Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ite tulee pelailtua philipsin 32PF5331. Hyvin on palvellu ja komponentilla tähä asti pelaillu. Ens viikolla tulee hdmi mallinen boksi joten ihan mielenkiinnolla ootan onko vaikutusta kuvaan.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ite tulee pelailtua philipsin 32PF5331. Hyvin on palvellu ja komponentilla tähä asti pelaillu. Ens viikolla tulee hdmi mallinen boksi joten ihan mielenkiinnolla ootan onko vaikutusta kuvaan.
Milläs resoluutiolla pelailet (480p, 720p jne)? Itsellä löytyy Philipsin 32PFL5522D, ja mielestäni se ei tue edes 720p-tilaa. Tai aina kun koitan Xboxin asetuksista sen vaihtaa siihen tilaan, kuva muuttu todella kirkkaaksi ja ehkä hieman epäselväksi. Mutta kun vaihdan sen 420p-tilaan, kuva ei ole enää niin kirkas ja hieman tarkempikin. Tämä vissiin siis tarkoittaa, että TV:ni ei tue edes 720p-tilaa?:confused:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Milläs resoluutiolla pelailet (480p, 720p jne)? Itsellä löytyy Philipsin 32PFL5522D, ja mielestäni se ei tue edes 720p-tilaa. Tai aina kun koitan Xboxin asetuksista sen vaihtaa siihen tilaan, kuva muuttu todella kirkkaaksi ja ehkä hieman epäselväksi. Mutta kun vaihdan sen 420p-tilaan, kuva ei ole enää niin kirkas ja hieman tarkempikin. Tämä vissiin siis tarkoittaa, että TV:ni ei tue edes 720p-tilaa?:confused:

Vähän on tullu vatuloitua 720p ja 1080i välillä. 1080i on stillissä ainkii mulla vähä tarkempi (dashboardissa huomaa) mut kyl suurimmassa osasta pelejä toi 720p ollu mulla parempi. Nii en oo ite ees 420p tilaa kokeillu. Pitää varmaa testata. Kyllä ton sun telkun pitäs tukee tota 720p tilaa kaiken jären mukaa tukea kerra on 1 366 x 768 resoluutio. Ehkä se on sitte kiinni telkkarin skaalaimesta ja miten se sen 720p tilan työstää. Onko sulla kiinni komponentillä vai hdmi:llä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Vähän on tullu vatuloitua 720p ja 1080i välillä. 1080i on stillissä ainkii mulla vähä tarkempi (dashboardissa huomaa) mut kyl suurimmassa osasta pelejä toi 720p ollu mulla parempi. Nii en oo ite ees 420p tilaa kokeillu. Pitää varmaa testata. Kyllä ton sun telkun pitäs tukee tota 720p tilaa kaiken jären mukaa tukea kerra on 1 366 x 768 resoluutio. Ehkä se on sitte kiinni telkkarin skaalaimesta ja miten se sen 720p tilan työstää. Onko sulla kiinni komponentillä vai hdmi:llä.
HDMI:llä on kiinni. Tuli muuten juuri tuossa mieleen, että esim. Mass Effectiähän ei pitäisi pystyä pelaamaan 420p-tilassa (takakannessa lukee 720p/1080i/1080p), mutta itsellä se pyörii oikein hyvin. Eli taitaa peli aina itse skaalata oikeaan resoluutioon, jolloin se siis skaalaantuu minullakin 720p-tilaan?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Milläs resoluutiolla pelailet (480p, 720p jne)? Itsellä löytyy Philipsin 32PFL5522D, ja mielestäni se ei tue edes 720p-tilaa. Tai aina kun koitan Xboxin asetuksista sen vaihtaa siihen tilaan, kuva muuttu todella kirkkaaksi ja ehkä hieman epäselväksi. Mutta kun vaihdan sen 420p-tilaan, kuva ei ole enää niin kirkas ja hieman tarkempikin. Tämä vissiin siis tarkoittaa, että TV:ni ei tue edes 720p-tilaa?:confused:
No kyllähän se nyt vain tukee sitä 720p-tilaa. itsellänikin kokemusta kyseisestä televisiosta kuukauden päivät. Hajosi vain hdmi-portti heti ekana kuukautena niin samantein lähti myös merkki vaihtoon. Tosin enemmän pidän tästä Samsungin tuottamasta kuvanlaadusta, mielestäni tuo Philips ei ollut paras mahdollinen televisio pelaamiseen.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ohan noissa philipseissä pieniä puutteita. Pahin on kyllä ainakin omassa toi vga:n puuttumine. Kuvan laadussa en kyllä oo huomannu eroa ainakaan kaverin samsungiin. Mustat sillä kyllä on mustempia mutta muuten ei juurikaan eroa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ohan noissa philipseissä pieniä puutteita. Pahin on kyllä ainakin omassa toi vga:n puuttumine. Kuvan laadussa en kyllä oo huomannu eroa ainakaan kaverin samsungiin. Mustat sillä kyllä on mustempia mutta muuten ei juurikaan eroa.
No yksi on juuri tuo vga:n puuttuminen. Ja onhan noita paljon eri malleja, tässä Samsungissa verrattuna tuohon Philipsiin oli ero kyllä huomattava. Phlips oli jotenkin liian tumma komponentilla eikä sitä saanut säädettyäkään sopivaksi.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

