Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä näköistä porukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?


Parahin Joulupukki minä jo olin heittänyt toivoni olemassaolosi suhteen mutta nyt kun vihdoin totuus paljastui tahtoisin huomauttaa puutteista joita olen kohdannut viime vuosien aikana koskien joululahjoja. Oletko huomioinut seikkaa että olen kuiteskin ollut suht kiltti koko vuoden ja siihen vedoten kysynkin nyt sinulta että miksi hemmetissä lahjasukassani on aina pelkkiä kiuaskiviä? T: Pikku Joni 8 vee :p
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Parahin Joulupukki minä jo olin heittänyt toivoni olemassaolosi suhteen mutta nyt kun vihdoin totuus paljastui tahtoisin huomauttaa puutteista joita olen kohdannut viime vuosien aikana koskien joululahjoja. Oletko huomioinut seikkaa että olen kuiteskin ollut suht kiltti koko vuoden ja siihen vedoten kysynkin nyt sinulta että miksi hemmetissä lahjasukassani on aina pelkkiä kiuaskiviä? T: Pikku Joni 8 vee :p

koska ne ovat yhtä arvokkaita kuin muutkin yhtä arvokkaat tavarat ja ne ovat kauniit kiukaassa ja hyödylliset, kuitenkin kun olet leikkinyt tyttöjen leikkikopissa Barbien kanssa saunaa, eikä sinulla koskaan ollut niitä kun saunasi piti lämmittää, joten päädyin aina tarpeelliseen kanssasi ja samalla ylimääräisillä kiukaankivillä saat sen leikkimökin oven kiinni, kun olet jo avaimenkin kerennyt hävittää :)
Joten hyviä leikkimökkileikkejä niiden Barbi-nukkien kanssa tästä eteenpäin. :)
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

koska ne ovat yhtä arvokkaita kuin muutkin yhtä arvokkaat tavarat ja ne ovat kauniit kiukaassa ja hyödylliset, kuitenkin kun olet leikkinyt tyttöjen leikkikopissa barbien kanssa saunaa, eikä sinulla koskaan ollut niitä kun saunasi piti lämmittää, joten päädyin aina tarpeelliseen kanssasi ja samalla ylimääräisillä kiukaankivillä saat sen leikkimökin oven kiinni, kun olet jo avaimenkin kerennyt hävittää :)
joten hyviä leikkimökkileikkejä niiden barbi-nukkien kanssa tästä eteenpäin. :)

a-ha!! Tarkemmin ajateltuna taidatkin olla paikallinen HeviJeesus ennemminkin :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

*Viesti poistettu*
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kai se on aika paljastaa itsensä maailmalle. Beware the abyss!!

Hieno homma, että joku muukin täällä vannoo pitkän letin nimeen:D. Timpan reuhkasta jäädään sitten kumpainenkin jonkun verran jälkeen;).

Linkitetään nyt tässä vielä galtsusta löytyvään tuoreimpaan otokseen, joka taitaa olla tosta syksyltä/alkutalvelta. Se vasemmalla puolella oleva "iso" kaveri.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=eijay&image_id=93446969
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Hieno homma, että joku muukin täällä vannoo pitkän letin nimeen:D. Timpan reuhkasta jäädään sitten kumpainenkin jonkun verran jälkeen;).

Linkitetään nyt tässä vielä galtsusta löytyvään tuoreimpaan otokseen, joka taitaa olla tosta syksyltä/alkutalvelta. Se vasemmalla puolella oleva "iso" kaveri.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=eijay&image_id=93446969

Perässä tullaan kuten kuuluisa sanonta menee. Timppa on kuiteskin jo niin vanha että kohta siltä jo putoo tukka joten kärsivällisyyttä kuoma. Our time will come soon :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Komeet sukat sulla Nii, eikä tää letti oo kasvanu ku vasta apauttia rallaa 4½vuotta :p
Ja noi valokuvat on reilun vuoden vanhoja...

Heh ja sulla on hienot sandaalit... Itse olen tehnyt aina aika aijoin sen kardinaali virheen, että on tullut käytyä parturissa siistimässä ja lyhentelemässä tota lettiä. Tällä menolla on siis aika vaikea teikäläistä koittaa kiinni ottaa:D.

Noh, mutta kuten Kain sanoi, niin kyllä se meidän aikamme vielä koittaa;).
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Saint's Row 2 versio
picture.php


Ja in real life. Pitäisi kyllä tosin postittaa nykyisellä parralla oleva kuva :D
picture.php
 
Ylös Bottom