Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten meinaatte viettää juhannuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zakk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zakk

New Member
Pari päivää aikaa juhannukseen, miten meinaattee viettää? Festraeilla, himassa etc..

Ite oon pari viimenvuotta juhlinut juhannusta ihan vaan täällä Helsingissä, töiden yms. takia.. Nyt kuitenkin pitkästä aikaa liityn kaverijoukon seuraan ja lähetään jonnekkin keskisuomeen leirintäaluelle pariksi päiväksi rymyämään ;) Vähän niinkuin nuoruusaikojen menoa muistelemaan...

Festari tarjontakin tänä vuonna ei ole oikeen minun makuun, joten ei vaihtoehtoa sieltäkään löytynyt..

Tänä vuonna pakko jäädä stadiin kun ei pääse mihinkään mökillekään. Varmaan saunotaan ja otetaan jäägermeisteria, sitten suomenlinnaan tai pihlajasaareen 12-päkin kera... Jotain tuohon tapaan... :)

Lähdetään landelle ja nautitaan tunnelmasta ja hyvästä seurasta ja tietenkin juotavasta. Koskaan ei kuitenkaan kannata juoda liikaa. Ei edes juhannuksena.

Ja hyvää juhannusta vähän etukäteen :D!

Helsingissä, lähetään varmaan jonkun kotibileisiin tai sitten vaan Munkan rantsuun hillumaan. Itse en tosin saa vanhempien mielestä juoda , mutta aina on kiva kattoa kun kaverit kämmäilee. Meitsi on siellä varmaan ainoa selvä... No mut mun mielest voi pitää hauskaa selvänäkin, varsinkin kun ikää on vasta eilen kertynyt 16 v. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Helsingissä, lähetään varmaan jonkun kotibileisiin tai sitten vaan Munkan rantsuun hillumaan. Itse en tosin saa vanhempien mielestä juoda , mutta aina on kiva kattoa kun kaverit kämmäilee. Meitsi on siellä varmaan ainoa selvä... No mut mun mielest voi pitää hauskaa selvänäkin, varsinkin kun ikää on vasta eilen kertynyt 16 v. :D

Noniin, järkeviäkin ihmisiä. Suosittelen todella vahvasti että kaikki odottavat 18-ikävuoteen ennenkuin alkavat kippaamaan, teinialkkikset ovat tosi perseestä. Tosimies ei pummaa vanhemmilta viinaa kun ei itsellä ole ikää.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Oma juhannukseni taitaa mennä pieleen. Suurin osa kavereista landella, ja sitten seuraavana päivänä herätys klo 5.30 ja itsekin menen landelle...
pah.

TelpeFion, mitäpä tuota suremaan, landella voi paistaa makkaraa! Puhumattakaan kaikesta muusta grillattavasta. Ota GBA mukaan vielä niin kaikki hyvin ;) Itse teen juuri näin.

Hyvä tietää että on muitakin fiksuja ihmisiä ;)

Koko tää nuorten "dokaus"-buumi on aika turha homma IMO. Siis ne ihmiset yrittää tolla tavalla olla "makeita". *pudistaa päätään*

Some people... except there´s a load of them...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

Noniin, järkeviäkin ihmisiä. Suosittelen todella vahvasti että kaikki odottavat 18-ikävuoteen ennenkuin alkavat kippaamaan, teinialkkikset ovat tosi perseestä. Tosimies ei pummaa vanhemmilta viinaa kun ei itsellä ole ikää.

Aivan samaa mieltä. Tuntuu joskus oikeen pahalta katsoa kun jotkut 10-vuotiaat hilluu kaduilla perskännissä ja sen jälkeen ne tulee pummiin tupakkia. Ja mikäs siinä jos saunakaljat/siiderit ottaa. Vähän rentoutuu...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Aivan samaa mieltä. Tuntuu joskus oikeen pahalta katsoa kun jotkut 10-vuotiaat hilluu kaduilla perskännissä ja sen jälkeen ne tulee pummiin tupakkia. Ja mikäs siinä jos saunakaljat/siiderit ottaa. Vähän rentoutuu...

Samaa mieltä... Varsinkin kun käväsin tuolla Kaivopuiston ilmaiskonsertissa, niin ei ollu mukavinta katseltavaa...

Mä olin myös siellä Kaivarin konsertissa, enkä taaskaan itse ryypännyt, mutta oli se aika hullua kun eniten siellä oli kännissä muita alaikäisiä, ja nuorimmat tosiaan joku 10-11!
Ei tunnu oikeen hyvältä menolta, jos tulevaisuudessa nuoremmat ja nuoremmat kännää. 10 vuoden päästä opettajat joutuu varmaan takavarikoimaan esikoululaisten taskumatteja...
Toivottavasti ei.

Minä olen juhannus aaton ja päivän alun töissä...
Boring? Ehkä on... ehkä ei...$$$$$$$$ *Kuolaa* :D :D :D

Itsehän vietän juhannuksen armeijan vihreissä. Mulla on yövartio ja siinähän se juhannus meneekin mukavasti valvoessa ja katsellessa leffoja. :)

Kai sitä landelle tulee lähdettyä. Tai sitten jään tänne kaupunkiin ryyppäämään kavereiden kanssa. :D

Terveisin Peepmaster 15 vee. :rolleyes:

No mut mun mielest voi pitää hauskaa selvänäkin, varsinkin kun ikää on vasta 16 v. :D

Niin mäkin luulin ennenkun rupesin ton ikäsen "juomaan" :D
No ei, totta se on että hauskaa voi pitää ilman viinaakin, mutta se on "erillaista" hauskaa. Ja sekin on myös totta, että jotain on vialla jos 12 vuotiaat juo viikonloppusin kännejä.... Ei näin......

Juhannus menee vanhempien mökillä, vanhempien, siskojen (2) perheiden sekä tyttöystäväni kera.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tarkoitus olisi lähteä huomenna telttailemaan huomenna ja tulla sunnuntaina pois. Voisihan sitä jotain ottaakin.. Kori lonkeroa varmaankin tulee ostettua. Tietääkö kukaan missä Orilampi on? Sinne menossa...

12 pack bisseä ja vähän futista frendien kanssa ja sit katteleen pippaloihin muijia yms yms. Ja sit loppu yöks kotiin pelaan Gp4:Sta ja ottaa muutama bisukka siinäkin sitten (tosin toi yön suunitelma muuttuu jos sais pokattua sieltä pippaloista muijan):D

Ylös Bottom