Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä ikäsiä..?

Onhan se tyhmä kirjoittaa näin mutta olen MELKEIN 15. Eipä tarvitse enää kaupassa kuunnella "eipä poika pelata sitä Pajazzoa siellä!".
 
12 ja puoli vuotta olen maan kamaralla tallustellut. Ja siitäkin vain 3 kuukautta käytetty Xboxin pelailuun. VOIH! Life is short. Play more... pakko päästä pelaamaan... pakko päästä pelaamaan :D
 
14 of course, siis vielä
ja peräti 174cm pitkä! ja painoa ei löydy sitten tarpeeksi... 51kg
 
:D 32 mittarissa. Hyvä tekosyy pelata konsoleilla ja keräillä niitä kun pitää harjoitella ettei poika heti päihitä isäänsä kun pääsee kapulaan käsiksi (poika 1.3v).
Täytyy kyllä sanoa että maailmasta löytyy kyllä huomattavasti turmelempiakin harrastuksia kuin konsolipelaaminen.
 
34

Tuokin piti laskea ihan koneella.

Joskus kolmenkympin jälkeen olen usein vahingossa ilmoittanut ikäni vuodella suuntaan tai toiseen väärin, viimevuodenkin ehdin melkein koko vuoden pitää itseäni jo 34 v vanhana kunnes loppuvuodesta sain sitten syntymäpäivänäni kuulla että olenkin vasta täyttänyt sen 34 vuotta.
Ihan kiva niin päin, mutta olisi varmaan jo potuttanut jos olisinkin täyttänyt enemmän kuin luulin :)
 
Umm... Olenkohan vastannut tähän jo jossain vaiheessa... No, jos en, niin kohtapuoliin 14 vuotta olen tuottanut tuskaa läheisilleni.
 
Ääh

Hiljasta on.

Toisin sanoen keskiarvo on tällä hetkellä noin 20,5 Vuotta.

Mikä onkin hyvä. Nuorisosta huolimatta ;)
 
Ylös Bottom