No yksi on juuri tuo vga:n puuttuminen. Ja onhan noita paljon eri malleja, tässä Samsungissa verrattuna tuohon Philipsiin oli ero kyllä huomattava. Phlips oli jotenkin liian tumma komponentilla eikä sitä saanut säädettyäkään sopivaksi.

Juu itse asiassa toi tummuus kyllä vaivaa joskus mullakin. En tiedä onko konponentista johtuva juttu kun ps3 on tullu testattua hdmi:llä ja se selvästi on kirkkaampi / selkeempi. saa nyt nähä kun tulee hdmi boksi miten paljo on eroa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tämä ketju tuntuu olevan aiheeseen sopiva joten käytetääs hyväksi. Täällä olisi nyt kesän aikana tarkoitus uusia telkkari. Hinta saisi olla korkeintaan n. 650e. Jotain 32" olen tässä hieman harkinnut jo, mutta kysellään nyt vielä apua täältä, koska en oikeasti tiedä noista telkkareista paljon mitään. Tarkoituksena on siis keräillä pieni lista mahdollisista malleista ja etsiä sitten kauppa jossa näitä myydään ja käydä käytännössä katsomassa minkälaista kuvaa niistä saa. Digiviritin ei ole mitenkään pakollinen koska tv tulee vain pelikäyttöön (pelikoneina Wii ja Xbox360) ja mahdollisesti leffojen katseluun. Jos joku myös tietää hyviä alan liikkeitä Jyväskylästä niin kertokaa ihmeessä. Listalta löytyy tällä hetkellä seuraavat mallit:

Samsung LE32R86BD
Samsung LE32S86BD

Olisin kiitollinen jos saisin lisää ehdotuksia hyvistä pelikäyttöön soveltuvista telkkareista.

Edit: Unohtui mainita, että erillistä äänentoistoa ei löydy, joten telkkarissa olisi hyvä olla kaiuttimet mukana. Tiedä sitten myydäänkö nykyään edes malleja missä näitä ei olisi mukana, mutta parempi huomauttaa varalta.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tämä ketju tuntuu olevan aiheeseen sopiva joten käytetääs hyväksi. Täällä olisi nyt kesän aikana tarkoitus uusia telkkari. Hinta saisi olla korkeintaan n. 650e. Jotain 32" olen tässä hieman harkinnut jo, mutta kysellään nyt vielä apua täältä, koska en oikeasti tiedä noista telkkareista paljon mitään. Tarkoituksena on siis keräillä pieni lista mahdollisista malleista ja etsiä sitten kauppa jossa näitä myydään ja käydä käytännössä katsomassa minkälaista kuvaa niistä saa. Digiviritin ei ole mitenkään pakollinen koska tv tulee vain pelikäyttöön (pelikoneina Wii ja Xbox360) ja mahdollisesti leffojen katseluun. Jos joku myös tietää hyviä alan liikkeitä Jyväskylästä niin kertokaa ihmeessä. Listalta löytyy tällä hetkellä seuraavat mallit:

Samsung LE32R86BD
Samsung LE32S86BD

Olisin kiitollinen jos saisin lisää ehdotuksia hyvistä pelikäyttöön soveltuvista telkkareista.

