Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vähän offtopiccina, mutta kaverini löysi Espoon Lippulaivan anttilasta Eye of jugmentin hintaan 19.90€ Mukana tulee siis peli, kamera, kortit, pelimatto jne. kaikki tarvittava. SIIS 20€ ja vielä upo uutena. Vaikka peli ei kiinnostaisikaan niin PS EYE kamera on tuossa mukana kyllä luvattoman halvalla :). En tiedä kuinka monta kappaletta tätä peliä sieltä vielä löytyy, sillä kaveri antoi pelin minulle, sillä hänellä se jo löytyy ennenstään.

Jos asuu lähellä niin kannattaa käydä vilkaisemassa. En itse ole nähnyt tätä tarjousta "livenä".
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Uncharted 2 vs assasins creed 2? kumpi näistä kannattaisi hankkia? Pelien aiempia osia en ole koskaan kokeillutkaan joten apua kaivataan. Kumpi olisi parempi vaihtoehto? Onmasta mielestä aika tasoihin menevät.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Uncharted 2 vs assasins creed 2? kumpi näistä kannattaisi hankkia? Pelien aiempia osia en ole koskaan kokeillutkaan joten apua kaivataan. Kumpi olisi parempi vaihtoehto? Onmasta mielestä aika tasoihin menevät.

Jos et ole kumpaakaan aikaisemmin pelannut niin suosittelen ehdottomasti Uncharted 2. Ykkösosa oli jo niin huikea, että uskoisin tämän olevan vähintäänkin yhtä hyvä kuvien ja videoiden perusteella.

Assassins Creed 2 taas (omien tietojen mukaan) pitäisi jatkua siitä mihin ykkösosa jäi, joten kannattaa pelata ykkösosa ennen kuin alottaa tätä toista. Ykkösosa ei vakuuttanut itseä ainakaan hirveästi joten ehdottomasti olisin tässä Unchartedin kannalla.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Uncharted 2 vs assasins creed 2? kumpi näistä kannattaisi hankkia? Pelien aiempia osia en ole koskaan kokeillutkaan joten apua kaivataan. Kumpi olisi parempi vaihtoehto? Onmasta mielestä aika tasoihin menevät.

Aika paha sanoa ennen kummankaan ilmestymistä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ei ehkä paras ketju tälle viestille, mutta onko PS3:lle urheilumanagerointipelejä? Erityisesti kiinnostaisi jääkiekkomanagerointi. Jos PS3:lle ei löydy, niin tietääkös kukaan PS2:n vastaavasta tarjonnasta?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Perjaatteessa kyllä tarvii perustelut, koska kaikki eivät ole samaa mieltä kuin sinä. Vielä on paha sanoa, kun kumpaakaan ei ole julkaistu.

Juu ei kaikki varmaan olekkaan, eikä tietenkään pidäkkään olla, mutta luulenpa, että suurin osa on Uncharted 2 kannalla. Totta tuokin, että paha sitä on mennä vielä mitään sanomaan, kun ei kumpaakaan ole vielä julkastu, joten jäädään odottelemaan. ;)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

No itse en ainakaan yhtään unchartedista tykännyt, tai demo oli kiva mut ku olin kauemmin pelannu kaverilla sitä ni ei oikeen. Assassins Creed 2 ostan ihan sen takia koska 1 oli hyvä mielestäni vaikka olihan siinäkin selkeesti asiat päin perset. Tai no luulenpa et johtuu koska oon ihan fani :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

kumpi ensin uncharted 2 vai modern warfare 2

Mitä todennäköistä nyt on vaikea sanoa, jos haluaa hienoa grafiikkaa ja muutenkin loistavan yksinpelin, niin UC2... tosin, eiköhän se siitä riipu, että kumpi julkaistaan ensin :p
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Voisitteko suositella jotain hyvää fbs/räiskintä peliä ps3:lle? Olen killzone 2, operation flaspoint2 ja metal gear solidia mietiskellyt. Onko muita saman genren pelejä ja mitä nuista kolmesta suosittelisitte? :p
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Voisitteko suositella jotain hyvää fbs/räiskintä peliä ps3:lle? Olen killzone 2, operation flaspoint2 ja metal gear solidia mietiskellyt. Onko muita saman genren pelejä ja mitä nuista kolmesta suosittelisitte? :p

Sieltä tulee jo muutamien viikkojen päästä FPS-pelien äiti, uusi Modern Warfare 2. Sitä ennen ehdit vielä hyvin vetäisemään läpi Killzone 2:n ja raapustamaan oman puumerkkisi sen verkkopeliin. Eli näitä kahta voisi suositella, molemmat sieltä genren parhaimmasta päästä.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Voisitteko suositella jotain hyvää fbs/räiskintä peliä ps3:lle? Olen killzone 2, operation flaspoint2 ja metal gear solidia mietiskellyt. Onko muita saman genren pelejä ja mitä nuista kolmesta suosittelisitte? :p

Pelaatko singleä vai kiinnostaako multiplayer verkossa?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Voisitteko suositella jotain hyvää fbs/räiskintä peliä ps3:lle? Olen killzone 2, operation flaspoint2 ja metal gear solidia mietiskellyt. Onko muita saman genren pelejä ja mitä nuista kolmesta suosittelisitte? :p

Oota mw2:sta.

FBS ja mgs WHa- what!? :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tänään tuli pelit-lehden extra numero joka näytti top 5 ps3:n pelit ne ovat:little big planet,gta iv,ninja gaiden sigma,metal gear solid,wipeout hd, jos ei tiedä minkä pelin hankis tässä lista pelit lehden parhaista:)
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Voisitteko suositella jotain hyvää fbs/räiskintä peliä ps3:lle? Olen killzone 2, operation flaspoint2 ja metal gear solidia mietiskellyt. Onko muita saman genren pelejä ja mitä nuista kolmesta suosittelisitte? :p

Metal gear solidia älä ainakaa osta jos et tunne pelisarjan juonta. Killzone 2 on kyllä FPS-peli parhaimmasta päästä ja siitä et tule pettymään.

FBS...:D
 
Vastaus: PlayStation Store

Aion hommata joskus tuonne Playstation kauppaan sen 50e kortin. Onko teillä ehdotuksia mihin se kannattaisi käyttää?
 
Ylös Bottom