Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minecraft

Vastaus: Minecraft

Maailmat ovat 32-kertaiset verrattuna ps3 maailmoihin eli teoriassa loputtomat. Konsoli Minessä on yksi plussa mitä ei koneilta (ainakaan monelta) löydy eli ohjain ja sohvalla istuminen ;)

Mulla oli Minecrafti myös x360:lla silloin joskus niin pidin siitä ominaisuudesta että kun craftaili niin resepteja ei tarvinnut alkaa vetämään craftipöydälle vaan jos sulla oli repussa kamat niin homma hoitu helposti vain valitsemalla mitä haluat tehdä. Onko Ps4 versiossa vielä se systeemi?

Täytyy tämä varmaan hankkia, mikäköhän versio PS4:llä on, uusin mahdollinen varmaankin? Mahtaisikohan löytyä porukkaa, jos vaikka sais tulla samaan maailmaan rakentelemaan? Paljonko muuten mahtuu pelaajia samaan maailmaan?
 
Vastaus: Minecraft

Nyt haulla löytyi minecraft Ps4 edition ja siinä lukee unavailable, sitten toinen minecraft ps4 unlock löytyy jonka voi ladata.
Johan on taas tehty sekavasti. Eli minulla on rahaa ja halua ostaa tämä, mutta alkaa olemaan niin sekavaa settiä että ei mitään rajaa.
Kertokaa minkä minä valitsen että voin ostaa tämän nyt kännykällä ja antaa pelin latautuu ja asentua itsestään jotta pääsen heti kotiin päästyäni testaamaan tätä
 
Vastaus: Minecraft

Nyt haulla löytyi minecraft Ps4 edition ja siinä lukee unavailable, sitten toinen minecraft ps4 unlock löytyy jonka voi ladata.
Johan on taas tehty sekavasti. Eli minulla on rahaa ja halua ostaa tämä, mutta alkaa olemaan niin sekavaa settiä että ei mitään rajaa.
Kertokaa minkä minä valitsen että voin ostaa tämän nyt kännykällä ja antaa pelin latautuu ja asentua itsestään jotta pääsen heti kotiin päästyäni testaamaan tätä

Itse ostin tuon minecraft ps4 unlock version ja hyvin pelitti.
 
Vastaus: Minecraft

Mikäs ihme tämä normaali minecraft ps4 edition on jossa koreilee teksti unavailable? Miksi se edes on siellä valikoissa?
 
Vastaus: Minecraft

Mulla oli Minecrafti myös x360:lla silloin joskus niin pidin siitä ominaisuudesta että kun craftaili niin resepteja ei tarvinnut alkaa vetämään craftipöydälle vaan jos sulla oli repussa kamat niin homma hoitu helposti vain valitsemalla mitä haluat tehdä. Onko Ps4 versiossa vielä se systeemi?



Täytyy tämä varmaan hankkia, mikäköhän versio PS4:llä on, uusin mahdollinen varmaankin? Mahtaisikohan löytyä porukkaa, jos vaikka sais tulla samaan maailmaan rakentelemaan? Paljonko muuten mahtuu pelaajia samaan maailmaan?


Kyllä sama systeemi on. Samat jutut kuin uusimmassa ps3/x360 versiossa ja huhujen mukan syksyllä hevoset tulevat :)
 
Vastaus: Minecraft

Pahoittelut totaalisesta tietämättömyydestä, mutta mikä on Minecraft pähkinänkuoressa? Sivuutin tämän aikoinaan retro-palikka-grafiikan takia, mutta ymmärrän kyllä rakentelun addiktiivisuuden. Eli lyhyesti, onko tässä joku juoni vai pitääkö vaan rakennella jotain omia juttuja?
 
Vastaus: Minecraft

Pahoittelut totaalisesta tietämättömyydestä, mutta mikä on Minecfaft pähkinänkuoressa? Sivuutin tämän aikoinaan retro-palikka-grafiikan takia, mutta ymmärrän kyllä rakentelun addiktiivisuuden. Eli lyhyesti, onko tässä joku juoni vai pitääkö vaan rakennella jotain omia juttuja?

Itsekin otin yöllä ensi kosketuksen kyseiseen peliin ja taitaa olla kyse vain kaikenmaailman rakentelusta. Mielikuvitus rajana, pari tuntia meni kyllä nopeasti kun alkoi kasaamaan jonkin näköistä rakennusta. Rentoa pelaamista tämä kyllä on, rauhaksiin etiäpäin.
 
Vastaus: Minecraft

Pahoittelut totaalisesta tietämättömyydestä, mutta mikä on Minecraft pähkinänkuoressa? Sivuutin tämän aikoinaan retro-palikka-grafiikan takia, mutta ymmärrän kyllä rakentelun addiktiivisuuden. Eli lyhyesti, onko tässä joku juoni vai pitääkö vaan rakennella jotain omia juttuja?

Rakennellaan, tehdään kaivoksia ja siinä sivussa pitää etsiä lounasta ja tappaa mörököllejä :)
 
Vastaus: Minecraft

Käsittääkseni pelissä ei ole mitään tarinaa, mutta pelin pystyy pelaamaan läpi. Tämä onnistuu tappamalla end dragon (vai mikä lie sen nimi olikaan) kyseisen otuksen luo pääsy vie aikaa, eikä sitä löydä vahingossa.

