Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

32" Philipsin laajakuva täällä maijee, jos tämä innostus tästä kasvaa niin sitten lcd telkku hankintaan, kyllä tuolla putkellakin pelaa kun on hyvä kaapeli.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung le37s86bd tuli ostettua... kannattaisko boxi liittää komponentilla vai vga:lla? ja mitä eroa kuvassa on näiden kahden välillä? ja eikö ole totta että 1080i tilaan pitää olla fullhd tv? olen sitte ihan newbie näissä asioissa... :confused:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

TemeZki sanoi:
Samsung le37s86bd tuli ostettua... kannattaisko boxi liittää komponentilla vai vga:lla? ja mitä eroa kuvassa on näiden kahden välillä? ja eikö ole totta että 1080i tilaan pitää olla fullhd tv? olen sitte ihan newbie näissä asioissa... :confused:

Se riippuu paljon televisiosta, kumpi toimii paremmin; komponentti vai VGA. Komponentilla "joudut" käyttämään 720p tilaa, eli 1280x720. VGA:lla saat määritettyä resoluution itse, voit valita siihen televisiota miltei vastaavan 1360x768. Reunoista jää siis yhteensä 3 pikseliä pois.

1080i-tilaa voit käyttää, tämän laatu taas riippuu paljon siitä, miten hyvä skaalain televisiossasi on. Kannattaa testailla nuo 720p ja 1080i-tilat läpi kunnolla.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Mirai DTL-332M200 32"

Todella halpa HD-telkku ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Kumis sanoi:
Ennakkoluuloja anyone? mirai on todella laadukas paneelivalmistaja, joka on melko pitkään noita tehnyt näille nykyisille "merkkivalmistajille". Mirain telkkujen kuvankäsittelypiiri ei kuulemma ole aivan yhtä hyvä kuin kilpailijoiden, mutta useimmissa malleissa itse paneeli on samaa luokkaa tai jopa parempaakin kuin kilpailijoiden saman hintaluokan telkuissa.

Miraistahan on jonkin verran kuulunut hajoamisia.. mutta jos oikein muistan niin X0:tkin ovat jossain määrin hajoilleet. No sitä varten niissä se 3 vuoden takuu on jos se sattuu hajoamaan niin uutta peliin.

mirai, lg, sony, philips... ÄÄÄÄH ihan sama jos se OMAAN silmään näyttää hyvältä niin se on sitten hyvä juuri itselle. jos laite hajoaa tai ei vastaa sitä mitä on odottanut saavansa tai siinä jonkinnäköistä vikaa löytyy niin kaupasta saa aina rahat takaisin. Saksanmaalaisten kanssa näissä tapauksissa on tosin tavattu ongelmia.

Jaa no taas opittiin uutta. :rolleyes: Olin oman mielipiteeni muodastanut paikallisen kaupan 32" Mirain mukaan, jonka kuva syystä tai toisesta oli melko huttua verrattuna viereisiin Panoihin ja Sonyihin, ja minäkin sen eron huomasin vaikken näistä mitään tiedä. Mutta niinhän se tosiaan on että millään muulla ei ole merkitystä jos oma silmä siitä tykkää. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Floreh69 sanoi:
Onkohan noista Finluxin HDTV:stä mihinkään?

Meinaan Gigantissa olisi aika halvalla 32" LCD Digi TV:

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...eF&CatalogCategoryID=IkPD4QFHbIgAAAEOVxss9Q5F

Ajattelin vakavissani ostaa tuollaisen..

E: Vasteaika tosin oli 8ms en tiedä onko tämä liikaa pelaamiseen, jotkut sanovat, että on ja jotkut, että ei. :)
Aika puppua puhuvat jos väittävät, että 8ms ei riittäisi. Ihmissilmä kun ei lähellekään tuota nopeutta pääse. vika on jossain muussa kuin paneelin vasteajassa jos esim. haamukuvaa jää yms..
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Floreh69 sanoi:
E: Vasteaika tosin oli 8ms en tiedä onko tämä liikaa pelaamiseen, jotkut sanovat, että on ja jotkut, että ei. :)

No kyllä 8ms on jo aivan riittävä pelaamiseen. Se on vaan yksi mainoskikka kun mainostetaan näitä "0,0001" ms näyttöjä sun muuta.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Nupe_31 sanoi:
No kyllä 8ms on jo aivan riittävä pelaamiseen. Se on vaan yksi mainoskikka kun mainostetaan näitä "0,0001" ms näyttöjä sun muuta.

8ms kaikillä väreillä on riittävä. Yleensä, varsinkin PC-monitoreissa tarkoitetaan lähinnä GtG-arvoa (Gray to Gray). Muut värit sitten saattavatkin hyvin olla 10-25ms lukemissa, joka saattaa johtaa mielipiteeseen, että 8ms ei riitä. Muistaakseni Toms Hardwarella oli laite, jolla he mittasivat näyttöjen todelliset vasteajat värikohtaisesti.

En tiedä, miten televisioissa ilmoitetaan nuo millisekunnit. Jaksan kuitenkin epäillä, että kyseessä olisi jokin muu kuin GtG. Korjatkaa toki, jos olen väärässä. :p
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

17" Samsung Syncmaster 730BF, 4ms TN-paneeli. Vallan hyvin on toiminut, ei valittamista. Pieni ongelma oli VGA-kaapelin kanssa, Joytechin kaapeli ei toiminut, mutta MS:n oma tarvikekaapeli toimii täydellisesti.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung LE-32S86DBX

Komponentti kaapelilla kiinni ja olen tyytyväinen, 720p boksista valittuna ja ero VANHAAN telkkariin jossa ei ollut edes scarttia on kuin yöllä ja päivällä.

Aika helvetin hyvät liitännät omasta mielestäni tässä Samsungissa, Laitteen specsit. Ei oikein tiennyt mihin boksin törkkäis:eek:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

19" 4:3 LCD-näyttö, jonka vasteajan pitäisi olla 4ms. Toisella nettisivulla vasteajaksi kerrotaan 25ms, toisella 4ms. Mitähän helkkaria tässä pitäisi sitten uskoa, kun kuitissakin lukee 4ms, mutta vierittäessäni nettisivua näkyy kuvassa hieman viivettä, jota ei putkinäytöllä näkynyt. Vai onko se ihan tavallista, että viivettä näkyy aina hieman, mutta peleissä kuten DoA 4 viivettä ei ole esiintynyt näkyvästi (tässä jos jossakin pitäisi viivettä näkyä). Kertokaa, plz. Vaikka jos se vasteaika tosiaan olisi 25ms, olisin kai huomannut paljon häiritsevämmän viiveen. Vai?

E: Joo, elikkäs mitä hintaseurannasta katsoin, niin kaikki suomalaiset kaupat myyvät kyseistä näyttöä 4ms vasteajalla, joten kaippa tämä nyt sellainen on. Ehkäpä olen liian kultasilmä näiden kanssa. Mitä kokeillut olen, niin tekstin puuroutumista ei aikaan saa millään tavalla, joten pakko sen on 4ms olla.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Shadow_man sanoi:
Samsung LE-32S86DBX

Komponentti kaapelilla kiinni ja olen tyytyväinen, 720p boksista valittuna ja ero VANHAAN telkkariin jossa ei ollut edes scarttia on kuin yöllä ja päivällä.

Aika helvetin hyvät liitännät omasta mielestäni tässä Samsungissa, Laitteen specsit. Ei oikein tiennyt mihin boksin törkkäis:eek:

Miltei jokaisessa HD Ready-töllössä on samat liitännät. Itse toivoisin vielä yhtä HDMI-liitäntää lisää näihin.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Painless sanoi:
19" 4:3 LCD-näyttö, jonka vasteajan pitäisi olla 4ms. Toisella nettisivulla vasteajaksi kerrotaan 25ms, toisella 4ms. Mitähän helkkaria tässä pitäisi sitten uskoa, kun kuitissakin lukee 4ms, mutta vierittäessäni nettisivua näkyy kuvassa hieman viivettä, jota ei putkinäytöllä näkynyt. Vai onko se ihan tavallista, että viivettä näkyy aina hieman, mutta peleissä kuten DoA 4 viivettä ei ole esiintynyt näkyvästi (tässä jos jossakin pitäisi viivettä näkyä). Kertokaa, plz. Vaikka jos se vasteaika tosiaan olisi 25ms, olisin kai huomannut paljon häiritsevämmän viiveen. Vai?

E: Joo, elikkäs mitä hintaseurannasta katsoin, niin kaikki suomalaiset kaupat myyvät kyseistä näyttöä 4ms vasteajalla, joten kaippa tämä nyt sellainen on. Ehkäpä olen liian kultasilmä näiden kanssa. Mitä kokeillut olen, niin tekstin puuroutumista ei aikaan saa millään tavalla, joten pakko sen on 4ms olla.


Pelaatko sä kaveri oikeasti boxiasi 19" näytöllä? Mahtaa olla mukavat pelitunnelmat..
Ensinnäkin, missä hemmetin liikkeessä merkitään kuittiin tuotteen vasteaika&specsit?!?! wtf:D:D
Et ole paljon kertonut näytön mallia saati muuta joten kukaan ei voi tietää mikä vasteaika siinä todellakin on:D
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Floreh69 sanoi:
Onkohan noista Finluxin HDTV:stä mihinkään?

Meinaan Gigantissa olisi aika halvalla 32" LCD Digi TV:

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...eF&CatalogCategoryID=IkPD4QFHbIgAAAEOVxss9Q5F

Ajattelin vakavissani ostaa tuollaisen..

E: Vasteaika tosin oli 8ms en tiedä onko tämä liikaa pelaamiseen, jotkut sanovat, että on ja jotkut, että ei. :)

Ne jotka väittävät että 8ms on liikaa pelaamiseen eivät tiedä yhtikäs mitään tekniikasta, vain ja ainoastaan lukeneet foorumeita tai kuulleet kaverilta "että se ei ole hyvä kun mulla on pienempi"
Silmä ei pysty edes teoriassa havaitsemaan moisia viiveitä tuolla vaste-ajalla että älä kaikkea usko :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

TemeZki sanoi:
Samsung le37s86bd tuli ostettua... kannattaisko boxi liittää komponentilla vai vga:lla? ja mitä eroa kuvassa on näiden kahden välillä? ja eikö ole totta että 1080i tilaan pitää olla fullhd tv? olen sitte ihan newbie näissä asioissa... :confused:

1080i tilaan ei tarvitse olla fullhd tv, 1080p sen taas vaatii.
 
Ylös Bottom