Vastaus: MM-jalkapallo 2006: Kohti Saksaa!
En tuonne itse ole tulossa mutta veljeni tulee. Toivottavasti mielenosoitus ei mene pelkäksi "MUURINEN ULOS!!1!!!" karjunnaksi, koska mielenosoitus on tietääkseni yleisesti pöllöliitoa vastaan.
Matsia olen kyllä tulossa katsomaan paikan päälle... Veikkaan että Hollanti vie voiton 2-0
Shaban sanoi:Liput tuli viikko sitten maanantaina hankittua, mutta aika paskalla fiiliksellähän tässä mennään. Kaikki mahdollisuudet hyvään tulokseen on, mutta vielä paremmat mahdollisuudet on karuun löylyytykseen.
Jos voittoa ei tule niin toivottavasti sitten edes totaalinen selkäsauna. Ei saisi Muurinenkaan aihetta jossitteluun.
Kaikki tietysti huomenna mukaan 18.00-18.30 osoittamaan mieltä Palloliiton ja Muurisen epäpätevyyden johdosta. Kokoontuminen Olympiastadionin "kisatorilla" 18.00, josta marssi jatkuu Palloliiton VIP-tilaisuuteen. Väkivallaton ja toivonmukaan vähäpäihteinen, mutta sitäkin kovaäänisempi, tilaisuus.
En tuonne itse ole tulossa mutta veljeni tulee. Toivottavasti mielenosoitus ei mene pelkäksi "MUURINEN ULOS!!1!!!" karjunnaksi, koska mielenosoitus on tietääkseni yleisesti pöllöliitoa vastaan.
Matsia olen kyllä tulossa katsomaan paikan päälle... Veikkaan että Hollanti vie voiton 2-0
Viimeksi muokannut moderaattori: