Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä pelilehteä tilaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Legomancer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Leo ja Fakesonic tuliko teillä tuo Pelit-lehti jo? Minulla tuli vaikka mielestäni peruutinkin sen :confused:

Ja siitä voisinkin heittää vähän mielipidettä... elikkäs lehti oli mielestäni (edelleen) liian PC-painoittenen, joka on sinänsä huono homma minun kannaltani, kun en PC-peleistä juurikaan ole kiinostunut (johtunee minun huonosta PC:stäni, jolla ei uudet eikä vanhat pelit toimi). Ymmärrän toki, että Pelit on aikaisemmin ollut pelkkä PC-peleihin erikoistunut lehti, mutta kun kerran yhdistyy konsolilehden kanssa luulisi asiaa olevan tasaväkisesti kummankin (Pelit ja KoPe) lehden tilaajille.
Lisäksi nämä leffa ja tv-sarja jutut ärsyttävät. Jos haluan lukea jonkun mielipiteen Taru Sormusten Herrasta-elokuvasta, ostan elokuviin erikoistuneen lehden (tai vaikka jonkun sanomalehden), mutta en missään nimessä peleihin erikoistunutta lehteä... Sama homma tuon vaikkapa tuon Enterprise tv-sarjan kanssa.
Lisäksi uutiset ovat vanhoja, kuten vaikka että GTA3 on myyntikiellossa Australiassa ja jopa MGS2:n väitetään vielä ilmestyvät 22.2... No myönnetään että tuo on ongelmana kaikilla pelilehdillä, kiitos nettisaittien, mutta voisi jättää nuo ikivanhat jutut silti pois. Enempää en valita kun en jaksa tuohon lehteen enää uudelleen uppotua. Täytyy vain mennä valittamaan, miksi lehti minulle tulee, kun kerran tilauksen lopetin...

Edit: siistin ja korjasin

Joo, no ehkä se konsoliosuus vielä siitä lisääntyy, koska eikös tuo ollut vasta eka numero, jossa oli konsolit ja PC yhdistetttynä. Pitää kattoo pari numeroo eteenpäin ja sitten päättää tilaako Pelitin va Pleikkari 2:n.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Joo, no ehkä se konsoliosuus vielä siitä lisääntyy, koska eikös tuo ollut vasta eka numero, jossa oli konsolit ja PC yhdistetttynä.

Itse asiassa toinen... nro 12/01 oli jo yhdistetty lehti (vaikkei tuota jostain syystä tullut meille KoPen tilaajille). Ostin sen kiskalta katsoen että onko lehden tilaamisessä järkeä. Siinä oli samat viat kuin tässä uudessakin numerossa :(

Joten minä ainakin aion soittaa ja kysyä, että miksei tuota tilaustani ole peruutettu... :mad:

Tänään tuli tuo lehti. Jippii! Varmasti parannus tuohon Konsolipelaaja-lehteen. Toinen asia on että olenko sitten tarpeeksi tyytyväinen tuon PS2-puolen runsauteen. Jos alkaa kallistumaan turhan paljon PC-näpertely puolelle niin PL2 on todella hyvä vaihtoehto. Katsotaan pari numeroa vielä ja tehdäöän sitten päätös.

Eipä ole tullut tilattua mitään peli-aiheista lehteä. Pelit-lehti aikoinaan tuli kun oli PC mutta senkin lopetin kun saa töissä lukea ilmaiseksi. PS2-lehtiä joskus ostan jos niistä löytyy jotain mielenkiintoista.

Mulle tuli joskus Snes/Playstation aikoina tuo Super Power, mutta nykyään ei tuu mitään. Pleikkari2-lehteä oon ostanu joka irtonumeron missä Everlast ollu päätoimittaja(Siis oisko numerosta 4 lähtien), mutta vois kyllä tilata! Pikkuveljelle tulee kyllä Pelit-lehti, kun se tykkää näperrellä pc:llä näitä strategia- ja roolipelejä:) Joo, eli kyllä tulee Pelit-lehtikin joka kuukausi luettua, mutta ei kyllä näin konsolimiehenä vakuuta!

Ylös Bottom