Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ludson sanoi:Eli mikä sai sinut valitsemaan nykyisen konsolisi? Ja kysehän on nyt näistä uuden sukupolven konsoleista Playstation 3/Xbox 360/Wii. Monella valintaan varmasti vaikutti konsoleiden suuret hintaerot, mutta monella valintaan saattoi vaikuttaa, joku erikoisempikin syy. Viehättikö sinua kenties Wiin innotaviivisuus, Xboxin pelitarjonta vai oletko yksinkertaisesti esimerkiksi vain Playstation fani, etkä voinut ajatellakkaan muuta konsolia.
Itse en ole vielä uutta konsoliani ostanut, mutta todennäköisesti päädyn Playstation kolkkiin. Olen vain yksinkertaisesti Playstationin pelitarjonnan kannalla, sillä 2 edellistä konsoliani, ovat molemmat olleet pleikkareita. Valintaani vaikutti mm. vaatimattomat pelisarjat, kuten Final Fantasy ja Metal Gear Solid.
Minua kiinnostaisi kuulla teidän mielipiteitänne omista ajatuksistanne konsolia valitessanne, ennen omaa lopullista valintaani.
Edit: nojoo, voittehan kertoa kaikkie konsolienne valinnan tarinan, kun sitä on tänne jo laiteltu...
Wiips 360 sanoi:-Wii ja Xbox 360 keräsivt reippaasti voittoa, joten PS3 (joka tuotti Sonylle tappiota) tuntui hyvältä sijoitukselta rahoille.
nothing sanoi:
Wiips 360 sanoi:Itse hommasin PS3:n. Syyt ovat nämä:
-PS3 oli markkinoiden tehokkain laite ja loisti monipuolisilla ominaisuuksillaan.
-Wii ja Xbox 360 keräsivt reippaasti voittoa, joten PS3 (joka tuotti Sonylle tappiota) tuntui hyvältä sijoitukselta rahoille.
-PS3 täyttää kaikki perustoiveet
PS3 oli mielestäni vain ylivoimaisesti paras...
PS3:n ostin syystä että olen aina ollut Playstationin suurkuluttaja niin pelien kuin koneiden suhteen ja 360:n ostin yksinoikeuspelien vuoksi ja osittain myös puhtaasta mielenkiinnosta kyseistä konetta kohtaan sillä en ensinmäistä X-lootaa ole koskaan omistanut.