Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mindy - ajattelupeli

Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Nonni. Jumissa lvl 15.

Oon niin paras tässä.

Keltään liikenis jelppiä yksityisviestillä?

Oon aika aktiivinen avunpyytäjä ;D

Vinkkinä voin antaa, että on värikoodeja kaikki. Selvitä koodien värit, niin vataus on valmiina.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Vinkkinä voin antaa, että on värikoodeja kaikki. Selvitä koodien värit, niin vataus on valmiina.




No kun osais. En mä näistä ymmärrä mitään >.<
En mä ymmärrä millä kielellä ne pitäs laittaa, MITÄ siitä väristä siihen pitäs laittaa, enkä ymmärrä nyt sitten hiukkaakaan. Alkaa pikkuhiljaa kyrpii koko Mindy.

Vastauksen haluaisin, jos ei tähän niin yv:llä.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

No kun osais. En mä näistä ymmärrä mitään >.<
En mä ymmärrä millä kielellä ne pitäs laittaa, MITÄ siitä väristä siihen pitäs laittaa, enkä ymmärrä nyt sitten hiukkaakaan. Alkaa pikkuhiljaa kyrpii koko Mindy.

Vastauksen haluaisin, jos ei tähän niin yv:llä.

Hmm.. Tästä pitäis tajuta: Kaikki vastaukset pitää laittaa englanniksi, jos vastaukessa haetaan sanaa. Levelissä, missä oot pitää selvittää värikoodit ja tuloksena selvityksen jälkeen on kolme väriä. Niistä syntyy jonkun maan lippu ja englanniksi sen maan nimi vastausosuuteen, niin menee läpi.

Toivottavasti tällaisesta sivusta on apua: ColorCombos - Combotester
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Helppiä MINDY LEVEL 23 vaikka YV:llä . Tai voit antaa suoran vastauksen en jaksa pähkäillä enäääää!!!:mad:
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Vinkkejä 27 leveliin? "what kind of music did she sing?" on kysymys.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Vinkkejä 27 leveliin? "what kind of music did she sing?" on kysymys.
Arvuuttelemalla tuon arvaa. Se ei ainakaan ole rock n' roll, kuten tekstistä ymmärtää. Ihan tunnettu genre varsinkin vanhempien ihmisten parissa. Toinen tapa miten saat tietää vastauksen on: Katso lauseita tarkemmin ja kiinnitä huomiota tarkemmin joihonkin lauseenosiin.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Arvuuttelemalla tuon arvaa. Se ei ainakaan ole rock n' roll, kuten tekstistä ymmärtää. Ihan tunnettu genre varsinkin vanhempien ihmisten parissa. Toinen tapa miten saat tietää vastauksen on: Katso lauseita tarkemmin ja kiinnitä huomiota tarkemmin joihonkin lauseenosiin.

Oon tässä jo aika monta tuntia arvuutellu, laita vaikka yv:nä vastaus. Alkaa pikkuhiljaa hermot mennä..
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Joku vinkki tohon MINDYN Lvl 24 ku ei oikee millään aukea:confused:, jos et osaa antaa hyvää vinkkiä niin vaikka YV:llä vastaus. TOS:mad:
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Minä voisin ottaa tuon level 27 vastauksen. Oon jo miettiny pääni puhki, enkä keksi mikä se voisi olla..
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Minä voisin ottaa tuon level 27 vastauksen. Oon jo miettiny pääni puhki, enkä keksi mikä se voisi olla..

Ite hokasin ainaki tuosta ylläolevasta vinkistä vastauksen, kiitos siitä. :) Mutta jos suoran vastauksen haluat niin se on:

opera

Mä taas tarvisin vähä vinkkiä siihen seuraavaan, eli level 28?
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Joo tännekin kelpais vinkit level 28
Tää leveli on kieltämättä kinkkinen. Jokaisella pelaajalla on eri vastaus, eli tätä ei voi vain kertoa toiselle. Liittyen cookiesseihin ja löytyy kun menee syvemmälle sivun sisälle. Joka kerta vastaus on sitten myös erilainen, tämänhetkinen vastaukseni oli: chw1r
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Tää leveli on kieltämättä kinkkinen. Jokaisella pelaajalla on eri vastaus, eli tätä ei voi vain kertoa toiselle. Liittyen cookiesseihin ja löytyy kun menee syvemmälle sivun sisälle. Joka kerta vastaus on sitten myös erilainen, tämänhetkinen vastaukseni oli: chw1r

Jees, kiitti.
 
Ylös Bottom