Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten Wii nettiin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zakk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Olen kokeillut tota selain juttuakin, mutta kun ei se suostu menemään sinne, tulee vaan tyhjä ruutu. Ja on ollu ethernet johto kyllä kiinni, en mä nyt sentään niin tyhmä ole etttenkö sitä ymmärtäisi. Mitä tarkoitit tolla WLAN-verkkokortilla??? Mulla on ainakin joku vanha PCI-porttiin sopiva kortti, millä oon ton Siemensin ennen toimimaan. En keksi mitään muuta noista teksteistä mitä tulee kun se tarkistaa jotakin fyysistä yhteyttä, niin se kysyy, et onko verkkokortti kunnolla asennettu. No täytyy koittaa ränkätä vaan.
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Testudo sanoi:
koitappa huviksesi aluksi asentaa verkkokorttiin uudet ajurit, sitten kannattaa tarkistaa lähiverkkoyhteyden ominaisuuksista, että sielä ei ole määriteltynä vanhoja asetuksia, vaan kannattaa laittaa kaikki esim. automaattiseksi, sitten vapautat ip:n ja haet sen uudestaan. Sen jälkeen koitat päästä käsiksi purkin ominaisuuksiin. Ellet pääse, on hyvä syy olettaa, että jotain on rikki, tai tarvitset apua ihan paikanpäälle..
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Tiedän, että olen ihan avuton ja muuta, mutta mun on pakko nyt kysyä, että miten nuo ajurit asennetaan ja mistä voisin löytää uudemman ajurin. Verkkokorttina toimii Realtek RTL8139/810x Family Fast. Olen koittanut vaikka, mitä erilaisia, mutta kun tuo versionumero ei tahdo uudistua. Nykyinen versio on siis 5.663. Koitin jollain setuppi ohjelmallakin, mutta ei se siltikään muuttunut. Sitten koitin siirtää jotain .sys tiedostoa C:\\Windows\system 32\drivers. Koitin muuttaa nimen siksi mikä se nykyisellään on, mutta ei toimi. En tajua näistä kyllä mitään. Myyn varmaan ton tukiaseman pois ja ostan sen Nintendon oman USB-jutun, jos se olis sentään hiukka helpompi kuin toi tukiasema. Millai onko tossa Nintendon usb-jutussa huonompi kantama kuin tukiasemassa? Ja tiedän kyllä, että sitten tarttee konetta pitää kokoajan päällä, mutta on sekin helpompaa kuin vängätä jonku s***t*n*n p*sk*n tukiaseman kanssa.
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Testudo sanoi:
Millai onko tossa Nintendon usb-jutussa huonompi kantama kuin tukiasemassa?
Huomattavasti huonompi kantama.. Jos et millään saa sitä D-Linkiäsi toimimaan, etkä saa sinne paikanpäälle osaavaa apua, niin osta mieluummin ihan pelkkä WLAN-tukiasema, jonka kiinnität nykyiseen ADSL-purkkiisi, kuin tuo USB-connector. Saat lähes samalla rahalla parempaa laatua, ja langattoman verkon kotiisi.
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Paljonko nämä wlan-boksit maksaa? Tekisi hirveästi mieli ostaa Wii, mutta pelottaa etten sitten saakaan sitä asennettua ja nettiin. :/
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Uh, ei tee mieli kyllä wiin hinnan lisäksi tuollaisia maksella.. Pitää näköjään jättää lauttamatta nettiin tai ostamatta kokonaan. :/

Miten noita sitten edes käytetään ja asennetaan?
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

aggzzu sanoi:
Uh, ei tee mieli kyllä wiin hinnan lisäksi tuollaisia maksella.. Pitää näköjään jättää lauttamatta nettiin tai ostamatta kokonaan. :/

Miten noita sitten edes käytetään ja asennetaan?
Asennus tuskin on vaikeaa. Laitat vain tietokoneella suojauksen ja salasanan ja tuon voi tehdä ainakin tuolla buffalolla langallisesti. Ei ole tuo wlan ollut päällä niin en tiedä tuon paremmin. Mutta jotenkin noin se menee. Ja sitten wiillä etsit langattoman verkon ja laitat siihen sen salasanan minkä laitoit tietokoneella. Mutta muista että wii saattaa löytää myös naapurien yhteydet joten älä ihmettele jos salasana ei ole oikea.
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Entäs tuo Wi-Fi USB Connector? Maksaa pari kymppiä vähemmän kuin tuollainen Wi-fi-boksi. Olisiko tuo parempi vaihtoehto kun ei olisi muuta käyttöä tuolle boksille?
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

aggzzu sanoi:
Entäs tuo Wi-Fi USB Connector? Maksaa pari kymppiä vähemmän kuin tuollainen Wi-fi-boksi. Olisiko tuo parempi vaihtoehto kun ei olisi muuta käyttöä tuolle boksille?
Tuo on ainakin helppo tapa pistää Wii nettiin mutta sitten pitää tietokone olla päällä. Itelläni on tuo systeemi käytössä. Toimii myös DS:n kanssa.
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

