Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kaikki hyvät on jo ostettu. Joten onhan pelattavaa koko kesäksi, mutta uusia kiinnostavia julkaisuja ennen syksyä ei ole tulossa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Mitä vikaa pelitarjonnassa muka on?
Itse pelaan SSBM:ää, WR:BS:ää ja SW:RSII:RL:ää.
Luulisi että kaikilla on kylliksi pelattavaa koko kesäksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Euroopan taholla kyllä hieman hiljaista noiden kuumien nimikkeiden kohdalla , kun kaikki on pakattu sinne Syksy/Joulu aikaan. Tosin amerikan puolella valittamista ei ole , siellä on jo tullut hyviä pelejä todella paljon, mutta kun kyse oli euroopasta niin vaihtoehto 3 oli minun valintani...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Mitä vikaa pelitarjonnassa muka on?
Itse pelaan SSBM:ää, WR:BS:ää ja SW:RSII:RL:ää.
Luulisi että kaikilla on kylliksi pelattavaa koko kesäksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Mutta Amerikan kohdalla on hyvä muistaa, että siellä alkuvuosi oli monta kuukautta täysin vastaavasta pelien vähyydestä kärsimistä, kuin mitä me saamme nyt kokea. Onneksi syksy tulee ja pelastaa, sitten ei pitäisi olla kenelläkään valittamista.
- Esa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Aivan, tosin nyt kun katselee julkaisulistoja niin ainakin niiden perusteella voi päätellä että nyt tulee taas ihan hyviä pelejä putkessa niin amerikassa kuin euroopassa , tosin saa nyt sitten nähdä miltä näyttää alkuvuosi 2003...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
007 - Agent Under Fire on varma ostos. Mutta tällä hetkellä on jo niin paljon muuta pelattavaa ettei tuonkaan ostaminen tapahdu varmaan vielä pitkään aikaan...