Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minusta tulee isä!

Vastaus: Minusta tulee isä!

Onnea vaan.

Itse tulin isäksi 21 vuotiaana. Elämä muuttuu radikaalisti, mutta päivääkään en vaihtaisi pois :D

Tuota elämän muuttumista pelkäänkin eniten, elämä on nyt laadukasta ja helppoa, joten anti mennä vaan sitä rataa:p
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

Onnea vain Eewokille! Kaikki on asennoitumisesta kiinni, ei minullakaan isyyteni suhteen ole ollut ongelmia vaikka varsinainen tuuliviiri olenkin. Ja rahaongelmat, niitähän on aina. Mutta kuitenkaan sen takia ei kannata luovuttaa/ olla epätoivoinen. Menoja tulee kyllä kamalasti lisää ja raha ei tunnu riittävän mihinkään alkuunsa, mutta tässäkin asiassa varmasti kehitystä tapahtuu. Osaa hiukan ajatella mihin sitä rahaa työntää. ;)

Yhtä köyttä vain vetämään, siitä se arkikin alkaa luistamaan sitten lopulta. Varmasti omat ongelmansa alkuun on, mutta oikeilla asenteilla kaikki ongelmat on mitättömiä ja pieniä! :)
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

Onnea vaan tännekkin!
Meikäläisen avokki pullottaa juuri viimeisillään. Muutama viikko enää laskettuun aikaan. Ensimmäinen lapsonen kyseessä ja jännittää ihan v***sti!!!
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

Onnea vaan tännekkin!
Meikäläisen avokki pullottaa juuri viimeisillään. Muutama viikko enää laskettuun aikaan. Ensimmäinen lapsonen kyseessä ja jännittää ihan v***sti!!!

Jos poltat niin voin kertoa että lapsesi syntymän päivänä sitä röökiä kuluu. :D

Mutta onnea ihan hemmetisti. :)
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

Onnea täältäkin

Tosin sen verran nuorta populaa täällä on jo isän tittelissä että ihan kylmän väreitä aiheuttaa itsellä kun 21 vuotta on. Ehkä minun tarvitsee tästä sitten oikaista aikuistumista lähtemällä suoraan opintojen jälkeen eläkkeelle! :p
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

Onnea eewokille erittäin paljon... Ja odota innolla sitä sinappimasiinan tuloa, sitte ei ainaka tekemiset heti lopu kesken :D
no sanotaa nyt muillekkin, notta meikän kolmas tytär pitäs syntyä tammikuun 4:s tai 6:s, en tarkkaa muista...
Että on ihan hyvä että tänne mökille pääsen hieman nollaamaan ja pois siitä häslingistä edes hetkeksi :)
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

Onnea ja kaikkea hyvää!

ei oo hienompaa tunnetta kun töitten jälkeen tyttö tulee ovelle vastaan halimaan :)

Toi on niin totta :) Itse olen 23v ja meillä on avopuolison kanssa 1v8kk vanha tyttö ja on se vaan niin ihana <3
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

ONNEA!

Bandicootista tuli myös isä tasan 4kk sitten. Nyt olen suloisen Mai tyttösen isä ja tunne on aivan mahtava! Yllätyin positiivisesti kuinka mukavaa isyys onkaan. Vauvathan vaan nukkuu ja syö eli ei pelaaminen ainakaan lopu ;)
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

Tosi paljon onnea kaikille tuoreille ja tietty myös ei-niin-tuoreille vanhemmille. Itselläni toivottavasti ei aivan nurkan takana vielä tuo asia kolkuta, mutta muistuttaapa taas tämä ketju miksi pyörin nimenomaan tällä foorumilla monen muun sijaan. Vaikuttaisi olevan melko kypsän oloista porukkaa, ei niitä vikiseviä esi-teinejä. :D
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

ONNEA!

Bandicootista tuli myös isä tasan 4kk sitten. Nyt olen suloisen Mai tyttösen isä ja tunne on aivan mahtava! Yllätyin positiivisesti kuinka mukavaa isyys onkaan. Vauvathan vaan nukkuu ja syö eli ei pelaaminen ainakaan lopu ;)


Noh, kohta alkaa se ilo sinulla että junior alkaa nousemaankin. Sitten onkin kiva yrittää asiallisesti selittää miksi wii/360/ps3 ei ole tarkoitettu syötäväksi. ;)
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

Onnea myös minulta. Ja peukut myös pystyssä. Tsemppiä vain. ;)
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

itselläni on pikkuisen päälle vuoden ikäinen tytär ja helmikuussa tulee taas perheenlisäystä. vaikka tämä on klisee ,mutta niin totta kun olla ja voi ,niin isäksi tuleminen on kirkkaasti parasta mitä mulle elämässä on tapahtunut.
 
Vastaus: Minusta tulee isä!

itselläni on pikkuisen päälle vuoden ikäinen tytär ja helmikuussa tulee taas perheenlisäystä. vaikka tämä on klisee ,mutta niin totta kun olla ja voi ,niin isäksi tuleminen on kirkkaasti parasta mitä mulle elämässä on tapahtunut.

onhan se parasta aikaa, mutta kolmanneksi parasta aikaa on kun pääsee kavereiden kanssa nettiin pelaamaan ja jauhamaan miesten juttuja :rolleyes:
 
Ylös Bottom