Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä näköistä porukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Hehe, parta oli tosin SR-versiossa tasoa "I wish"

:D Pitää varmaan päivittää tuoreempi real life kuva tänne... tai en tiedä kehtaanko :o

Edit:
No tässä vähän karvaisempi kuva
picture.php
:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Täh, mä en usko tätä todeks, en muka oo vielä tähän ketjuun käyny itteäni tunkemassa :D

Kauhean paljon etäisesti tutun näköstä sakkia, mistä lie mun päähän tullu :confused:

No, sanokaa jos tunnistatte

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sarai-chan

p.s. en mä koko aikaa mäkätä, heh!

Hmm... kyllähän tässä silmä lepää, sitä en voi kieltää. Tatskat on myös oikein hienoja. Foorumin vähemmistöön kuuluva sukupuoli sai tässä ketjussa ansaitsemansa huomion:D.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

tässähän tulee aivan murobbs mieleen, kun joku aikoinaan tuli kaapista ulos ja kertoi olevansa tyttö :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Hmm... kyllähän tässä silmä lepää, sitä en voi kieltää. Tatskat on myös oikein hienoja. Foorumin vähemmistöön kuuluva sukupuoli sai tässä ketjussa ansaitsemansa huomion:D.

Haha, tatskat ja naikkonen kiittää :D
Täällähän ihan punastuu kaiken tän testosteronin seassa!

Missä muuten muut flikat on, ku kai meitä ny täällä on muitaki (ku minä ja Kain, heh) ?
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Haha, tatskat ja naikkonen kiittää :D
Täällähän ihan punastuu kaiken tän testosteronin seassa!

Missä muuten muut flikat on, ku kai meitä ny täällä on muitaki (ku minä ja Kain, heh) ?

Kain on kyllä vielä suhteettoman nätti noin tytöksi! :cool:

Ja joo, kiva että pelaajistakin löytyy sarai-chanin kaltaisia. :)
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Haha, tatskat ja naikkonen kiittää :D
Täällähän ihan punastuu kaiken tän testosteronin seassa!

Missä muuten muut flikat on, ku kai meitä ny täällä on muitaki (ku minä ja Kain, heh) ?

Mä taidan kyllä mennä tonne she-male osastolle kuitenkin mutta ajatukseni ovat kyllä varsin naisellisen kukkaselliset ( varsinkin nyt parin saunabiisonin jälkeen :p )
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Hehehee, kyllä tietää että kyseessä on videopeli foorumi kun yksi kommentti vastakkaiselta sukupuolelta saa lauman urhoja ihan tajuttomaan kuumotukseen :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Hehehee, kyllä tietää että kyseessä on videopeli foorumi kun yksi kommentti vastakkaiselta sukupuolelta saa lauman urhoja ihan tajuttomaan kuumotukseen :D

Ja nyt varsinkin kun mister taikavaltikka, erotiikan esimessias saapui hunajaisen läsnäolonsa kera luoksemme tarinoimaan ;)
 
Ylös Bottom