Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mindy - ajattelupeli

Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Sitten olet tehnyt jotain väärin, sillä kyllä tuo toimii ihan samalla tavalla kuin normaali koordinaatisto.

Joku tuossa mätti. Uusilla koordinaateilla pamahti samantien eteenpäin tuo ja tein tasan samalla tavalla kun aikasemminkin.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Lvl 7 selkis... Nyt kasissa...
Itseasiassa kasi ei friikkaakkaan... Ysi oli aika laimee.. :D:D
Mikä osoite tohon kymppiin pitää tunkea? IP ei toiminu... Toimipas...

11 Helppiä!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Itse laskeskelin eilen tuon 1024MB=_______KiB -tehtävän. Sen sain oikein mutta seuraavana tullut tehtävä, jossa on kuva !=T. Siihen jumituin sillä hakkasi aika pahasti tyhjää. Yritin kaikkea "the logical negation of T":stä "not T":hen sekä kertomaakin mietin mutta en saanut mitään aikaan. Josko tuo jossakin vaiheessa valkenisi.

käy kahvilla ja mieti asiaa uudestaan ;)

E: nyt olen kyllä aivan jumissa lvl 20. jelppiä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Dodii! Vihdoin älysin lvl 4:n.

Nyt olenkin jumissa lvl 6:ssa :D

Helppiä!
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

käy kahvilla ja mieti asiaa uudestaan ;)

Heh, kyllähän tuo kahvilla käynti auttoi. :D Oli aika yksinkertainen loppujen lopuksi.

Seuraavat tasot menivätkin aivan lentämällä aina levelille 11 asti. Nyt mietin tätä ja olen mielestäni todella lähellä ratkaisua, mutta ei kyllä vielä vain ole onnistunut.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Level 31 - The last one!

Almost there :), pari kertaa on pitänyt hakea suoravastaus foorumeilta, muuten oisi jäänyt peli siihen. Hatun nosto sille, joka pelin oikeasti ratkaisee.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

No tässä on joitakin lukuja viidessä kerroksessa, alhaalla lukee kuvassa Passcode

Numeroita ne vain on. Kaikilla on selkeä logiikka. Kantsii vaan kokeilla kaikkee.
Tossa vähän tarkempaa jos menee hermo:

eli ensimmäinen pystyrivi summaa oikeampaa, keskimmäisessä kakkosen potenssi ja viimisessä alkulukuja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Mitens toi kakkonen menee tarvii vastausta kun ei ymmärrä yhtään:p:rolleyes:
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Siis mitä hittoa tuossa viitosessa?
Siinähän pitää laittaa se väri, niin jotkut kirjaimet eivät ole minkään värin alla, olen kokeillut valkoista
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Siis mitä hittoa tuossa viitosessa?
Siinähän pitää laittaa se väri, niin jotkut kirjaimet eivät ole minkään värin alla, olen kokeillut valkoista

Otat g=green , vihreällä taustalla olevan kirjaimen ensin. sitten y = yellow ja niin edespäin
 
Ylös Bottom