Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tällä hetkellä tällä eli Mirain DTL-632E500 LCD TV halpis mallilla ku olen prukoiden luona lomailemassa. Kuva on kyllä erittäin hyvä olen positiivisesti yllätttyny tuosta, vaikka olikin niin halpa telkku. Jos joku on ostamassa telkkua boxille eikä ole suuria rahoja sijoittaa niin ainakin minä tota suositelen.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Mallimerkintä taisi olla Samsung 32R81B, komponentilla kiinni. Pitäisi olla sama malli kuin nuo R86:t, mutta ilman digiboksia. Kuvanlaadussa tapahtui aikamoinen kohennus entiseen 21" kuvaputkitelkkariin verrattuna :).
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itse pelaan 50" 3lcd projutelkalla. Harkitsin full-hd telkun ostoa mutta asiaa tutkittuani ja lueskeltuani netistä aiheesta niin tuosta full-hd:ta ei pelikäyttöön kannata hankkia kuin seuraavan konsolisukupolven tullessa. Mietin myös uuden lcd telkan ostoa mutta asiasta taas luettuani niissä
on usein se 1266x768 reso eikä 1280x720 vai mikä se on mikä mun projussa on kun peleissä taitaa itsessään olla vakiona se 720p niin pelaankin 720p koska paremmalta näyttää pelit kuin 1080i johtuen että toisto: ne on tehty 720p eli pitäydyn tässä tv:ssä sitten seuraaviin konsoleihin asti :p :D

En tiedä sitten että onko se juuri siinä että jos on peli joka tehty 720p niin ei ero ole niin kummoinen jos sitä pelaa 1080p:nä.

en niin tiedä asiasta..lukenut olen ja nettiä tutkinut niin en nyt sit uskallaakkaan hankkia fullhd pelaamiseen jos ero ei vielä ole sellainen että kannattaa o_O

Vaikka mua kyllä houkuttais vaikka sony kds-55" full-hd mutta miks ostaa jos en siitä hyödykkään niin paljoa mitä luulin ennen kuin luin aiheesta netistä :I Vatuttaa >:I
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Noh pelaan Xbox360 Näytöllä (22") laneissa ja kotona 32" Mirain telkulla, oli mukavan halpa ja peli/tietokone käytössä täydellinen, telkkariakatsellessa kuva on kaksinen välillä. On sitä työpaikalla tullu boxilla pelailtua 19" litulla kans hehe.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Unohtui kysyä kun tv:n vaihtoon innostaa sellainenkin ongelma kuin tekstuurien välkkyminen jota esiintyy esim. gta 4 liikaa eli aina kun tapahtuu liikehdintää niin tektuurit välkkyy ja rajat...kyllä te tiedätte mitä tarkoitan niin mistä tuo johtuu? Auttaako tuohon tv:n vaihto eli loppuuko oikean telkan löytämällä se välkkyminen vai mistä se johtuu? :cool:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Mallimerkintä taisi olla Samsung 32R81B, komponentilla kiinni. Pitäisi olla sama malli kuin nuo R86:t, mutta ilman digiboksia. Kuvanlaadussa tapahtui aikamoinen kohennus entiseen 21" kuvaputkitelkkariin verrattuna :).

Hoi! Itse ajattelin myös kyseisen töllön käydä hakemassa. Pelikäytössä siis toimii loistavasti? Ainakin mitä itse olen törmännyt, niin ominaisuuksien osalta tuntuisi olevan kohdallaan hinta - laatu - suhde...
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

eikö täällä tosiaan kukaan tiedä mitään tuosta tekstuurien välkkymisestä että auttaako siihen tv:b vaihto/joku muu seikka. Mietin siksi tuota tv asiaa kun nettituttava sanoo että ei omassaan lg lcd tv:ssä huomaa mitään tekstuuriongelmia xboxilla?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

eikö täällä tosiaan kukaan tiedä mitään tuosta tekstuurien välkkymisestä että auttaako siihen tv:b vaihto/joku muu seikka. Mietin siksi tuota tv asiaa kun nettituttava sanoo että ei omassaan lg lcd tv:ssä huomaa mitään tekstuuriongelmia xboxilla?

mikäs kaapeli sulla on käytössä?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

boxin hd-kaapeli..on mulla ollut hdmi ja samaa tehnyt tosin halpis hdmi piuha..varmaan havin oli mitä vaan voi olla :p
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

boxin hd-kaapeli..on mulla ollut hdmi ja samaa tehnyt tosin halpis hdmi piuha..varmaan havin oli mitä vaan voi olla :p

No eipä sillä piuhan laadulla ole väliä jos se ei ole kovin pitkä. Voiskohan tossa telkussa olla jotain vikaa, jos boxin komponentti piuhalla ja hdmi:llä on sama vika. Kannattaa kokeilla jossain muussa telkussa et onko vikaa siellä myös.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

saisko hieman linkkejä minkälaista hd piuhaa ihmisillä on käytössä? tuntuu vähän siltä että ei tuosta normaali komponetti kaapelilla saa kaikkee irti.

eli toisin sanoen voisiko joku laittaa tänne linkkiä että mikä piuha on paras full hd television kanssa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Hoi! Itse ajattelin myös kyseisen töllön käydä hakemassa. Pelikäytössä siis toimii loistavasti? Ainakin mitä itse olen törmännyt, niin ominaisuuksien osalta tuntuisi olevan kohdallaan hinta - laatu - suhde...

En ole kovinkaan paljoa päässyt vertailemaan kuvanlaatua muihin televisioihin mutta itse ainakin olen ihan tyytyväinen. Joissakin peleissä pitää vähän kuvan asetuksia säädellä suuntaan tai toiseen. Tässäkin liitäntätapa voi mahdollisesti vaikuttaa. Aluksi siis meinasin ostaa tuon R86BCX:n jota on täällä hintaisekseen hyvänä pidetty, mutta en kuitenkaan raaskinut maksaa liki kahta sataa euroa kahdesta digiboksista. Eli hinta-laatu-suhteeltaan oikein hyvä telkku!
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

saisko hieman linkkejä minkälaista hd piuhaa ihmisillä on käytössä? tuntuu vähän siltä että ei tuosta normaali komponetti kaapelilla saa kaikkee irti.

eli toisin sanoen voisiko joku laittaa tänne linkkiä että mikä piuha on paras full hd television kanssa.

hdmi-kaapeli.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Suosittelen myös tuota Samsung LE-32R86 lcd-televsiota. Multa löytyy versio, josta löytyy pelkästään digiviritin. Loistava ollut pelikäytössä, että television katselussa. Kannattaa hakea tuollainen jos ei muuta keksi.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung LE-40M86, loistava televisio sen takia, että on full hd tv ja löytyy antenni ja kaapeli-virittimet, käytän tuota samaa tv:tä myös ps3:n pelaamiseen.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Sony Bravia 32" KDL32U3000K LCD-TV, jossa X0 kiinni HDMI:lla. Eipä mitään valittamista televisiosta, vaikka onkin halpa Sony. Isompaa ei katselutilaan oikein mahdu ja jos isomman ostaisin niin ehdottomasti plasman.

Paska homma kyllä ettei X0 tue HDMI-CEC:ia, joka Sonysta löytyisi. HDMI 1.3:ssa tuo ominaisuus on ja X0 on HDMI 1.2 :mad:. Testasin ihan käytännössäkin eikä X0 löydy HDMI-laitteiden hallintavalikosta.


HDMI-CEC
HDMI:n laajennettu versio, joka automaattisesti tunnistaa, mikä laite lähettää kuvaa ja näyttää esimerkiksi televisiosta tai DVD-soittimesta tulevan kuvan. Näin vältytään hankalalta oikean kanavan etsimiseltä. Lisäksi HDMI CEC:n avulla kaikkia CEC:tä tukevia laitteita voidaan hallita yhdellä ja samalla kaukosäätimellä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Nyt tuli kuvaputkitelevision tilalle n. viikko sitten 26" Thomsonin sekunda-lcd, pelikäytössä toimii mainiosti (60% parannus kuvanlaatuun, ainakin) vaikka tv-lähetykset ei kovin hääppöisiltä näytä. :) Isompaa en jaksanut laitella, kun olkkari on suht pieni ja saa sen television kätevästi piiloon lapselta hyllyn sisään. :) Muutoin olisi 32" lähtenyt kotio, mutta nyt saa kelvata tuo. Ja onhan se loistavasti ajanutkin asiansa. Valittamista ei ole mistään ja vieläpä 2vuoden takuukin on. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itse en huomaa mitään eroa hdmi ja boksin oman hd-kaapelin välillä.
 
Ylös Bottom