Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miksi valitsitte konsolinne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qbas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
hex, jos joskus liikut pääkaupunkiseudulla niin käydään vaikka lounaalla. kiinnostaa tietää oletko oikeassakin elämässä noin pihalla asioista vai johtuuko kaikki vain sinun (muidenkin toteamasta) heikosta tavasta ymmärtää tekstiä.

treffit?
Aika rohkea veto :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Aika rohkea veto :)

en voinut kuvitellakaan, että hexille jäi tuollainen kuva ("satikutia...") meidän välisestä kirjoittelusta. parempi siis katsoa miten asianlaita oikeasti on..

toivottavasti en saa "pakkeja" ;)
 
Meillä on edelleen erilainen käsitys nörttimäisyydestä sanana. Ei siinä mitään. Tuo yhdistettynä kommenttisi kavereistasi oli sen verran herkullista tavaraa, että kuittaisin kyllä uudestaankin. Nyt oli kuitenkin kyse viestistä Grooverille, ei sinulle.

En voi valitettavasti kritiikkiä luetunymmärtämisestä ottaa vakavasti kaverilta, jolle jopa isojen kirjainten käyttö on vierasta. Valitusta saisi sitä paitsi tulla muiltakin, kuin keskustelussa itse ryvettyneiltä.

Mielenkiintoinen käsitys sinulla tuosta keskustelun lopettamisestakin. Eihän sillä juuri väliä, mutta jos sinä vastaat viimeisenä viestiini ja minä jätän vastaamatta, minun käsittääkseni päätös keskustelun lopettamisesta on minun.

Oletko muuten huomannut, että minä kuittailen muiden kirjoituksista, muut valittavat suoraan minusta. Kai minä sitten olen niin pihalla..... tai sitten vastapuolelta ovat jutut lopussa.

Treffeillesi sanon ei. En ole edes Suomessa tätä syksyä. Olen pihalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Tuo yhdistettynä kommenttisi kavereistasi oli sen verran herkullista tavaraa, että kuittaisin kyllä uudestaankin..

kuten ilmeisesti muistat, sanoin: "mitä haukkumista siinä oli? Pelit on nörttimäinen lehti. mielestäni se oli aivan selkeä peruskuvaus lehden tavasta tuoda asioita ilmi. enkä mitenkään tarkoittanut sitä loukkauksena. kaveripiirissänikin on muutamia nörttejä, onneksi he eivät häpeä sitä."

mitä kuittailua sinulla tuohon voi olla? olettaen, että ymmärsit pointin...

odotan suoraa vastausta kysymykseeni..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Nyt oli kuitenkin kyse viestistä Grooverille, ei sinulle...

...viestistä Grooverille, jossa sinä viittasit minuun.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
En voi valitettavasti kritiikkiä luetunymmärtämisestä ottaa vakavasti kaverilta, jolle jopa isojen kirjainten käyttö on vierasta.

minusta sisältö ja sen esilletuonti on tärkeämpää kuin ulkoiset seikat.

odotan suoraa kommenttia tähän...

ihmettelen mitä tarkoitat, kun sanot: jopa isojen kirjainten... -> vaikuttaa jälleen yhdeltä sisällöttömältä tehokeinolta alentaa ja ignoroida toisen kirjoittaman tekstin sisältöä.

odotan suoraa kommenttia tähän...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Oletko muuten huomannut, että minä kuittailen muiden kirjoituksista, muut valittavat suoraan minusta. Kai minä sitten olen niin pihalla..... tai sitten vastapuolelta ovat jutut lopussa.

taas hyvä esimerkki käytöksestäsi, katsopas taaksepäin meidän kirjoitteluun ja mieti kumpi meistä eksyi jatkuvasti asiasta ja syyllistyi henkilökohtaisiin naljailuihin. se olit kuin olitkin sinä ->

-> "No, älä huoli, en minä ymmärrä house-musiikkiakaan. :p"

odotan suoraa kommenttia tähän...

minä toin esille järkevän keskustelun estäviä tapojasi (s.19, ensimmäinen postaukseni), mutta et ottanut onkeesi. tämän seurauksena päätin jättää koko asian omaan arvoonsa, sillä kanssasi ei yksinkertaisesti pystynyt keskustelemaan asiasta. en tosiaan ole usein törmännyt kaltaisiisi tapauksiin, joten olisi erittäin mielenkiintoista nähdä miten käyttäydyt tositilanteessa.

ilmoittelehan kun tulet takaisin pohjoiselle pallonpuoliskolle niin mennään treffeille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
odotan suoraa vastausta kysymykseeni..

odotan suoraa kommenttia tähän...

odotan suoraa kommenttia tähän...

odotan suoraa kommenttia tähän...
Heh, taidat todella kaivata riitelyä. Minä olen jo kantani perustellut. Jos ei avautunut, lue uudestaan.

ilmoittelehan kun tulet takaisin pohjoiselle pallonpuoliskolle niin mennään treffeille.
Ensin laitat täyslaidallisen henkilökohtaisuuksia ja sitten haluaisit tavata. Ehkei. Olen sitä paitsi jo varattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
lisäsin varmuuden vuoksi "odotan suoraa vastausta tähän..", jotta saisin edes kerran suoran vastauksen kysymykseen. ilmeisesti odotin sinulta liikoja, hyi minä..

pahaa pelkäsinkin ettei sinusta ole tapaamiseen.
 
