Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mindy - ajattelupeli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vezzano
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

kertokaa 19 vastaus! se on liian vaikee :S
E: pääsin! :) nyt 20 :( ei mitään hajua :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Kerrankin foorumi, jossa käytetään Mindyn vastausten jakamiseen ensisijaisesti ainakin vähintään spoiler-tagia.

Monelle näyttää olevan tuskaa jumittuminen yhteen ainoaan kenttään. Itsekin inhoan Mindyn kaltaisissa peleissä tuollaista. Mitä mieltä olisitte, jos tekisin seuraavaan versioon (jep, olen Mindyn tekijä, mikäli joku ei vielä tähän mennessä huomannut) mahdollisuuden käyttää pelin aikana esimerkiksi kolme "skippiä", joilla voisi hypätä sillä hetkellä vaikeilta tuntuvien kenttien ohitse? Pelin läpäiseminen vaatisi kuitenkin kaikkien tasojen läpi pelaamisen eli ohi hypätyt kentät pitäisi kuitenkin pelata.

Käytän nyt vähän varkain tätä samaa ketjua ideoiden kalastelemiseen seuraavaa versiota varten. Jos vaikka innostuisi taas koodaamaan pitkästä aikaa tuotakin projektia... :)
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Apua ton lvl 12 kanssa! En millään älyä :confused:

EDIT: Tai sit vastaus vaan suoraan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Use a torch to solve this one.

"A flashlight, electric torch or simply torch is a hand-held portable electric spotlight." Wikipedia's article on Flashlight"


Tollane :S Sit siin on joku ihme kuva.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Apua kaipaisin tuohon level 9.. Ei vaan aukene millään.. :(

Edit: Ei jumankekka.. Niin yksinkertainen kuin vaan voi olla.. :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

No ei ainakaan mikään sanakirja löydä sanaa "kameran jalusta"
Onkos toi nuoli "uparrow! :eek:

E: Pääsin :) nyt lvl 19? eihän siin oo ees mitään vihjettä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

No niin.. Menihän se läpi loppujen lopuksi.. :) Osa oli kyllä niin hankalia, että piti hiukan etsiä apuja. Mutta nyt on kuitenkin ihan hyvä fiilis.. :)
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Apua kaipaisin tuossa lvl 12:ssa

Löysin kyllä siitä kuvasta sen tekstin, mutta eipä ole hajuakaan, mitä se kuva esittää.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Antakaas ny edes pientä vinkkiä lvl 21, kun olen noita numeroita pyöritelly viimeset pari tuntia -.- Pää täs hajoaa :D Olen pelannut 7 eri peliä, jotka ovat tälläsiä ja jokasessa oon jumissa, joten josko ny liikenis vinkki tähän..

Edit. Juu tässä yö myöhään pohdin tätä, niin aukeshan se lopulta =) Sit vain seuraavaa yrittämään.. Ehkä hieman pirteempänä, joten nukkumaan nyt ^^
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

en tajua seiskaa :( apua siihen?

edit. pääsin jo sen ja kasin läpi mutta nyt en tajua ysiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom