kieltämättä vastustajiin törmätessä vauhti sais hidastua enemmän, mutta kyllä oikeita ajolinjoja ajamalla pääsee aina kovempaa kuin seiniin nojailemalla.
Toisaalta, kyllä turismon kaksinpelistä häviäis osa ilosta, jos ei enää vois tähdätä kaverin kylkeen mutkassa, ja ohittaa toisen pyöriessä seiniä päin, vaan saadakseen kaverilta samanlaisen kohtelun hetken kuluttua... Etenkin perjantai-iltasin olutta nauttiessa on mukavaa ajella "schumacher-tyylillä".. E muuten enää edes muista, saako GT3ssa kytkeä valikoista car damagen päälle/pois. GT2ssahan tollanen mahdollisuus oli, mutta ei sitä loppujen lopuksi tullut päällä pidettyä kuitenkaan.
Toisaalta, kyllä turismon kaksinpelistä häviäis osa ilosta, jos ei enää vois tähdätä kaverin kylkeen mutkassa, ja ohittaa toisen pyöriessä seiniä päin, vaan saadakseen kaverilta samanlaisen kohtelun hetken kuluttua... Etenkin perjantai-iltasin olutta nauttiessa on mukavaa ajella "schumacher-tyylillä".. E muuten enää edes muista, saako GT3ssa kytkeä valikoista car damagen päälle/pois. GT2ssahan tollanen mahdollisuus oli, mutta ei sitä loppujen lopuksi tullut päällä pidettyä kuitenkaan.