Ota Justin tikkari. Se rauhoittaa.

Sitten lauletaan....

Kaikki mukaan!

Hello, boys and girls. This is your old pal, Stinky Wizzleteats.
This is a song about a whale. No! This is a song about being happy!
That's right! It's the Happy Happy Joy Joy song!

Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy
Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy
Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy
Happy Happy Joy Joy Joy!

I don't think you're happy enough! That's right! I'll teach you to
be happy! I'll teach your grandmother to suck eggs! Now, boys
and girls, let's try it again!

Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy
Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy
Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy
Happy Happy Joy Joy Joy!

If'n you aint the grandaddy of all liars! The little critters of nature...
They don't know that they're ugly! That's very funny, a fly marrying a bumblebee!
I told you I'd shoot! But you didn't believe me! Why didn't you believe me?!

Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy
Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy
Happy Happy Joy Joy Happy Happy Joy Joy

Happy Happy Happy Happy
Happy Happy Happy Happy
Happy Happy Joy Joy Joy!


:) :) :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Heh, taidat todella kaivata riitelyä. Minä olen jo kantani perustellut. Jos ei avautunut, lue uudestaan.

Ensin laitat täyslaidallisen henkilökohtaisuuksia ja sitten haluaisit tavata. Ehkei. Olen sitä paitsi jo varattu.

HEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHEEEEEEEEEEEEE!!!

Sinulla ja muulla maailmalla on kyllä aikamoinen käsityseo selkeästä perustelusta ja asiaan vastaamisesta - puhumattakaan henkilökohtaisuudesta.

Nooh, ei ole meikäläiseltä pois.

Vielä Hexille vanhan ajan sananlasku, jota sinun sopii itsesikin kohdalla miettiä: EI SITÄ VOI KAUHALLA AMMENTAA, JOS ON LUSIKALLA ANNETTU.
 
Käy se sananlaskuillakin:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
HEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHHEHEEEEEEEEEEEEE!!!
"Tulee se mies räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta."

Sinulla ja muulla maailmalla on kyllä aikamoinen käsityseo selkeästä perustelusta ja asiaan vastaamisesta - puhumattakaan henkilökohtaisuudesta.
"Kun sormi osoittaa kuuhun, typerys katsoo sormea."

Mitä tulee muuhun maailmaan (sinä ja Justin):

"Mies miestä, kaksi karhua vastaan."

Nooh, ei ole meikäläiseltä pois.
"Se älähti, kuhun kolahti."

Vielä Hexille vanhan ajan sananlasku, jota sinun sopii itsesikin kohdalla miettiä: EI SITÄ VOI KAUHALLA AMMENTAA, JOS ON LUSIKALLA ANNETTU.
"Ei pidä viskellä kiviä, jos istuu lasikaapissa."

Seuraavaksi kalevalamitalla? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Olen huomannut vain yhden peelon.;) :p
<--- Tämän piti olla vain väliaikainen rangaistus Joren härnäämisestä.

mitenkähän pitkä se 'väliaikainen' oikein on, tarkoittaako se niinku kuitenkin ennen maailmanloppua
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
<--- Tämän piti olla vain väliaikainen rangaistus Joren härnäämisestä.

mitenkähän pitkä se 'väliaikainen' oikein on, tarkoittaako se niinku kuitenkin ennen maailmanloppua

Heh, enpä olisikaan huomannut tuota "peelo" -tekstiä jos et olis siitä maininnut :)

Ehkä tuo on ansaittu ehkä ei, riippuu vähän henkilöstä jonka kantilta asiaa katsotaan. Siitä kauanko se on kannattaa varmaan kysyä Joreltä esim. PM:llä. Muista pyytää poistoa kiltisti :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Heh, enpä olisikaan huomannut tuota "peelo" -tekstiä jos et olis siitä maininnut :)

Ehkä tuo on ansaittu ehkä ei, riippuu vähän henkilöstä jonka kantilta asiaa katsotaan. Siitä kauanko se on kannattaa varmaan kysyä Joreltä esim. PM:llä. Muista pyytää poistoa kiltisti :)


Tää oli vielä eilen lukossa?! Nyt tänne näköjään voi taas kirjotella. Miten se on mahdollista?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom