Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360 Hype]

Aivan käsittämätöntä shittiä tuo party-chatin kieltäminen pelimuodoissa, joissa siitä ei ole mitään haittaa. Mitä IW:llä oikein ajatellaan!

Peli jää kauppaan.

Party Chatin käyttö ei todellakaan ole kielletty aivan kaikissa pelimuodoissa. Seuraavissa muodoissa se onnistuu.

* Mercenary Team Deathmatch
* Free-For-All
* Third Person Teams
tuo mercenary team deathmatch on se pelimuoto jota tulee sitten itse pelailtua ja luulenpa että se on aika täynnä peelaajia :D ja third person teamia tulee kyllä ainakin kokeiltua ja jos vaikuttaa mukavalta pelata third personissa niin tulee pelailtua sitäkin enemmän :)

tuo mercenary team deathmatch on se pelimuoto jota tulee sitten itse pelailtua ja luulenpa että se on aika täynnä peelaajia :D ja third person teamia tulee kyllä ainakin kokeiltua ja jos vaikuttaa mukavalta pelata third personissa niin tulee pelailtua sitäkin enemmän :)

Toi nyt ei pahemmin auta party pelaajia pas*an vertaa, mercenaryyn kun ei satu pääsemään partyssa. :rolleyes:

Just joo. V*ttumaisia vetoja taas.
Ei respawnia -muodoista, ihan sama mulle, en pelaile niitä mutta minkä perhanan takia tota chättiä ei voinut edes normi tdm:ään jättää? Voi jeesus.

Jopas koetellaan kovemmankin fanin uskoa peliä kohtaan. Ymmärrän hyvin partyttomat pelit SnD:n tapaisissa pelimuodoissa, muttakun se perushauska TDM pitää laittaa myös partykieltoon... Hmph.

Mitä olen nettiin tulvineista gameplay-videoista katsonut, näyttää meininki entistä arcademaisemmalta, ja aseella kuin aseella osuu milloin vain. Peliä on alettu viilaamaan väärästä päästä. Jotenkin tulee mieleen, että IW:llä ei ole ollut munaa vetää tätä realistisempaan suuntaan, massoista pois päin, vaan halusi varmistaa myynnit pitämällä suurimman kohdeyleisön tyytyväisenä.

Toisaalta CoD4 nosti aikoinaan riman niin älyttömän korkealle, että Infinity Wardin on oikeasti täytynyt ihan tosissaan miettiä, mitä uudistaa pelissä ja mitä ei. 3rd person on hyvä uudistus ja kaikkia ei voi miellyttää, mutta pitäisivät ne alkuperäiset fanit edes tyytyväisinä : /

Onneksi perkit vaikuttavat todella asiallisilta ja unlockattavaa löytyy runsaasti.
Unlockkausjärjestys on kääntynyt päälaelleen sitten neljännen osan. Vrt. AK47-Barret. Tuubin olisi voinut heittää loppulevelleille myös. RPG:t sun muut ovat onneksi noin yleensä aika myöhäisillä rankeilla. (Niiden kovimmat käyttäjät tuskin koskaa pelaavat peliä niin pitkälle)

Tuli mieleen, kuinka 402 hehkutti kuinka käyttäjäpalautetta luetaan ja meitä kuunnellaan. Mutta kukakohan meidän äänenämme on sitten loppujen lopuksi toiminut, sillä kuka ehdottaisi partychatin poistamista TDM:stä taikka dedicated servujen jättämistä poies PC-versiosta...

Tekisi niiiin mieli äänestää lompakolla, mutta ei vain kykene, on tää kuitenkin CoD.

Joku voi ehkä nillittää siitä, miten pienestä voi mieli muuttua, mutta:

Komppaan stammya sataprosenttisesti, peli ei minun hyllyäni todellakaan näe. Ja juurikin tästä Party-syystä. Haluaako IW tosiaan tätä? MW2:stahan piti tulla maailman merkittävin viihdejulkaisu, ainakaan tällainen perseily ei juuri tavoitteeseen avusta.

Jääpähän aikaa Dragon Age: Originsille.

Kiva kun porukkaa ilmoittaa kylmästi jättävänsä pelin hyllyyn, niin onpahan julkkarina edes hivenen vähemmän ruuhkaa servuilla. :cool:

Jos pelaa partylla vaikka team deathmatchia, niin kavereiden kanssa voi jutella in-game chatissa toki...

Jos pelaa partylla vaikka team deathmatchia, niin kavereiden kanssa voi jutella in-game chatissa toki...

Jokaisen vastustajan ja mahdollisten ylimääräisten samalla puolella taistelevien mutettaminen jokaisen roundin alussa on vaan perseestä. Ja kuolleet ja hengissä olevat eivät kai voi jutella? Eli jos ollaan vaan rennosti pelailemassa ja rupatellaan niitä näitä pelin ohessa, katkeavat jutut aina kun joku kuolee. Perseestä. Ymmärrän tuon chatin blockaamisen pelimuodoissa joissa ei ole respawnia, mutta että TDM?

Tuo Party chatin esto on kyllä käsittämätöntä. Paljon fiksummin tuon olisi voinut toteuttaa esimerkiksi siten, että Party chat ei toimi mikäli pelaajat eivät ole samalla puolella tai, että Party chat pakottaisi pelaajat samalle puolelle. Ei ole mitään perustetta rajoittaa eri pelejä pelaavien keskinäistä puhelua! Aivan kiikunkaakun sillä rajalla menee, että jääkö peli kauppaan.

Tuntuu, kuin IW haluaisi tahallaan tehdä MW2:n kanssa ihan mitä huvittaa, ts. muokata markkinoita sellaisiksi, miksi itse sen haluavat. Selkeästi tietävät, että on sellaisen kaliiperin nimike kyseessä, että on hyvät mahdollisuudet mennä läpi.

Itse en ainakaan katso läpi sormien, saapas nähdä kuinka moni muu näin tekee.

Ihme touhua...luulisi nyt IW haluavan mielummin sen pari miljonaa enemmän myytyjä pelejä, kuin että party chat on evätty jostain syystä....

Mutta minua tämä ei hetkauta, sillä peli on ennakkotilattu jne. joten kyllä varmasti tulee täyttämään omat odotukseni 110%, sillä ykkös osaa en ole edes pelannut oikeastaan, mitä nyt 7h multiplayeria.....joten päivät saisivat mennä nopeasti :D

Täytyy myöntää, että joitain tyhmiä ratkaisuja on tehty, mutta toisaalta näyttää myös helvetin lupaavalta. Pakkohan tämä on ostaa.

Minun puolestaan täytyy myöntää, että potuttaa oikein kunnolla kun menin ennakkovarauksen jo maksamaan, mikäli asianlaita ei olisi näin niin olisi peli saanut jäädä kaupan hyllylle tämän party-blockaus -episodin takia.

Siis ei helvetti onko tästä boxin oma party chat blokattu? Toi on mun silmissä kyllä helvetin iso miinus. Ensinnäkään ei jaksa kuunnella muitten itkua/tappelua ja onhan se ihan mukava puhua kavereitten kanssa pelatessa. Sitten myös toi streake bonukset epäilyttää kun kannustaa vaan cämppimään enemmän. Kun se on ollu aikaisemminkin ongelma moodeissa jossa se ei ois suotavaa eikä se auta tiimiä pätkääkään.

Tämä on kyllä niin perseestä. Kovasti haluaisin äänestää lompakolla ja jättää pelin kauppaan, mutta kun tiedän että kaverit ostavat tämän kuitenkin ja näin ollen kaikkoavat CoD4:n seurasta.

Toisaalta en pääse kavereiden kanssa kunnolla Modern Warfare 2:sta kuitenkaan pelaamaan, joten mitä tässä nyt sitten tehdä...

Ei tässä auta muu kuin järjestää laneja jatkuvasti. Silloin tuo partychatin puuttuminen ei haittaa. :)

Saapa nähä mitä tämänkin kans nyt tekee??

Katellu noita videoita tuolta tuubista, niin onko se siistiä että porukka juoksee snipu kädessä ja vetelee lonkalta tappoja? Ja on ihan sama mihin osut, niin äijjä kuolee...

Sitten vielä toi party homma.

Taitaa nettipelit jäädä mulla vähille.

Partyhomma helvetin iso NO NO. Toivottavasti tulevat järkiinsä.

Klaanimatseja ja vastaavia varten voisi olla optio "Party Disabled" tai vasaavaa.

Ylös Bottom