Vastaus: Modern Warfare 2 [X360 Hype]
Tuo viimeinen pointti oli kyllä ihan totta: Yleensäkin koko keskustelusta paistaa läpi jonkinasteinen ylimielisyys pelaajia kohtaan.
Kuten:
Joo, melko selkeästi tukee jo minun päätöstäni tällainen touhu. Korkeintaan wa... krhm! Ostan käytettynä.
Hahaa, tiesin että ostat kumminkin
Toi lainattu "kysymys" oli itsessään aika ylimielinen, vastaus oli vaan samaa tyyliä. "Ei kiinnosta 9v9, ennemmin menisin hoitamaan mummoja vanhainkotiin kuin pelaisin teidän tekemää peliä"
Suurin osa pelin väitetyistä ongelmista (mun mielestä ei pysty vielä sanomaan 100% varmasti että nämä muutokset on pahasta) koskee PCtä, ja therefore mua ei kiinnosta paskaakaan. Haukkukaa peli pataluhaksi viikko sen julkaisun jälkeen, tai seuratkaa arvosteluita.
Omakohtaisesti Chattikielto on:
a. hyvä asia, sillä nyt voi 100% keskittyä pelaamaansa peliin ilman jotain turhaa paskanjauhantaa
b. paha asia, koska vihasin ajalla-ennen-partychattia jenkkipeelojen mutettamista
c. järkevä idea, paitsi en ymmärrä miksi tämä koskee myös infinite respawns-pelimuotoja. Vai onko IW tehnyt tilastot joiden mukaan osa pelaajista yrittää tarkoituksenmukaisesti pilata toisten pelit olemalla samassa partyssä ja eri tiimeissä? Omalla kohdalla nämä tilanteet laskettavissa yhden käden sormilla.
Jos Joohanh osaa kertoa jotain muita syitä, miksi kannattaa jättää ostamatta, luen mielelläni hyvinperusteltuja mielipiteitä. Pelkkä Party Chat-kielto tai "huonosti mietityt killstreak-bonukset" eivät 90% pelaajista riitä, kun ajatellaan kuinka hyvä itse pelistä (todennäköisesti) tulee.
Tuun pelin julkaisun jälkeen syömään omat sanani, jos tarvetta on. On miussa miestä myöntää olleeni väärässä