onko knelläkään kokemusta langallisesta nettiyhteydestä ja tietokoneesta erikseen tulevasta wi-fi:stä? oon yrittäny saada jonkinlaista yhteyttä , mutta ei toimi!!! jos mahdollisuutta, että saa toimimaan niin tietoa kaivataan!!! KIITOS:)
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Offtopiccina haluaisin kysyä ehkä hieman tyhmän kysymyksen, mutta toimiihan Wiillä pelaaminen Onlinessa (kun se yleistyy pikkuhiljaa) myös USB/LAN-adapterin avulla? Kun jotenkin kieroutuneesti saanu Nintendon foorumeja lukemalla käsityksen, että Onlinessa pelaaminen vaatisi langattoman yhteyden? Ihmiset kun puhuvat foorumeilla niin sekavasti:D
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

mano sanoi:
Offtopiccina haluaisin kysyä ehkä hieman tyhmän kysymyksen, mutta toimiihan Wiillä pelaaminen Onlinessa (kun se yleistyy pikkuhiljaa) myös USB/LAN-adapterin avulla? Kun jotenkin kieroutuneesti saanu Nintendon foorumeja lukemalla käsityksen, että Onlinessa pelaaminen vaatisi langattoman yhteyden? Ihmiset kun puhuvat foorumeilla niin sekavasti:D

Ilmeisesti toimii... ...ajattelin vaan, että olisiko yhteysnopeus riittävä pelaamiseen tuon adapterin kautta, mutta aika usein vissiin yhteys on nopeampi wired connectionilla kuin wireless... ...ja luotettavampi:rolleyes: Ehdin jo säikähtää tosiaan, että pelaaminen vaatisi langattoman yhteyden:p No, haluan vain olla 100% varma joka asiasta:o
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Noniin, tänään hankin Wii:n ja eihän se nettiin mene. Error code on 51330.

Minulla on Linksysin langaton tukiasema, XO toimii, 2 konetta toimii. Kaikki loistavasti. Mutta Wii ei mene verkkoon. Se löytää verkon no problem, mutta sitten kun koittaa yhdistää, tulee tuo herja. Mitäs tässä voi tehdä? Ei mitään? :mad:

Edit: ainoa suojaus on WEP-salasana mikä on kirjoitettu oikein (testasin kirjoittaa väärin ja antoi eri virheen). Ei MAC-suodatinta tai muutakaan käytössä.
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

groove sanoi:
Noniin, tänään hankin Wii:n ja eihän se nettiin mene. Error code on 51330.

Minulla on Linksysin langaton tukiasema, XO toimii, 2 konetta toimii. Kaikki loistavasti. Mutta Wii ei mene verkkoon. Se löytää verkon no problem, mutta sitten kun koittaa yhdistää, tulee tuo herja. Mitäs tässä voi tehdä? Ei mitään? :mad:

Edit: ainoa suojaus on WEP-salasana mikä on kirjoitettu oikein (testasin kirjoittaa väärin ja antoi eri virheen). Ei MAC-suodatinta tai muutakaan käytössä.
Fix for Wii error codes: 51330, 52030, 32002
To fix these error messages there are a few things you can try:
- Set your router to Mixed Mode. If it is set to G-Only it will not work.
- Set the channel on your router to either 1 or 11

Both of these settings can be found in the wireless tab on a standard linksys router.

lähdet: http://http://wiihacks.blogspot.com/2006/11/fix-for-wii-error-codes-51330-52030.html

Tuollainen löytyi googlella. Toivottavasti auttaa.
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Voisko joku auttaa TUMPELOA???
Miten saan wiin nettiin? Mulla on Siemenssin SpeedStream 6515 wireless modeemi/reititin.
Olen kokeillut kaikki vaihtoehdot mut aina tulee error codet :mad:
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Eipä ollul apua mut kiitti kuitenkin.
Se herjaa error code 51030 eli mitä se tarkoittaa :confused:
 
Vastaus: Miten Wii nettiin?

Empä ennen tajunnut, että Wii kuluttaa valmiustilassa tosiaan yli 7 kertaisen määrän virtaa, kun standby connection on päällä. Hyötyyn nähden ero kulutuksessa on melkoinen ja pistinkin sitten asetuksista tuon heti pois päältä. Vuodessa tuo kuluttaisi jo noin 84kWh, kun ilman standby connectionia kulutus olisi vain reilut 11 kWh. Todellisuudessa ero on vähän pienempi sillä kyllähän sillä koneella tulee välillä pelattuakin.

http://www.hardcoreware.net/reviews/review-356-4.htm
 
Ylös Bottom