ja se on ollut yhtä hymyä kokoajan.

Näitä T300RS ratteja on jonkinverran palauteltu kun on mennyt rikki, mutta tosiaan G29 on vielä niin tuore ettei sen rikkoontumisesta ole vielä mitään näyttöä. Pistän rahani ilomielin silti T300RS:lle koska tuo G29 ei tosiaan ole mitään muuta kuin G27 eri ulkonäöllä. Eli ääni thrustmasterille.

Tuo 599XX ratti on kyllä pakkohankinta jos sitä ikinä saadaan minnekään myyntiin... Ehkäpä mun ei tarvi sit tehdä itse mitään hybridimallia vaan hankin sitten GT7 kunniaksi tavallisen ratin adapterilla.

Kiitoksia vastauksista! T300 lähtee tilaukseen joskus.

Onko mitään paikkaa, missä f1 rattia olisi varastossa? Tai onko mitään tietoa, missä aikataulussa se 599xx on tulossa myyntiin?

Ylös Bottom