Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Miten ois Simo-h matsit? Näytät olevan aulassa muttet ota haastetta vastan? Tuliko löysät housuun jo ennen matsin alkua....:rolleyes:
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Tsekki joutuu kuulemma luopumaan turnauksesta nettiongelmien takia
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Voisin taas ottaa matsia, mikäli joku ilmoittautuu. Meseen saa myös lisätä. Tasan yhden mese on mulla mukanaolevista.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Moi

Kesä kuumimmillaan ja jalkapallon EM alkaa...MUTTA mikäs on meidän Jääkiekkokisan tilanne? Mitä mieltä olette yritetäänkö vielä pitkin kesää pelailla niin että tässä aina heitellään viestiä kun joku ilta futispelien välissä ehtisi pelailemaan vai laitetaanko homma jäihin odottamaan uutta lätkäsiisonia? Mun puolesta voidaan pelailla pikkuhiljaa eteenpäin?
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Moi

Kesä kuumimmillaan ja jalkapallon EM alkaa...MUTTA mikäs on meidän Jääkiekkokisan tilanne? Mitä mieltä olette yritetäänkö vielä pitkin kesää pelailla niin että tässä aina heitellään viestiä kun joku ilta futispelien välissä ehtisi pelailemaan vai laitetaanko homma jäihin odottamaan uutta lätkäsiisonia? Mun puolesta voidaan pelailla pikkuhiljaa eteenpäin?

Näillä on yleensä tapana "vähän" jämähtää alkuinnostuksen laannuttua :D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Joo tossa ehkä tosiaa oli pikkasen liikaa pelejä vastakkain mutta meikäläine on valmis pelailee jos joku viel innostuu muute laitellaa syksyllä SM liiga kehii.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Pelaako tätä siis enään kukaan?
Nyt oon siis saanut netin toimimaan ja mulla ois aikaa vaikka lehmille jakaa :rolleyes:
 
Ylös Bottom