Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten lopettaa Liven tilaus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Saisivat palkata sinne jopa toisen suomalaisen työntekijän, nyt 6 kertaa soittanu 3:n päivän aikana enkä oo vielä suomalaiselle päässy puhumaan. Koitan siis perua tilausta kun ei ole X360:stä niin ei viitsi jaksaa, ei ole liikaa rahaakaan. Monet kerrat on joku englantia puhunut ottanu nimen ja puhelinnumeron ja sanonu et pistää sanan eteenpäin että soittavat mut eipä oo tullu puhelua. Joutuu 10min välein koittamaan. Paska peli.

[EDIT] No sen kun pääsin sanomasta niin puhelu meni läpi :) Hyvin sai peruutettua, gamertag ja osoite tartti tietää niin hoitui.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Selittäkääpä minulle miten lopetan 2kk ilmaisen kokeilu version jälkeen alkavan maksullisen liven ennen kuin rupeavat laskuttamaan
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

mulla tuli viesti sähköpostinn livestä että ei oo saanu rahaa yms.. että 30 päivän päästä sammuttavat gamertagin xD et en sit tiiä.. juu ja onha siellä livellä yksi suomalainen ja vielä nainen xD... mulla oli ykkösellä siis boxilla live account jota en ole perunut ja nyt on viellä 360 account kans... saisko sen numeron mistä saa lopetettuu nuo kaikki hommat...
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Hakoda sanoi:
Mitä jollain livellä ees tekee?

Pelaa netissä muiden ihmisten kanssa.. Oletko kuullut moninpelaamisesta? Viimeksi kun tarkistin se oli kymmenen kertaa hauskeempa kuin yksinpelaaminen.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

olge sanoi:
Pelaa netissä muiden ihmisten kanssa.. Oletko kuullut moninpelaamisesta? Viimeksi kun tarkistin se oli kymmenen kertaa hauskeempa kuin yksinpelaaminen.

riippuu vahan jos hakee 1 pelia missa mukaansa tempaava juoni tai sitten raiskinta kavereitten kanssa verkossa
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Mitens goldin muuttaminen takaisin silveriksi (vai onko tämä periaatteessa sama asia kuin lopetus)? Ilmeisesti pitää myös hoidella puhelimitse...ei osunut ainakaan minun silmään missään valikossa. Jäsenyyden muokkaus tarjoaa vain 3 ja 12 kk:n goldeja.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Pitääkö noi kaupasta ostetut livetkin lopettaa puhelimitse? Aika hölmöä toimintaa :eek:
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

harde20 sanoi:
Pitääkö noi kaupasta ostetut livetkin lopettaa puhelimitse? Aika hölmöä toimintaa :eek:

Ööö...eikös se lopu ihan automaattisesti, kun aika on käytetty? Mitens ne vois velottaa sua lisää automaattisesti, kun ei ole luottokorttia?
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

harde20 sanoi:
Pitääkö noi kaupasta ostetut livetkin lopettaa puhelimitse? Aika hölmöä toimintaa :eek:

Jos et ole antanut luottokortin numeroa,niin ei tarvi.
Tili muuttuu "silver" tiliksi ajan loputtua.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Legge sanoi:
Ööö...eikös se lopu ihan automaattisesti, kun aika on käytetty? Mitens ne vois velottaa sua lisää automaattisesti, kun ei ole luottokorttia?
Kyllä siihen liveen joutuu silti laittamaan sen luottokortin numeron, ainakin minulla ja konsoli on Xbox ei 360
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Arcane sanoi:
Helpointa varmaan olisi sekä Microsoftin sekä kuluttajien osalta, että Xbox Liven asetuksien uumeniin tulisi vaihtoehto "Haluan lopettaa tilauksen", jota painaessa tilaus loppuisi, Gamertag häviäisi ja Microsoft lopettaisi laskuttamisen.

Miksi kaikki täytyy tehdä niin vaikeaksi?


:rolleyes: Miksiköhän...

Tuota kuinkakohan monen kus**** pelaajan tagin olisin käynyt jo lopettamassa jos pelkkä gamertag riittäisi siihen... :p

