Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Mites muuten noiden polkimien puoli DFGT:ssä? Liukuuko ne helposti?
Katsoin videota, jossa oli MS:n polkimissa todella pienet kuminupit, se sai huolestumaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Lienee tuurista kiinni minkä päivän polkimet saat mukana. Ite ainaki sain Maanantai päivän polkimet, kun jarru laahasi jatkuvasti. Oli tosin helppo korjata, kun avasin polkimet ja väänsin jarrun jousta jäykemmäksi. Tosin en suosittele henkilöille, jotka ei tiedä miten päin ruuvimeisseliä pitää käyttää.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Olis tarkotus hommata rattipolijinhässäkkä pelkästään gt5:sta varten, ja käynyt mielessä just tuo dfgt. Porukka täällä on kirjotellut, että ostanut sitä settiä 70-80e hintaan, mutta halvin mitä löysin on siinä 100euron pintaan. Onko siis ko. setin hinta noussut gran turismon tulevan julkaisun takia vai enkö vaan osaa etsiä oikeasta paikasta? Ei viitsis pelkästään gran turismoa varten hommata sadan euron rattisettiä.. :(
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Netistä katottuna prisman hinta oli 99e, mutta tarvii vissiin mennä kauppaan asti tsekkaamaan tilanne?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Siis nuo Prisman ja Stokkan hinnat ovat varmasti olleet jotain tarjouksia. Eivät normaalihintoja. Tässä normaalihintoja: Logitech Driving Force GT (PS2 & PS3) alk. 81€ - Hintaseuranta.fi

Kannattaa aina käydä "lähikaupoissa" kysymässä päivän hinta. Se ei maksa mitään.

Prisman hinta riippuu paikkakunnasta. Itse tätä justiin pari viikkoa sitten, ennen oman DFGT:n ostoa ihmettelin. Helsingin Prismoissa vaikuttaisi nettisivujen perusteella olevan 79 € ja ainakin Kuopion ja Tampereen Prismoissa 99 €. Aikamoista syrjintää, sanon minä :p Kannattaa tarkistaa myös Anttilan hinta. Kuopiossa Anttilasta sai hintaan 89 € vs. Prisman 99 €.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Millaista rattia suosittelisitte tähän gt5 kaveriksi? Tulisi käyttöön myös uudessa wrc world rally championshipissä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]


DFGT hyvä, G25 parempi, G27 paras. G25 ja G27 porvarin tai Truu autopelien harrastajille, ja DFGT satunnaiselle pelaajalle loistava, kun ei ole hinnalla pilattu 70-100€. Suosittelen itse henkilökohtaisesti DFGT ensiksi hommaamaan ja katsoo sillä sit kiinostaako ratin vemputus, jolloin ei jää ainakaan 300€ ohjainta tarpeettomana pyörimään nurkkiin. Ja tästä asiasta on jo miljoona kertaa puhuttu tässäkin threadissa, ja kannattaa katsastaa "paras ratti ps3lle" threadi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

G25 parempi, G27 paras
Ennemmin G25 kuin G27. Miksikö?
G25:n shifterissä on sekventaali kaavion lisäksi H-kaavio joka kait G27:n "halvemmasta" Shifteristä uupuu.

Olen vain katellut kuvia ettei G27:n Shifterissä ole sitä valitsin kytkintä joka taas G25:n Shifterissä on, joku kellä on G27 voisi ennenkaikkea selventää onko siinä vai ei? Vai onko se vain jotenkin muuten toteutettu se valinta?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Joulu 2010]

Ennemmin G25 kuin G27. Miksikö?
G25:n shifterissä on sekventaali kaavion lisäksi H-kaavio joka kait G27:n "halvemmasta" Shifteristä uupuu.

Olen vain katellut kuvia ettei G27:n Shifterissä ole sitä valitsin kytkintä joka taas G25:n Shifterissä on, joku kellä on G27 voisi ennenkaikkea selventää onko siinä vai ei? Vai onko se vain jotenkin muuten toteutettu se valinta?

G27:sta puuttuu sekventaali eikä suinkaan H-kaavio. Jämäkämpi tuon g27:n shifterin pitäisi kuitenkin olla.
 
G27:sta puuttuu sekventaali eikä suinkaan H-kaavio. Jämäkämpi tuon g27:n shifterin pitäisi kuitenkin olla.

G25:sta ei saa enää uutena ja sen heikkokohta nimenomaan oli tuo vaihdekeppi joka kaksitoimisuutensa vuoksi alkoi herkästi oireilemaan, tai vähintään menetti juuri tuon jämäkkyytensä.

Muistakaa myös, että g27:ssa on 6näppäintä ratissa g25:n kahteen nähden joka itsellä painaa todella paljon valinnassa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Kyllä G25:tä vielä näkee markettien peliosastoilla, mutta saman 299 siitä saa pulittaa, joten halvalla sitä ei saa.

Vuosi sitten tähän arvosteluun linkitin, mutta joulun lähestyessä on taas uusinta kierros paikallaan. G27 arvostelu ja vertailu G25:n kanssa: SimHQ Review - Logitech G27 Racing Controller

G27:ssa ei tosiaan ole sekventiaalivaihtomahdollisuutta muutoin kuin siipivaihtimilla, mutta muutoin se on melkeinpä kaikilla osa-alueilla edeltäjäänä parempi.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Ai se olikin tuon sekventaalin puute 27:ssa. :(
Itse ajan mieluummin sekventaalilla koska ainakin rata-autoilla/-ssa on oikeastikin sekventaali vaihteistot kepistä tai ratin läpysköistä eikä mitään H-kaaviota.

Kisaamisen meininki syntyy kun jämäkkää tikkua tökkii vain eteen- ja taaksepäin. Toki H-kaavio on H-kaavio jolla ajellaan perusautoilla, mutta 500-800hv kisapeleissä silti mielestäni keppi-sequ on fiilikseltäänkin paras, siis mulle.

Itselle lohdutuksena voin sanoa ettei takuulla ole stock 27:n vaihteisto yhtä jämy kuin mulla modausten jälkeen, kuten on myös mulla nykyään jarrupolkimen laita since viime talvi.
Toki G27:nkin saa modattua eli ei siitä sen enempää.

Kunhan GT5 tulee niin pitää etsiä taas juttu maailmalta (firmasta) joka modaa G2x ratin uuteen uskoon (jos siitä jotain hyötyä on GT5:ssa), forceja tulee muistaakseni +200% lisää ja muutenkin ratin tuntuma nousee uusiin sfääreihin, tonne 1000e+ rattien tuntumaan kuulemma, ainakin siis PC Simuissa.

Oli kyllä aikasta kallis-modaus siellä liikkeessä (Joku Eurooppalainen firma muistaakseni?), jonkun satkun, mutta elämä on. Tulee mm. kylkeen pari kappaletta tuulettimia että Force-moottoreiden lämmöt saadaan ulos jne...
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Oli kyllä aikasta kallis-modaus siellä liikkeessä (Joku Eurooppalainen firma muistaakseni?), jonkun satkun, mutta elämä on. Tulee mm. kylkeen pari kappaletta tuulettimia että Force-moottoreiden lämmöt saadaan ulos jne...

Olisko ollut tämä: Mod G25/G27-E ?

Ei maksa kuin 450 modattu versio G27:sta, tai extreeeeeeeeeeme versiona 819 euroa :eek:
 
Ylös Bottom