Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä peliä olet tahkonnut eniten?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xeila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Xeila

New Member
Mitä gube peliä olet tahkonnut eniten? Itselläni se taitaa olla baten kaitos tai skies of arcadia legends.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mkä peli?

Otsikosta tulee mieleen joku pelintunnistus-threadi. Itellä Mario Kart Double Dash! (kirjotusasu jälleen loistava).
 
Vastaus: Mkä peli?

Niinpä. Mutta ei otsikko ole edes kaikilta osin suomea, kun tarkemmin katsoo. Sanotaan nyt sitten, että Zelda.
 
Vastaus: Mitä peliä?

Super Monkey Ball 2. Keilailu porukalla on ollut todella ajanvievää puuhaa. Kymmeniä tunteja on mennyt.
 
Vastaus: Mitä peliä?

Super Smash Bros' Melee, tahkottua on tullut aivan liikaa ja taidanpa nyttenkin mennä. :p
 
Vastaus: Mitä peliä?

Kyllähän se on se Soul Calibur II... Tuossa katsoin äsken niin vähän yli 100 tuntia olen sitä pelaillut. :D Kaverin kanssa tullu tahkottua sitä kyllä niin paljo että huhhuh.... ^^v
 
Vastaus: Mitä peliä?

Guardian Viper sanoi:
Tämä ei tule varmasti yllätyksenä kenellekkään... Metal Gear Solid: The Twin Snakes.

Kyllähän tuo aika yllätys on. Mitä olen kuullut pelistä sen pelaa läpi parissa tunnissa. Ei tajua miten jaksaa palata siihen läpipeluun jälkeen. Eihän se tarjoa kuin samaa lineaarista? yksinpeliä?

Smash on minun suosikki.
 
Vastaus: Mitä peliä?

svr sanoi:
Kyllähän tuo aika yllätys on. Mitä olen kuullut pelistä sen pelaa läpi parissa tunnissa. Ei tajua miten jaksaa palata siihen läpipeluun jälkeen. Eihän se tarjoa kuin samaa lineaarista? yksinpeliä?

MGS-sarjan pelit ovat kokonaisuutena niin monien huikeiden asioiden yhteensulautumia, ettei niihin kyllästy vaikka kuinka monta kertaa läpi tahkoisi. Joillekin se kolahtaa juuri tällä tavalla kuin minulla, joillekin ei. Mutta niinhän se on vähän kaikkien pelien kanssa :)

Kyllähän se läpipeluu onnistuu parissakin tunnissa, mutta se on sitten pelkkää läpijuoksemista. Itselläni toi jatkuva viehätys pohjautuu pelin erilaisiin lähestymistapoihin. Kuka tahansa voi juosta pelin räiskien tai Stealth-näkymättömyyttä käyttäen, mutta vaatii jo hieman harjoitusta, mikäli haluaa pärjätä ilman hälytyksiä ja continueita. Muutoinkin pidän enemmän tarinapohjaisista yksinpeleistä.

The Twin Snakes kyllä on siinä mielessä sarjan poikkeustapaus, että se on vaikeimmillaankin pirskatin helppo, mutta sitä tuleekin pelattua vuorotellen alkuperäisen Pleikka-version kanssa.
 
Vastaus: Mitä peliä?

Tales of Symphonia, jotain 54 tuntia meni ensimmäisellä läpipeluukerralla
 
Vastaus: Mitä peliä?

Paper Mario. Eka ja ainoa läpipeluukerta kesti 42 tuntia.

EDIT: Tai sitten Animal Crossing. En ole varma tuntimäärästä, mutta varmaan on lähellä ylläolevaa.
 
Vastaus: Mitä peliä?

Sanoisin,että Resident Evil 4. Neljä kertaa olen mennyt läpi ja mercenaries tehtäviä olen tahkonut myös.
 
Vastaus: Mitä peliä?

Se on joko Super Monkey Ball 2, TimeSplitters 2 tai Super Smash Bros: Melee. Kaikissa kolmessa on vähintään 150-200 pelituntia takana.

En voi tarkistaa mitenkään, mitä noista minä olen eniten pelannut, sillä monet pelaajat ovat pelanneet minun nimelläni ja minä olen pelannut valtavasti väärällä nimellä/ilman nimeä. Muutenkin 3/4 peliajasta kussakin pelissä on pelattu nelinpelinä. Eli tavallaan jokaista peliä on pelattu vähintään 600-800 tuntia yhteensä, jso jokaisen pelaajan elämästään käyttämä aika lasketaan erikseen. Smashin tapauksessa puhutaan varmaan jopa 1000+ pelitunnista, pitää joskus tarkistaa pelin pitämästä faktaruudusta.
 
Vastaus: Mitä peliä?

Minä en nyt niin paljoa Cube pelaa, se on mulla ns kakkoskone, mutta eniten olen pelannut joko Zeldaa tai sitten Metroid Primea (Siis molempia, lasken ne itse jokseenkin samaksi peliksi. Ykköstä olen kuitenkin pelannu enemmän).

Varmasti tähänkin asiaan tulee muutos, kunhan vain saan ostettua Baten Kaitoksen jossain vaiheessa.
 
Ylös Bottom