Laitoin nyt sen game unlocking kärryyn ja maksoin pois. Edelleen tämä store osaa tehdä asiat ei niin selkeästi. Oletin ensin että kerta pelin on ladattavissa ja vasta julkaistu, niin se löytyy uusien pelien valikosta. Ei löytynyt muuten kuin nimellä hakemalla. Sitten kaiken lisäksi kuluttaja saa pähkäillä miksi normaali minecraft on unavailable mutta joku unlock on sitten valittavana.
 
Vastaus: Minecraft

Ymmärtääkseni "normi" minecraft on pelin demo ja ladattavissa vain jos EI ole ostanut kokopeliä. Minulla näkyi kaksi minecraftiä joista toinen maksoi toinen ilmainen ja maksamisen jälkeen tuli unlock mine ja unavailable "normi" minecraft

E: Onko kenelläkään kiinnostusta pistää virallista kfin servua pystyyn. :D Itse tätä en pysty tekemään mutta mukana jollaan jos joku pystyttää :)
 
Vastaus: Minecraft

Erittäin tyhmää. Mikä vika on laittaa erikseen demo ja kokoversio valittavaksi. Nyt siellä koreilee se unlock ja unavailable versio
 
Vastaus: Minecraft

Jos nyt olen PS3 version ostanut jenkki tilillä niin pitääkö tuo PS4 päivitys ostaa myös jenkki tilillä että saan alennuksen? Ja pitääkö sen tilin olla päätili?
 
Vastaus: Minecraft

Jos nyt olen PS3 version ostanut jenkki tilillä niin pitääkö tuo PS4 päivitys ostaa myös jenkki tilillä että saan alennuksen? Ja pitääkö sen tilin olla päätili?

Kyllä. Päätili säätöön en ole tutustunut, mutta jenkkitilillä pitää ostaa niin saat 5.95$ hintaan pelin
 
Vastaus: Minecraft

Nyt on ainakin ps4:lle tarjolla kyseinen peli, hintaa kertyy 18,95€

Kummallista, sain tämän poikien tilille 3,95Eur hintaan, joilla ei ole ostettu verkosta PS3 versiota. Johtuuko siitä, että omalla tililläni PS3 versio ladattuna. Ja poikien tunnukset olleet myös samassa PS3, joten antoi PS4 version myös noille tunnuksille 3,95Eur hintaan.

Tai sitten siitä, että tileille pelattu PS3 -levyversiota. Joka tapauksessa halvalla sai ostettua.
 
XShava: Kaikki joilta löytyy Minecraft Trophy-listaltaan, voivat ostaa PS4-version tuohon 3,95 euron hintaan. Voi siis vaikka lainata PS3-levyn jostain ja käyttää sitä sen verran päällä, että peli rekisteröityy Trophy-listalle. Sen jälkeen voikin ostaa PS4-version varsin edullisesti.
 
Vastaus: Minecraft

XShava: Kaikki joilta löytyy Minecraft Trophy-listaltaan, voivat ostaa PS4-version tuohon 3,95 euron hintaan. Voi siis vaikka lainata PS3-levyn jostain ja käyttää sitä sen verran päällä, että peli rekisteröityy Trophy-listalle. Sen jälkeen voikin ostaa PS4-version varsin edullisesti.

Ah, minä jo pääni pähkäilin puhki, mistä johtuu. Tämähän oli ihan mukava yllätys ja ilmeisesti asiasta on jossakin kerrottukin. Itseltä mennyt ohi, mutta kivasti säästi kun ei tarvinnyt joka tunnukselle ostaa kalliilla.

Tässä muuten huomattiin, että jos yhdellä PS4 tulee mukaan kavereita (Naapurin Jere ja Ville), niin jokaisen pitää kirjaantua PSN. Ei vieras tunnus ilman kirjaantumista riittänyt.
 
Vastaus: Minecraft

XShava: Kaikki joilta löytyy Minecraft Trophy-listaltaan, voivat ostaa PS4-version tuohon 3,95 euron hintaan. Voi siis vaikka lainata PS3-levyn jostain ja käyttää sitä sen verran päällä, että peli rekisteröityy Trophy-listalle. Sen jälkeen voikin ostaa PS4-version varsin edullisesti.

Loistava juttu! Unohdin oman jenkkitilin salasanan niin, luulin että joutuu tuon 20€ käyttämään, onneksi ei tarvitse.
 
Vastaus: Minecraft

Vai että vihdoin on saapunut. Pitääkin laitella koriin odottelemaan ostoa kyseinen tekele. Pääsee aloittamaan tuoreeltaan rakentelun kun on xbox versio vain kyseisestä pelistä. Ehkä sitä aloittaa hieman fiksummin maailmansa rakentelun tällä kertaa.

Pelaakos tätä vaan junnarit vai löytyykö varttuneempaa väkeä esim. PS4 puolelta?
 
Ylös Bottom