Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Ketään, joka jaksaisi tulla klo 14--> pelailee? Käy myöskin aikasemmin.

Voisitte muuten heitellä yleisesti jotain aikoja, niin tietäisi milloin pitäisi ilmestyä konsolin ääreen. Eikä tarvitsisi arvailla, että milloin joku on pelaamassa ja milloin ei.:eek:
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Ketään, joka jaksaisi tulla klo 14--> pelailee? Käy myöskin aikasemmin.

Voisitte muuten heitellä yleisesti jotain aikoja, niin tietäisi milloin pitäisi ilmestyä konsolin ääreen. Eikä tarvitsisi arvailla, että milloin joku on pelaamassa ja milloin ei.:eek:

Joo, mä voin ottaa alusta ne meiän matsit, eli nollataa tilanne :D Voisin pärjätäkki :p
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Iltasella pelaan? About 19-20-> Minut löytää kotimaan aulasta. Ale_012 jos oot linjoilla ja turnaus porukassa hiljaista niin otetaanko pari treeniottelua?
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kai mä häviämään voin tulla..
Mut ei sitten pelata ranking-pelejä, ihan kaiken varalta.:D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kai mä häviämään voin tulla..
Mut ei sitten pelata ranking-pelejä, ihan kaiken varalta.:D

Taitaa mennä pelit huomiseen. Väsyttää niin paljon, että silmät sulaa päähän :eek: Taidan mennä pelaan unimaailmaan nahka joystickillä ampumahiihtoa :p
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Miesylilaidan jaksatko pelata heti putkeen myös Idän hallitsijaa..eli ITÄ VALTAA vastaan.:D
MItenkä olis?
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Miten ois Kanadan pojjat matsin poikasta? Tai joku kuka nyt sattus oleen online...
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Miesylilaidan jaksatko pelata heti putkeen myös Idän hallitsijaa..eli ITÄ VALTAA vastaan.:D
MItenkä olis?

Ei pysty, huomenna aikanen herätys.

Ja Timppa mä en kyl pelaa enää yhtäkään ottelua sua vastaan ikinä, kun aina rupeet pelleilemään sen sun saatanan maalivahtis kanssa.

GRRR...
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Siis niin mahtavat ottelut oli Suomi vs Itävalta...Hirveet trillerit..jokaisen ois pitäny nähdä noi pelit.
Hiki tippuu vieläkin...pelien kulut...

Latvialta hylätään selvä maali(kiekko jotenkin ihmeellisesti ei ole maali). Katsoin henkilökohtaisesti sen, että kiekko ei pystynyt tuonne suuntaan tolpasta kimpoamaan..joten se olisi pitänyt hyväksyä.(Oli menossa maaliin.) (Erottakaamme maalituomari):D

Suomi tekee 2 maalia peräkkäinen
Ja itävalta melkein luovuttaa..
Mutta sitten Itävalta ryhdistäytyy ja täräyttää 4 maalia putkeen..
Suomi kaventaa ennen viimeistä minuuttia 4-3, mutta ei onnistu viimeisen minuutin pyörityksessä.

Toinen ottelu olikin sitten toisen peilikuva...

Itävalta johti 4-1, mutta liian varmana johdosta meni lepsuilemaan ja Suomi pääsi 5-4 johtoon
Tasoitus 5-5 ja sitten Suomi tekee 6-5.
Itävalta pyöritti lopussa jopa 6-4 vastaan, mutta kiekko ei löytänyt tietänsä verkonperille..Ja suomi voittaa.

Hyvät pelit..Tiukkoja viimeiselle minuutille asti.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Ei pysty, huomenna aikanen herätys.

Ja Timppa mä en kyl pelaa enää yhtäkään ottelua sua vastaan ikinä, kun aina rupeet pelleilemään sen sun saatanan maalivahtis kanssa.

GRRR...

No mitäs perkelettä pyörität mun moken joka tilanteessa nakkarille ja teet sen 10 maalia... johan siinä hermot menee... :p
 
Ylös Bottom