Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Erot on saman suuntasia, joten siitä voi päätellä että kaupassa kannattaa käydä kunhan piuhat tulee :)
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Radikus sanoi:
Erot on saman suuntasia, joten siitä voi päätellä että kaupassa kannattaa käydä kunhan piuhat tulee :)
Tilattu aikoja sitten, mutta olisihan se kiva nähdä näin ihan konkreettisena vertailunakin :)
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Juu, alkaa pikkuhiljaa palamaan hermot tuota komponenttikaapelia odotellessa :mad: Onko vieläkään mitään havaintoja komponentista tai RGB -scartista? Nimim. Wii pysyy pois päältä komponenttipiuhan saapumiseen saakka...
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Kuulemma maahantuojakaan ei tiedä koska niitä tulee Suomeen. Verkkokauppa lupaa keskiviikoksi, mutta siellä on jo yli sadan jampan nimet tilauslistassa. Itse tilasin piuhan tarvikkeena play:sta. Tuskin kuitenkaan ehtii ennen Joulua sekään, mutta kun nyt edes tämän vuoden puolella..
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Luuleeko Nintendo tosiaan, ettei videosignaalin laadulla ole merkitystä? Siihenhän tämä tuntuisi viittaavan, kun eivät edes halua yrittää saada kaapeleita myyntiin! Paketissa olisi pitänyt olla vakiona RGB -scart, eikä mitään komposhit -kaapelia... Tuo Play:n kauppaama kaapeli olisi muuten käynyt, mutta en uskalla turvautua tarvikekaapeleihin (tuo kyseinen kaapeli on muutenkin saanut haukkuja netissä).
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Sehän onkin tosi truu pleijer asennetta että ostetaan konsoli ja kauan himoittu peli julkaisussa ja sitten ei pelata sitä kun kaapeli ei olekaan mieluinen. :rolleyes:
Kyllä sitä Zeldaa voi pelata komposiitilläkin, varsinkin kun telkkarikin on varmaan ensimmäisiä väritelkkareita :D RGB-letku täytyy ostaa kunhan niitä jostain alkaa saamaan. Mutta mikään mahti maailmassa ei estä minua pelamaasta sitä odotellessa, ei edes huono av-johto! ;)
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Huomautettakoot siitä vielä, että Wiin mukana tullut komposhitti ei ollutkaan (mielestäni) niin huono laadultaan kuin odottaa saattoi, tosin parempi letku on aina parempi.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Perun kyllä aikaisemmat puheeni kaapeleiden saatavuudesta... Rovaniemen Prismasta tarttui kouraan tänään Nintendon oma RGB -scart hintaan 34,90 :D Kuvanlaatu parani kyllä kertaheitolla!! Meinaan kuitenkin hommata komponenttikaapelinkin kunhan se vaan saapuu, mutta scart saa kelvata toistaiseksi...
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

SamTheMan sanoi:
Perun kyllä aikaisemmat puheeni kaapeleiden saatavuudesta... Rovaniemen Prismasta tarttui kouraan tänään Nintendon oma RGB -scart hintaan 34,90 :D Kuvanlaatu parani kyllä kertaheitolla!! Meinaan kuitenkin hommata komponenttikaapelinkin kunhan se vaan saapuu, mutta scart saa kelvata toistaiseksi...

Huh. Taidankin tältä istumalta käydä tsekkaamassa paikalliset putiikit.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Lappeenrannan prismassa havaittu 2kpl RGB-scartteja. Itselle ei lähtenyt matkaan, odotan kiltisti komponenttiä, siihen mennessä shitti saa kelvata.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Turun Itäharjun Prismassa oli jäljellä 15.12.2006 klo 16:30
3kpl Nunchuk 25,90
3kpl Wiimote 49,90
1kpl Classic 29,90
1kpl RGB-Scart 34,90

Nämä numerot siis sen jälkeen kun olin ostanut Wii Playn ja RGB-Scartin...
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Tampereen Koskikeskuksen Tilt-kaupassa oli tänään Wiin RGB-Scartteja.