Edit: Unohtui mainita, että erillistä äänentoistoa ei löydy, joten telkkarissa olisi hyvä olla kaiuttimet mukana. Tiedä sitten myydäänkö nykyään edes malleja missä näitä ei olisi mukana, mutta parempi huomauttaa varalta.
Suosittelen tuota LE32R86BD:tä. Täältä löytyy ja todella tyytyväinen olen ollut. Kuva sekä television katselussa, että pelikäytössä loistava. En ole ihan varma, mikä tuo minun television tarkka mallimerkintä on lopusta, mutta juurikin tuo LE32R86 on kyseessä, jossa sisällä digiviritin. Tosin käytän erillistä digiboxia sen kanssa. Taisi voittaa muuten tuo televisio EISA-2007 vuoden palkinnon. Minun pisteeni menevät sille. Ja löytyy televisiosta sisäiset kaiuttimet.

http://www.onoff.com/online/fi/inet.nsf/vProd/48507?opendocument&markID=85-15-30

Tuossa vielä kyseinen televisio (Sama, mutta vain musta) . Muutama kuukaisi sitten oli vielä 899, mutta nyt hinta on hiukan pudonnut. Jostakin voi varmasti vielä saada halvemmalla, mutta tuolta minä sen tilasin. Kahdessa päivässä tuli kotiovelle. Tuosta taitaa kyllä olla myös sellaista mallia, jossa ei ole ollenkaan digiviritintä ja sen hinta on sitten vielä alhaisempi.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

ainakin toistaiseksi, 10v vanhalla Nokialla, 24" putki.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tietääkö muuten kukaan kuinka luotettava kauppa tämä Pixmania on? Nuo ylempänä mainitut Samsungin televisiot tuntuvat olevan muutaman sata euroa halvempia tuolla Pixmaniassa kuin tuolla partio:n mainitsemassa onoff kaupassa vai onko noissa malleissa muka jotain noin radikaaleja eroja, että hintaa tulee se 200 lisää?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tietääkö muuten kukaan kuinka luotettava kauppa tämä Pixmania on? Nuo ylempänä mainitut Samsungin televisiot tuntuvat olevan muutaman sata euroa halvempia tuolla Pixmaniassa kuin tuolla partio:n mainitsemassa onoff kaupassa vai onko noissa malleissa muka jotain noin radikaaleja eroja, että hintaa tulee se 200 lisää?

pixmania on muuten kyllä ok, mutta takuupalautukset toimii hitaasti.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tietääkö muuten kukaan kuinka luotettava kauppa tämä Pixmania on? Nuo ylempänä mainitut Samsungin televisiot tuntuvat olevan muutaman sata euroa halvempia tuolla Pixmaniassa kuin tuolla partio:n mainitsemassa onoff kaupassa vai onko noissa malleissa muka jotain noin radikaaleja eroja, että hintaa tulee se 200 lisää?
Siis tuo Pixmaniahan on halvempi kauppa, tavarat tulevat jostakin Euroopasta, olikohan se Ranska vai Saksa? Itselläni ei tuosta puljusta omakohtaista kokemusta ole muutakun olen kuullut sekä hyvää että huonoa palautetta. Itse en ehkä kuitenkaan lähtisi tilailemaan television ulkomailta, ellei huolto toimisi sitten Suomessa. Mutta päätös on sinun, kannattaa kuitenkin katsella kauppoja lävitse ja tietenkin katsella muitakin merkkejä ja malleja kuin pelkästään tämä Samsung. Mutta tosiaan hyvä televisio tuo on, ei siinä mitään.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ihan normi 60kg, 32" samsungin putkella ajellaan. :D
Kova olisi kyllä kutina tuikata konsoli kiinni tähän kompuutterin
Asus 22":seen lätykkään kiinni.. :rolleyes:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ihan normi 60kg, 32" samsungin putkella ajellaan. :D
Kova olisi kyllä kutina tuikata konsoli kiinni tähän kompuutterin
Asus 22":seen lätykkään kiinni.. :rolleyes:
DO IT! Mulla ihan sama tilanne paitsi X0 on kiinni Asus VW222U näytössa, ja 32" putki on turhanpanttina viemässä tilaa. ;)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

tuli tilattua 37" full hd philips (PFL7662D).. sanokaas siitä risut ja ruusut jos ketkä omaa semmoisen!?!? tämän hetkinen on 37" jvc ja vaihtoon lähti, kuvan laatu on paskempaakin paskempi. jos haluaa välttyä tv:n palautuksilta kannattaa jättää jvceen töllöt omaan rauhaansa.:mad:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

40" samsungi hd ready töllö.. Ostin tossa puoltoista vuotta sitten eli vanhaa mallia. Iha hyvin ajanut asiansa pelatessa.
 
Ylös Bottom