Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelilehteä tilaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Legomancer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Vois alkaa sitten tilaamaan Pleikkari2-lehteä... Paljonkohan se maksaa kuukaudelta... Everlast?

Itse lehdessä olevan selostuksen mukaan 29.40mk / numero. Vuonna 2001 ilmesty 8 numeroa.

PELIT tulee nyt ainakin vielä tämän vuoden kun sen halvalla sain, mutta katsotaan nyt muiden konsoleiden ilmestyttyä, jääkö siihen enää mitään luettavaa.
Pleikkari2 vaikuttaa irtonumero-ostosten perusteella ihan asialliselta lehdeltä ja saatanpa siirtyä sen tilaajaksi ensi vuonna.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Pelit-lehteä tilaan(joku 5vuotta jo). Hyvä lehti siin mielessä että näkee vähän kaikkien konsoleiden ja pc:n juttua.
Iiik! Kopio-Nemesis! Paetkaa nopeasti!

Aha, no mä en oo saanut mitään lappua, jossa ois jotain informaatiota asiasta ja itse tilaan Konsolipelaajaa.

Et vai? Aika kuumma juttu sitten. Voin laittaa kyllä tuon tekstin sisällön sinulle vaikka tänne jos haluat...? Ei siinä mitään ihmeellistä sinänsä ole muutakuin ilmoitus tapahutneesta ja hirveätä mainostusta miten tämä uusi Pelit-lehti tulee olemaan niiiin mahtava... (ja lehmät lentää... :D). Mutta sano vain, niin laitan. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Et vai? Aika kuumma juttu sitten. Voin laittaa kyllä tuon tekstin sisällön sinulle vaikka tänne jos haluat...? Ei siinä mitään ihmeellistä sinänsä ole muutakuin ilmoitus tapahutneesta ja hirveätä mainostusta miten tämä uusi Pelit-lehti tulee olemaan niiiin mahtava... (ja lehmät lentää... :D). Mutta sano vain, niin laitan. :)
Joo ei tartte vaivautua... odotan paraikaa mikä lehti sieltä postiluukusta kolahtaa, kun ei ole mitään hajua mitä lehteä mä nykyään tilaan. :D Mutta jos siinä lapussa luki mistä lähtien se Konsolipelaaja sulautuu Pelit-lehteen, niin sen tiedon voisit tänne laittaa...

Mutta jos siinä lapussa luki mistä lähtien se Konsolipelaaja sulautuu Pelit-lehteen, niin sen tiedon voisit tänne laittaa...

"Konsolipelaaja yhdistetään Suomen suurimpaan pelaamisen erikoislehteen, Pelit-lehteen vuoden vaihteessa."

... eli vielä tässä kuussa sinulle pitäisi tuo Pelit-lehti postiluukusta kolahtaa.

"Konsolipelaaja yhdistetään Suomen suurimpaan pelaamisen erikoislehteen, Pelit-lehteen vuoden vaihteessa."

... eli vielä tässä kuussa sinulle pitäisi tuo Pelit-lehti postiluukusta kolahtaa.
Joo kiitti, eiköhän se tässä lähipäivänä tule, pitää vaan venaa. Kaverilla luin tuota Pelitin joulukuun numeroa ja oli siinä ihan asialliset Ps2-pelien arvostelut, mutta voi olla että siirryn Pleikkari2-lehteen, kun en tuolla PC:llä paljon pelaile.

Ensimmäinen Pelit-lehteni tuli juuri _tilaajana_ - jippii? Oikeastaan olen ihan tyytyväinen puolen tunnin selailun jälkeen. Paljon tekstiä ja sopivan hillitysti kuvia (vertaa aivan karmivaan Pelimestariin). No, oikeastaan tiesinkin tämän jo ennestään.

Enköhän tässä nyt tilailua jatka. Itseltäni löytyy PS2 ja PC, Xbox ja GC myös kiinnostaa. Vielä kun on asialliset kaverit kynän varressa (mm. Nnirvi, JTurunen), niin ihan kivalta vaikuttaa.

Tästä uusimmasta numerosta vielä sen verran, että arvosteluja en ole kauheasti ehtinyt lukea, mutta Pro evolution soccerin arvioon olin todella pettynyt. Tietenkin arvostelun tila pitää olla järkevä (tässä tapauksessa 1 ja 1/3 sivua), mutta kuitenkin Mikko Forsströmin arvio oli mielestäni aika huono, mitä vertaa muihin arvosteluihin. Tämä arvostelu ei kyllä olisi hetkauttanut minua suuntaan tai toiseen ollenkaan (olen siis ostanut viikko sitten PES:n ja olen tyytyväinen muuten!) ja pidin kyllä enemmän PS2fin:n arvostelusta, kuin näinkin ison lehden.

Jatketaan tutkiskelua. Jooh....

Mä en ole koskaan tilannut mitään pelilehteä. Olen siis satunnainen irtonumero-ostaja. Tai no, jos Mikrobitti voidaan luokitella "pelilehdeksi" niin sitä olen tilannut jo muutaman vuoden. :D

Ei oo vieläkään tullut luukusta mitään lehteä. Tilasin Konsolipelaajaa, mutta kun se yhdistyi Peliaseman kanssa Pelit-lehteen, niin mulle pitäis nyt kait tulla Pelit-lehti, mutta eipä oo vielä kuulunut. Maanantaina pitää soittaa sinne lafkaan, jos ei oo sillonkaan vielä tullut, prkl.

Ei oo vieläkään tullut luukusta mitään lehteä. Tilasin Konsolipelaajaa, mutta kun se yhdistyi Peliaseman kanssa Pelit-lehteen, niin mulle pitäis nyt kait tulla Pelit-lehti, mutta eipä oo vielä kuulunut. Maanantaina pitää soittaa sinne lafkaan, jos ei oo sillonkaan vielä tullut, prkl.

Pari kaveriani jatkoi tuota Konsolipelaajasta Pelit-lehdeksi muuttunutta tilaustaan, eikä ollut kenelläkään heistä eiliseen mennessä tullut uusinta Pelit-lehden numeroa luukusta (niinkuin sinullakin näyttää asian laidan olevan), vaikka lehti on ollut jo jonkin aikaa kauppojen hyllyllä... Kumma juttu.

Pari kaveriani jatkoi tuota Konsolipelaajasta Pelit-lehdeksi muuttunutta tilaustaan, eikä ollut kenelläkään heistä eiliseen mennessä tullut uusinta Pelit-lehden numeroa luukusta (niinkuin sinullakin näyttää asian laidan olevan), vaikka lehti on ollut jo jonkin aikaa kauppojen hyllyllä... Kumma juttu.
Joo, kumma juttu on. :confused:

nyt tällähetkellä tulee PELIT-lehti, pitää katsoa yksi numero vielä eteenpäin kummastakin lehdestä (PL2&PELIT) ja päättää sitten jatkaako pelitin tilausta vai vaihtaako sen PL2-lehteen

Minulla täysin sama juttu. Pitää ruveta asiaa tiedustelemaan heti ensi viikolla.

Ylös Bottom