Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miksi valitsitte konsolinne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qbas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Game Cube. Tuli ostettua mielenkiintoisimman pelitarjonnan takia. PC:n kanssa pelailu on liian vaivalloista ja kallista. Töikseen joutuu liikaa katteleen siniruutuja. Plus sitte lapsettaa niin saatanasti.

Olipahan halvin noista konsoleistakin vieläpä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WyW


Hyshys... En minä pelaa. Rumpuja taaskin oon menossa soittaa :)

Hehe! Sama juttu... sovitaanko niin, että mä olin pänttäämässä asteikoita tämänkin ajan.

;)
 
Kävin ostamassa kolmisen päivää sitten X-Boxin ja olen ollut siihen tyytyväinen. Omistan vasta Ampedin, joka on ollut ihan kiva pelikokemus. Eipähän tarvitse tämän konsolin kanssa pelleillä muistikorttien kanssa.
 
Voitin lotossa 1600 egee, ja oli keksittävä jotain tekemistä rahoille, ostin XB:een, enkä kadu vaan onnittelen itseäni. Hyvä poika, hyvä poika, ota keksi... niin ota ota, hyyvää... narsk narsk... mums mums mums... Aaah.

Ja kaikki ne hyvät pelit jotak tuli PS2:lle tulee myös sexpoksille. Ne jotka ei tuu, niin ei tarttekkaa, ihan paskoja kumminkin. Hyvä periaate, jos pleikkarikaverit alkaa vittuilemaan ja haastamaan konsoleiden vihanpitoon.

Eli siis ne pelit, jotka ei tuu boxille, ei tarttekkaan, koska ne on varmasti täysiä Bellan rupureikiä.
 
Valitsin Xboxin pelien ja DVD -mahdollisuuden takia. Tiesin myös, että serkkuni saattaa hankkia Konsolin, ja jos hän ostaa konsolin, niin hän ostaa GameCuben. Eli sit pääsee Nintendonkin hyviä pelejä pelaamaan :) Star Wars oli kyl ihan sika hyvä (ohjauksessa vähän aluks opettelua, mutta se oli kans tosi hyvä) kun kokeilin Death Star attackkia ja Hothin taistelua. En vain koskaan saanut sitä johtoa kiinni niihin isoihin kävelijöihin, ja Death Starissa en löytänyt sitä käytävää (tosin en kokeillut kumpaakaan kenttää 10 minuuttia kauempaa).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
Nooo... Nintendo on Nintendo ja olen aina ollut kova Nintendo-Fani.

ja nyt kun julkaistiin GameCube, niin sille tulee esim. Mario, Zelda ja SSBM, joten eihän sitä voi olla ostamatta ja Nintendo tekee mielestäni parhaat pelit ja koneet. :)

Vähän sama juttu mulla. Ostin aluksi PS2:n, mutta sitä ei enää huvittanu katella.:o

Ja kaiken lisäksi en tartte vielä DVD-soitinta, joten siitä on turhaa maksaa konsolin yhteydessä euroja.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad

X-Box, Vilén-henkinen ostos. Sen verran tuore tapaus, että ei liikaa kokemusta. PGR ja RSC kyllä on olleet ihan kiinnostavia, että tullut tässä viikonaikana jo sen verran pelattua, että kiilaa Nipan ohi kakkoskoneeksi. Nyt kun vielä itse todennut ohjaimen ihan sopivaksi.

Joku muukin on katsonut kakkosen laatusarjaa :)
 
Ostin ps2:n sen pelien takia mm. metal gear, medal of honor, tenchu.....ja vastaan on tullu myös paljon huippupelejä joista en ollu aikasemmin kuullu mitään. ja tyytyväinen olen ollu. sitä en vaa ymmärrä et jotkut ovat pettyneet ps2:n grafiikkaan, on tainnut hypetys purra. ei pidä aina uskoo mitä mainoksissa sanotaan. itse olen ollut täysin tyytyväinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu.I
Ostin ps2:n sen pelien takia mm. metal gear, medal of honor, tenchu.....ja vastaan on tullu myös paljon huippupelejä joista en ollu aikasemmin kuullu mitään. ja tyytyväinen olen ollu. sitä en vaa ymmärrä et jotkut ovat pettyneet ps2:n grafiikkaan, on tainnut hypetys purra. ei pidä aina uskoo mitä mainoksissa sanotaan. itse olen ollut täysin tyytyväinen.