Sitäpaitsi olen itse lopettanut kaksi tagia puhelimen välityksellä... Ensiksi puhuin englantia mutta idiootit eivät ymmärtäneet ja tili säilyi... Tämän jälkeen soitin uudestaan ja ilmaisin vulgääristi mielipiteeni... :cool: Tämän jälkeen vaadin saada suomenkielistä palvelua... Ja yllätysyllätys sainkin sitä lopulta... Toki se oli murteella puhuttua mutta toimi hyvin... ;)
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Mitenkäs, sanovatko nuo viellä tuolla asiakaspalvelussa että goldin lopettamisen jälkeen ei voi enää samaa tiliä aktivoida goldiksi? Viimeksi kun joskus puoli vuotta sitten lopetin, niin sanoivat tuollaista, mutta silti onnistui... Ja tässä tarttisi inttiin lähteä tammikussa, niin turha tuota on pitää.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

harde20 sanoi:
Kyllä siihen liveen joutuu silti laittamaan sen luottokortin numeron, ainakin minulla ja konsoli on Xbox ei 360
Niin normiboksilla pitää laittaa luottokortin numero, mutta jos käyttää prepaid-lipukkeita 360kybällä, niin ei tartte laittaa luottokortin numeroo ja se muuttuu automaattisesti silver tiliksi kun aika on käytetty.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Äärimmäisen veemäinen systeemi luottokortilla maksettaessa. Kortin tiedot tallentuu Microsoftin tietokantaan ja korttia ei pysty deletoimaan itse mitenkään. Mulla oli kuukausittainen kultajäsenyys joskus viime vuoden puolella, jonka sain marraskuussa peruttua ihan suomenkielellä. Joku virolainen tyttö siellä toisessa päässä oli. Jäsenyys muuttui samana päivänä kulta -> hopea.

No annahan olla, kattelin et Microsoft oli reilu viikko sitten laskuttanut kortilta kk-maksun ja vielä kaiken kukkuraksi mun jäsenyys ei edes ole kulta vaan hopea kun katoin boxista, kyllä vituttaa. Saas nähdä voiko luottokunta poistaa sen veloituksen. Viisainta varmaan hankkia uusi kortti, jolloin MS ei pysty enää mielivaltaisesti laskuttelemaan.

edit: älkää helvetissä laittako korttinne numeroa sinne, sitä ei saa pois ja voi käydä niin ku mulle. Kannattaa hakea kaupasta liveaikaa jos sitä tahtoo.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Wixxer sanoi:
Äärimmäisen veemäinen systeemi luottokortilla maksettaessa. Kortin tiedot tallentuu Microsoftin tietokantaan ja korttia ei pysty deletoimaan itse mitenkään. Mulla oli kuukausittainen kultajäsenyys joskus viime vuoden puolella, jonka sain marraskuussa peruttua ihan suomenkielellä. Joku virolainen tyttö siellä toisessa päässä oli. Jäsenyys muuttui samana päivänä kulta -> hopea.

No annahan olla, kattelin et Microsoft oli reilu viikko sitten laskuttanut kortilta kk-maksun ja vielä kaiken kukkuraksi mun jäsenyys ei edes ole kulta vaan hopea kun katoin boxista, kyllä vituttaa. Saas nähdä voiko luottokunta poistaa sen veloituksen. Viisainta varmaan hankkia uusi kortti, jolloin MS ei pysty enää mielivaltaisesti laskuttelemaan.

edit: älkää helvetissä laittako korttinne numeroa sinne, sitä ei saa pois ja voi käydä niin ku mulle. Kannattaa hakea kaupasta liveaikaa jos sitä tahtoo.

Siis luottokortinhan hieno puoli on nimenomaan siinä, että tuossa on välikappaleena tuo luottokunta. Heille kun ilmoittaa, että tälläistä veloitusta ei olisi pitänyt enään tapahtua, he kyllä selvittävät ja setvivät asian. Kannattaa myös soittaa sinne MS:lle ja sanoa, että ovat veloittaneet vaikka tili piti olla suljettuna. Asiat saa kyllä setvittyä kun niitä rationaalisesti ja rauhallisesti hoitaa.
 
Vastaus: miten lopettaa liven tilaus?

Wixxer sanoi:
Äärimmäisen veemäinen systeemi luottokortilla maksettaessa. Kortin tiedot tallentuu Microsoftin tietokantaan ja korttia ei pysty deletoimaan itse mitenkään. Mulla oli kuukausittainen kultajäsenyys joskus viime vuoden puolella, jonka sain marraskuussa peruttua ihan suomenkielellä. Joku virolainen tyttö siellä toisessa päässä oli. Jäsenyys muuttui samana päivänä kulta -> hopea.
Omasta mielestä luottokortilla maksaminen on tosi helppoa ja vaivatonta. Ei tartte lipareitten kanssa juosta kaupassa.

Kokeilitko perua Liven tilausta internetissä henkilökohtaisessa pelaajaprofiilissasi? Siellähän se onnistunee kaikista helpoiten. Asetukset -> tilien hallinta tms. Menee microsoftin Billing and Account management sivustolle, jossa voi säätää Liven tilaukseen ja luottokortteihin liittyviä asioita.
 
Ylös Bottom