Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten/mitä kautta bongasit KonsoliFIN-sivuston?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Miten/mitä kautta bongasit KonsoliFIN-sivuston?

Oliverin linkistä GTPlanetilta. Asiallisilta sivuilta todella vaikuttavat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. ;)
 
Vastaus: Miten/mitä kautta bongasit KonsoliFIN-sivuston?

pelasin tossa taannoin aapelissa golffia kaverin kans ja tää alkaa heittään et konsoli.netissä o kaikkee kivvaa foorumii, mee kirjottaa, puhuttii sitte sejjälkee kaikkee ja jatkettii golffin pelaamista... no sitte se vaa jatko mainostamista koko ajan.... ja täällä ny ollaan... :rolleyes:
 
Miten säilyttää KonsoliFinin laatu?

Olen ollut huomaavinani, että sen jälkeen kun Xbox.com linkitti KonsoliFinin "viralliseksi" Xbox-fanisivustoksi, yleisen peeloilun (sisältäen tietoisen häiriköinnin lisäksi myös ihan rehellisen tyhmäilyn) määrä täällä on ollut selvässä nousussa. Se on sääli, koska tähän asti KonsoliFin on ollut selkeästi korkeatasoisin suomalainen konsolipelaajien kohtaamispaikka, jossa keskustelu on ollut ellei nyt aina asiallista, niin ainakin yleensä kypsää.

Suomessa on jo ihan tarpeeksi pelipeeloilufoorumeita - käyttäjien henkisen iän mukaan lajiteltuna ehkä seuraavassa järjestyksessä: Tilt.tv, Peliplaneetta.net, Livegamers.info ja Pelit.fi. (Ja toki maasta löytyy muutama muukin asiallinen, mutta käyttäjämääriltään kuitenkin pienempi paikka.)

Näin ollen mielestäni olisi järkevää ystävällisesti pyytää Xbox.comin ylläpitoa poistamaan KonsoliFin-linkki sivuiltaan. Muutenkin tietysti kannattaa olla varovainen siinä, millaisille kohderyhmille paikkaa mainostetaan - mutta näinhän tähän asti on uskoakseni toimittukin. Olisi hienoa, jos KonsoliFin säilyisi jatkossakin nimenomaan laadustaan tunnettuna sivustona.
 
Vastaus: Miten säilyttää KonsoliFinin laatu?

Xbugs sanoi:
Olen ollut huomaavinani, että sen jälkeen kun Xbox.com linkitti KonsoliFinin "viralliseksi" Xbox-fanisivustoksi, yleisen peeloilun (sisältäen tietoisen häiriköinnin lisäksi myös ihan rehellisen tyhmäilyn) määrä täällä on ollut selvässä nousussa.
Onhan tuo linkki ollut tuolla jo monta vuotta. Tai no, en nyt tarkkaa ajankohtaa enää edes muista, mutta kuitenkin. KonsoliFIN on kasvanut myös vuosien saatossa yhä tunnetummaksi, minkä takia varmasti yhä laajemmat kävijäryhmät löytävät/eksyvät sivuille. En kuitenkaan näkisi, että peeloilun määrä olisi lisääntynyt mitenkään hälyttävästi, vaan suurin osa keskustelualueille kirjoittavista on kuitenkin erittäin fiksua porukkaa ja tuntuvat jakavan saman innostuksen pelaamiseen mikä myös moderaattorien keskuudessa vallitsee.

Xbox.com virallisena lähteenä on KonsoliFINin Xbox-puolelle loistava linkkilähde ja on mielestäni suorastaan hienoa, että sivusto tuolla noteerataan. Pidetään kuitenkin "hätähuuto" mielessä ja eiköhän toimenpiteisiin ryhdytä jos keskustelun taso alkaa mennä joidenkin muiden tahojen tasolle.
 
Vastaus: Miten säilyttää KonsoliFinin laatu?

Xbugs sanoi:
Olen ollut huomaavinani, että sen jälkeen kun Xbox.com linkitti KonsoliFinin "viralliseksi" Xbox-fanisivustoksi, yleisen peeloilun (sisältäen tietoisen häiriköinnin lisäksi myös ihan rehellisen tyhmäilyn) määrä täällä on ollut selvässä nousussa. Se on sääli, koska tähän asti KonsoliFin on ollut selkeästi korkeatasoisin suomalainen konsolipelaajien kohtaamispaikka, jossa keskustelu on ollut ellei nyt aina asiallista, niin ainakin yleensä kypsää.

Hmm, mielenkiintoista.

No joka tapauksessa pitää ylläpitoa ohjeistaa uudelleen. Sanokoon mitä kukakin sanoo viestien poistamisesta, mutta aijon kyllä tuon tyyliset viestit tulevaisuudessa poistattaa.

Tosin kirjoittajalle lähtee priva miksi viesti poistettu. Ja mikäli asiallinen kirjoitustyyli ja asiapitoisen viestin kirjoittaminen mene jakeluun, niin bannit kylmästi. Muuten foorumista tulee täynnä tuollaisia oleva boardi.
 
Vastaus: Miten/mitä kautta bongasit KonsoliFIN-sivuston?

Minä ilmestyin tänne 04 syksyllä ja siitä lähtien olen ollut kaikkien harmina täällä :).
Pahoittelut siitä jos olen ollut :)

Ihan hyvin kauppoja olen tehnyt Konsolifiinin kautta ja toivottavasti tuo peeloilu vähenee ajan myötä :)
 
Vastaus: Miten/mitä kautta bongasit KonsoliFIN-sivuston?

Muistaakseni jotenkin löysin tämän sen peliarvostelukilpailun kautta. Joka ei mennyt osaltani kovin vahvasti :D No onneksi parissa vuodessa on tullut (toivottavasti) älliä lisää.
 
Vastaus: Miten/mitä kautta bongasit KonsoliFIN-sivuston?

Tiltin sivuja tuli alunperin seurailtua. Foorumilla keskustelu oli sen verran vammaista, että rupesi mietityttämään, että ei tämä voi olla ainoa konsolipelaajien sivusto. Hakukoneet käyntiin ja onneksi löysin tänne.
 
Ylös Bottom