...ainakin yksi kappale \o/
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Jumbon prismassa RGB kaapeleita vaikka kuinka, samoin Wii Playtä ja Nuntsa ohjaimia, taisi olla myöskin melkkää wiimotea. Ostin nuntsan ja kaapelin. Ja eikun pelaamaan ->
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

noose01 sanoi:
Jumbon prismassa RGB kaapeleita vaikka kuinka, samoin Wii Playtä ja Nuntsa ohjaimia, taisi olla myöskin melkkää wiimotea. Ostin nuntsan ja kaapelin. Ja eikun pelaamaan ->

Kaikki RGB-kaapeli omistajat huomio: nyt tarvitaan sinun apuasi. Olen itse tehnyt wiille RGB kaapelin, mutta tahtoisin vähän varmistusta. Ensinäkin voisitko kertoa mitä pinnejä siinä näkyy olevan kiinni? riittää kun katsot sitä päätä mikä menee wiihin ja kerro mitkä pinnit näkyy. Esimerkki tässä kuvassa:

post-5-1163646388.jpg


jos olisit mega-auttavainen voisitko avata sen scart pään mikä tulee telkkuun ja katsotko onko siellä sellaisia kondensaattorin tai vastuksen näköisiä komponentteja, vai onko siellä vain johtoa? sen saa helposti avattu kiertämällä se holkki auki.

Eikä hätää, mikään näistä toimenpiteistä ei riko johtoa.
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

RGB kaapeleita on nyt myös havaittu Halikon Prismassa. Kummallista, ettei yhtään havaintoa ole tullut Anttiloista? Taitaa olla AMOn ja SOKn välillä paremmat suhteet. :)
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Calathia sanoi:
Kaikki RGB-kaapeli omistajat huomio: nyt tarvitaan sinun apuasi. Olen itse tehnyt wiille RGB kaapelin, mutta tahtoisin vähän varmistusta. Ensinäkin voisitko kertoa mitä pinnejä siinä näkyy olevan kiinni? riittää kun katsot sitä päätä mikä menee wiihin ja kerro mitkä pinnit näkyy.
Jos tuota sun esimerkkikuvaa katsoo, niin näyttäis olevan jotakuinkin:
Koodi:
 _____________
/   0 0 1 0 0 1 1 1  |
\   0 0 1 0 0 1 1 1  |
  -----------------------

Eli molemmissa riveissä on pinnit 3, 6, 7, 8. Ainakin minun puusilmällä katsottuna.

Toista päätä en viitsi alkaa aukomaan, ehkä joku muu raaskii :)
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

Tommi sanoi:
Jos tuota sun esimerkkikuvaa katsoo, niin näyttäis olevan jotakuinkin:
Koodi:
 _____________
/   0 0 1 0 0 1 1 1  |
\   0 0 1 0 0 1 1 1  |
  -----------------------

Eli molemmissa riveissä on pinnit 3, 6, 7, 8. Ainakin minun puusilmällä katsottuna.

Toista päätä en viitsi alkaa aukomaan, ehkä joku muu raaskii :)

Tommi, tuo on mahdotonta :D
Katsohan tarkemmin...lisää pitäisi kyllä löytyä :)
 
Vastaus: Mistä Wiin komponenttikaapeli mahd.nopeasti?

migge sanoi:
Katsokaa Start näppäintä. Komposiitilla pinta on tasainen ja melkein matta, kun taas komponentilla sillä on kiiltävä pinta.
Minulla tuo pinta ei ole lähellekään matta komposiitilla, joten heitän arvelua siitä, että littutelkkarien valmistajat saattavat tahalleen asettaa heikon komposiittituen laitteisiinsa ja näin kasvattaa parempien kaapelien myyntiä. Minullahan käytössä on putkitelkkari ainakin vielä ja siinä näppäin näyttää samalta kuin tuossa komponenttikuvassa. Voin kyllä heittää kuvankin, vaikka siitä ei varmasti mitään parasta laatua taida tulla (tulee sitä hienoa välkettä kuvanpyyhkäisyssä). Eli ainakin minusta tuo vertailukuva liioittelee luonnottoman paljon noita eroja ja antaa valheellisen kuvan asiasta.
 
Ylös Bottom