Vastaus: MM-jalkapallo 2006: Kohti Saksaa!
Lingoon sanoi:
Ja kohta urheilija katsoo jo eteenpäin, kohti seuraavia koitoksia. Toisin kuin kannattaja.
Joo tosin voin sanoa, että kun nyt tuon minulle osoitit tuon tekstin, niin olet tässä loppuyhteenvedossa väärässä ainakin minun kohdalla.
Minä kannattajana jo todellakin katson eteenpäin Etelä-Afrikkaan, jossa uskon että Brasilia jälleen loistaa, koska kaikki eivät niin kovaan ääneen Brasiliasta puhu näiden kisojen takia ja koska valmentajana toimii joku muu kuin Parreira.
Samoin, palaan nyt vielä kerran siihen, mistä tämä keskustelu lähti.
Sinä sanoit:
Lingoon sanoi:
Aamen. Yliarvostettuja pelaajia joista muutama kuvittelee itsestään ihan liikoja, ja joukkueena Brasilian peli on sitä luokkaa ettei sillä olisi mestaruuteen ylletty vaikka Ranska olisikin vielä kaatunut. Kaka oli ainoa joka saa minulta plussat.
Minä sanoin, että siitä voidaan olla montaa mieltä ovatko brassit yliarvostettuja johon sinä vastasit, että "näissä kisoissa nähtiin totuus", näin:
Lingoon sanoi:
Moni arvostaa liian korkealle. Itse olen sitä mieltä että näiden kisojen suoritus kertoi aika hyvin totuuden.
Väittäisin, että maailmassa ei ole yhtä ainoata jalkapalloon perehtynyttä puolueetonta tahoa, joka näiden kisojen pohjalta vetäisi johtopäätökset ja sanoisi, että näissä kisoissa se todella nähtiin, Brasilian tähtipelaajat todellakin ovat yliarvostettuja.
Veikkaisin, että he kuitenkin katsoisivat näiden pelaajien suorituksia aiemmissa kisoissa ja seurajoukkueissa ja vetäisivät siitä johtopäätökset. Että tämä oli vain yksi turnaus tietyissä olosuhteissa pelattuna. Ei enempää, ei vähempää.
Ymmärrän kyllä pointtisi ja tuo minun "jossitteluni" onkin juuri sitä, jossittelua, siis kun puhutaan näistä kisoista. Mutta itse kommentoinkin, kuten yllä totesin, väitettäsi brasilialaisten yliarvostuksesta ja siitä, että sen nimenomaan näissä kisoissa pystyi näkemään.
Selvensipä vain tämän verran, muuten tämä jäisi vain ikuisuuskeskusteluksi.