Mielestäni DC:n grafiikka on riittävää (vaikkei sitä kannatakaan verrata DOA3:n tai GT3:n). Onhan se mukavaa katsella jotain GC:n Rogue Leaderia, mutta DC:n grafiikka on silti loistavaa. Shen Mue 2:sta tyttöystävän vanhemmat sanoivat: "Ajattele! Tämä on peli?!" Se jos mikä riittää minulle.
On silti kiva odottaa seuraavan sukupolven koneita ja katsella widescreenejä lehdistä ja netistä.
 
Ostin pleikkari kakkosen aluksi jossain ihmeen hurmassa julkaisupäivänä...

Myin pois maaliskuussa ja hommasin PC:n, mutta nyt on tullut ikävä konsolipelaamistä ja ostan kyllä jonkin koneen!

Saas nyt nähä mitä ;)
 
Ensimmäinen konsoli oli PSX, joka tuli hommattua FF8:n takia. Tietysti muitakin hyviä pelejä oli kuten esim. MGS, Gran Turismot, Tekkenit, Xenogears yms.

Näiden pelien jatko-osien takia tuli PS2:nen hommattua julkaisupäivänä, ja kyllähän nuo jatko-osatkin ihan hyviä olivat.(pois lukien FFX joka parin viikon kovan alku innostuksen jälkeen ei ole jaksanut kiinnostaa?). GTA3:sta on myös tullut pelailtua aika reilusti mutta viime aikoina kone on pölyttynyt hyllyssä, ja kiinnostavia pelejä ei oikein ole tulossakaan. Ainoastaan Kingdom Hearts tulee mieleen.

Jonkin sortin Nintendo-fani olen myös aina ollut, Gameboyta löytyi parhaillaan kolme eri versiota talosta (Gameboy Pocket, Color ja Advance. Ja onhan se aito alkuperäinenkin tietysti ollut). Nyt enää Pocket ja Advance. Ensimmäisen "kunnon" Nintendon konsolin kuitenkin hankin vasta tänä keväänä kun ostin huuto.netistä SNES:n.
Kesällä tuli GameCube hommattua lähinnä tulevien Marion, Zeldan, Starfoxin ja Metroidin takia. Cuben pelitarjonta on tosin ollut alussa vähän hiljaista mutta muutama helmi löytyy: Super Smash Bros. Melee, Eternal Darkness (euroopassa joskus myöhemmin tosin) ja SW:Rogue Leader 2.
Kaikki kolme ovat kärkikastia omassa genressään.

Myös PC löytyy ja silläkin pelailen kaikkia kiinnostavia pelejä (ja tietysti BatMUDia :) ), jotka pyörivät jo hieman vanhentuneella kokoonpanollani.

Mieluusti omistaisin myös XBoxin, DC:n ja N64:n mutta rahaa on kuitenkin rajoitetusti :)

siinäpä sitä selostusta tuli..

Eli lyhyesti: pelien takia pelikoneeni valitsen.. :)
 
En ole yhtäkään konsolia ostanut sen takia että se näyttää hyvältä hyllyssä. Muutaman olen joutunut laittamaan kaappiin odottamaan retroiluinnostusta joka aina silloin tällöin nostaa päätään ja DREAMCAST ja X-Box joutaa jäähylle. Muutenhan ne nököttävätkin tiukasti töllön vieressä, lisänä tietysti maanmainio N64. Täytyy sanoa että kunhan tuo uutuuden innostus X-B:n laimenee (hommasin 2 viikkoa sitten), niin Mario lähtee taas jatkamaan seikkailuaan SNES:llä uskollisen ohjaajansa avustuksella.:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom