Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

LG 32B75. 32-tuumainen HD-Ready suht pikkurahalla ... hemmetin hyvä telkku, ja x360 näyttää HDMI:llä uskomattoman hienolta, peleissä ei mitään häntimistä tai muutakaan. Jopa vanha Dreamcast näytti RGB:llä vedettynä upealta.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsungin 20 tuumaisella litteällä näytöllä on tultu pelailtua joulusta lähtien. Tästä alle metrin päästä katseltuna koko riittää kyllä mainiosti.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ultimate 42" FullHD. Ei ole 1080p:tä voittanutta ;)

Ps3 samassa kaverissa kiinni.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

LG 37Lc55. 37"Hd-Ready töllö... hyvältä näyttää ...
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Sainpa vihdoinkin kaikki koneet irti 24'' monitorista ja uuteen Sony 40W4000 kiinni.
Tällähetkellä X360 kiinni komponentin kautta ja kuva on mainio, eron vanhahkoon monitoriin kyllä huomaa. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itsellä Boxi kiinni Sonyn 40 tuumasessa HD readyssa ja PS3 tulee tuohon olohuoneen 42 tuumaseen Mirain Full HD:een
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Blaupunkt 21" Kuvaputki. Ja kyllä sillä vielä mennään :)

Varmaan videotykin hankintaan seuraavaksi.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ooteko ollu tyytyväisi jotka on pelannu 28 tai 32 tuumasella laajakuva putki töllöl`?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

pelailen nykyisin lg 42lf75 full hd. tarkoitus olisi ostaa joka vuosi aina uus:)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Te, jotka olette pelanneet sekä komponentin että HDMI:n kautta, onko noissa mitään eroa 720p / 1080i -käytössä?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Te, jotka olette pelanneet sekä komponentin että HDMI:n kautta, onko noissa mitään eroa 720p / 1080i -käytössä?

Eipä niissä juuri ole. Myös tietokoneella ja PS3:lla testattu, lisäksi vielä VGA tohon boksille. Itse pidän eniten komponentista (boksilla) värien takia. Sekä VGA:lla että HDMI:llä väriavaruus haalistuu jopa aika selvästi samoilla asetuksilla (ja töllöstä ei ainakaan ole kiinni), vaikka HDMI:llä häiriötaso on *ehkä* vähän pienempi. Niin pieni ero kuitenkin, että jopa plasman väreilyn huomaa selvemmin, niin.. Pikkueroja jokatapauksessa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Eipä niissä juuri ole. Myös tietokoneella ja PS3:lla testattu, lisäksi vielä VGA tohon boksille. Itse pidän eniten komponentista (boksilla) värien takia. Sekä VGA:lla että HDMI:llä väriavaruus haalistuu jopa aika selvästi samoilla asetuksilla (ja töllöstä ei ainakaan ole kiinni), vaikka HDMI:llä häiriötaso on *ehkä* vähän pienempi. Niin pieni ero kuitenkin, että jopa plasman väreilyn huomaa selvemmin, niin.. Pikkueroja jokatapauksessa.
Mulla toimii boksin kanssa televisiona Samsung LE-32R86. Olen vertaillut kuvaeroja vga-kaapelin ja komponentti-kaapelin välillä ja näistä kahdesta vga-kaapeli vie selvän voiton tämän television kanssa. Kuva on vga:lla selvästi terävämpi ja sahalaitaakin esiintyy huomattavasti vähemmän kuin komponentin kanssa. Väreissäkään en mitään selviä eroja pystynyt löytämään, vielä kun vga-kaapelin kanssa asetuksista vaihtoi väriasetuksiksi "expanded". Sitä en sitten tiedä, mistä johtuu että tämän television kanssa vga-kaapeli toimii paremmin. Veikkaisin kuitenkin, että tekemistä on skaalauksen kanssa, koska vga-kaapelilla päästään selvästi lähemmäksi natiiviresoluutiota ja näin ollen skaalauksen hoitaa itse pelikone.

Hdmi-kaapelin kanssa ei ole mahdollista testata, koska en omista hdmi-mallia boksista.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Anteeksi kun kysäsen. Niin mä pistin tilaukseen xbox360:sen ja pistin mukaan halo3:sen. Sitten ongelmat alkoi kun huomasin, että halo vaatii 60hz:tsiä. No mä olen nyt ihan ulalla. Yritin googlailla, että tukeeko mun töllö 60 hertsiä. No mä löysin manuaalin mutta siinä jutut olivat mulle ihan siansaksaa. http://www.p4c.philips.com/files/2/28pt4755_00s/28pt4755_00s_pss_eng.pdf. Tuossa on se linkki. Olkaa kilttejä ja sanokaa että pystynkö mä pelaan halo 3:sta ilman mitään ongelmia:confused:






PS: siellähän lukee kyllä 50hz:tsiä mutta mä luin foorumilta että se meinaa suomen verkkovirran jotain sähköjuttua.
 
Ylös Bottom