Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten Wii nettiin?

Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

achiim sanoi:
Testasin. Ei joudu maksamaan yhtikäs mitään. Vekotin ostoskoriin ja checkout, ja edessä on rivi:

Shipping Costs: 0.00
Jumankauta, maksoin siis 17,20 ylimääräistä tuosta.

Pitäkää tunkkinne.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

achiim sanoi:
Testasin. Ei joudu maksamaan yhtikäs mitään. Vekotin ostoskoriin ja checkout, ja edessä on rivi:

Shipping Costs: 0.00
Itsekin tilasin tämän, mutta voisikohan olla että Suomen posti lisäilee siihen jotain omia kuriiripalvelumaksuja...? Mutta itse reitittimestä. Mitä se käytännössä tarkoittaa, että yhteys jaetaan muide FONen käyttäjien kanssa? Saako joku saksalainen latailtua minun kaistoiltani pokea omalle koneelleen? Tuskin näin mutta... jaa, no enpä kysele enempää. Joku voisi jotain kertoa.

[E] Tai ei tarvitsekaan välttämättä vastata. Tuolta ylempää olisi voinut lukea hiukan tarkemmin.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Kertokaas nyt Buffalo G54 käyttäjät mitä säätöä jouduitte tekemään? Itsellä ei yhdisty sitten niin millään. MAC osoite on lisätty sallittujen listaan, mutta muuta en ole sitten tehnytkään.

Eli SSID syöttää ja WEP avaimen, niin mielestäni pitäisi toimia, mutta kun ei niin ei.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

achiim sanoi:
Testasin. Ei joudu maksamaan yhtikäs mitään. Vekotin ostoskoriin ja checkout, ja edessä on rivi:

Shipping Costs: 0.00
Klikkasimpa itsellenikin tuollaisen. Tuskimpa kantaa täällä naapuriin asti, ehkä korkeintaan läheiselle tielle :D
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Kertokees joku max 60 hintainen wlan laite jolla pitäisi päästä helposti wiillä nettiin. Tuo Buffalo G54s kiinnostaa hintansa takia (59).
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

T4iZuuni sanoi:
Kertokees joku max 60 hintainen wlan laite jolla pitäisi päästä helposti wiillä nettiin. Tuo Buffalo G54s kiinnostaa hintansa takia (59).

Buffalo Airstation WHR-HP-G54 tuon hinta on ainakin useassa paikassa alta 60 euroa. Wiin kanssa toiminut hienosti kunhan asetukset sai kuntoon. Samoin muitten laitteiden kanssa.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

FONin ilmainen tukiasema pelittää harasoo! Kerrankin rahoilleen sai vastinetta :)
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Täällä on Buffalo WHR-G54S ja WPA käytössä ja hyvin tuntuu Wii toimivan sen kanssa yhteen.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Jumala sanoi:
Viikkokohan tuossa meni palttiarallaa. Lähetti kiikutti kotiovelle asti.
pistin kans tuon eilen tilauksee, tänää tuli heti aamulla meili oli lähteny matkaan... saas nähä ehtiikö tulla joulun välipäivinä :)
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Telewellin TW-EA510:lla ainakin latailee iloisesti päivityksiä tuolla Wii. Hitaasti mutta varmasti.

Asetuksia sen verran, että Channel 1 ja salaus WEP.

Päivitys: Päivitys meni iloisesti läpi ja ainakin Weather Channel pelittää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Onko mahdollista luoda iMacin Airportilla verkko, jolla Wii pääsisi nettiin? Sain verkon luotua mutta kun yritän Wiillä nettiin tulee vain erroria. hjälp.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Illan oon nyt tuon A-Linkin RR24AP:n kanssa taistellut ja ainakaan vielä en oo wiitä nettiin saanut.. Miten te olette nuo PPoe:t laittaneet kun Wiihän ei itse anna niitä mihinkään syöttää.. Onko nuo tallennettu kytkimelle vai ohittaako tuo Wii ne yleensä jotenkin? *ois tää varmaan helppoa kun olis joku toinenkin langatonta verkkoa käyttävä laite millä vois testailla* :)
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

IpaX85 sanoi:
Illan oon nyt tuon A-Linkin RR24AP:n kanssa taistellut ja ainakaan vielä en oo wiitä nettiin saanut.. Miten te olette nuo PPoe:t laittaneet kun Wiihän ei itse anna niitä mihinkään syöttää.. Onko nuo tallennettu kytkimelle vai ohittaako tuo Wii ne yleensä jotenkin? *ois tää varmaan helppoa kun olis joku toinenkin langatonta verkkoa käyttävä laite millä vois testailla* :)

Käsittääkseni PPPoE tulee vaan sinne modeemin asetuksiin, jonka jälkeen vain yhteys jaetaan langattomasti eri laitteille. Silloinhan se tulisi itse Wiihin syöttää jos Wii olisi langattomassti suoraan palveluntarjoajan langattomassa verkossa, mutta tällaista ei ole kai käytännössä olemassa.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Tuleeko Wiillä välilyöntejä nuihin WEP encryption key:hin vai kirjoitetaanko nuo yhteen.. Ja onko mitään suurempaa merkitystä sillä onko 64 vai 128bittinen käytössä?:rolleyes:
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Osaako joku kertoa että miten TP-LINK:in TL-WR642G tukiasemasta saisi tuon kanavan vaihdettua 1:stä 11? Wii on pari kertaa herjannut ja DS:t ei oikein suostu yhteistyöhön ja ajettelin että tuo auttaisi jos vaihdan channelin 1->11.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Voisi ensi viikolla käydä katsomassa tuota D-Linkin DI-524. Saisi tuon koneen sitten nettiin ja pääsisi nauttimaan kunnolla tuosta.
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Kurimus sanoi:
Osaako joku kertoa että miten TP-LINK:in TL-WR642G tukiasemasta saisi tuon kanavan vaihdettua 1:stä 11? Wii on pari kertaa herjannut ja DS:t ei oikein suostu yhteistyöhön ja ajettelin että tuo auttaisi jos vaihdan channelin 1->11.
Valmistajan sivuilta löytyi kätevästi pdf mikä kertoo seuraavaa:

Wireless --> Wireless settings
 
Vastaus: Minkä merkkisellä tukiasemalla Wii nettiin?

Hah nyt se on taas todistettu että en minä tajua tietokoneista mitn. Tässä tarvittas nyt paljon aikaa ja rautalankaa että minä saan nämä toimimaan.

E:En oo tehny tuolle siis mitään muuta kun pistäny töpselin seinään ja piuhan tulemaan adsl-modeemista tuohon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom