Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

onko muillakin ongelmia päästä liveen nyt?? netti toimii normisti näköjään mutta liveen en pääse :confused: otin test connection,niin siinä internet kohdassa tulee failure..toimi normaalisti kunnes äsken jämmäs peli ja jouduin virtanappulasta sammuttaan,sen jälkeen liveen ei pääsyt..dääm!!! tahtoo pelata!! :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

onko muillakin ongelmia päästä liveen nyt?? netti toimii normisti näköjään mutta liveen en pääse :confused: otin test connection,niin siinä internet kohdassa tulee failure..toimi normaalisti kunnes äsken jämmäs peli ja jouduin virtanappulasta sammuttaan,sen jälkeen liveen ei pääsyt..dääm!!! tahtoo pelata!! :D

Hyvin toimi pelit täällä.

Ja jumankaaauuttaa toi M16 on kova vehje. Oikeestaan poikkeuksetta kaikki TDM-pelit (6-7 peliä) jota pelasin sillä meni järkyttävän hyvin KDR:n ollessa jotain väliltä 4-6 aina, joka tosiaan on ihan hullun hyvin multa. Ainoo huono puoli on, että lähitaistelussa häviää helposti automaattiaseille, mutta muuten tod näk paras ase koko pelissä. SCAR ja AUG tulee lähellä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Alussa pelit menivät täysin päin häränpyllyä ja oli katketa verisuoni päästä kun pelasi 1.tasolla tason 70 pelaajia vastaan. Mutta nyt kohta tasolla 50 mennään ja alkanut homma sujua pikkuhiljaa. Cod 4 tahkonnassa melkein 2 vuotta ja MW2 ei ollut siitäkään kokemuksesta yhtään hyötyä. Mutta nyt pikkuhiljaa sujuu onneksi. Pari ärsyttävää juttua löytyy kuten katkeilevat matsit kun hosti lähtee taikka huono tiimi/paras tiimi jakomatsit jossa automaattinen häviö tiedossa vaikka kuinka hyvin pelaisi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Henk.koht. Kun sain tuon Nuken oli käytossä M21 EBR Acogilla jota varsinaisesti en tykkää käyttää sniputtamiseen vaan puolimatkan-ja "vähän yli" tulitukena.
Ensin meni koko lippaallinen jolla sai 8 tappoa siitä Harrier ja Pawelow samaan aikaan taivaalle niin 8 tappoa ->20 ja loput 5 kevyellä camppimisella sekä akimbo glockeilla. Sitten Booooom!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Täytyy kyllä ihmetellä, miten näissä Call Of Dutyissa on kerta toisensa jälkeen ylitehoisia aseita. Nelosessa M16, WaWissa MP40, täällä Famasia sun muita... ihan kuin asetasapainon kuseminen olisi CoD-kehittäjien kunnia-asia?

Jos nyt verrataan siihen CoD-pelaajien pahimpaan viholliseen, Halo 3:een, niin siinäpä pelissä on kaikki aseet säädetty prikulleeen kohdilleen. Missään vaiheessa ei kukaan voi sanoa, että joku ase olisi epäreilu/liian tehokas, edes raketinheitin. Tosin Bungie on itsekin sanonut käyttävänsä ylettömästi aikaa tasapainon hiomiseen.

Kun MW2 on nyt sitten tää uusi paras räiskintä ikinä koko universumissa, niin miksi IW ei ole jaksanut hoitaa sellaista perusasiaa, kuin tasapainotusta kuntoon? Vai onko se tosiaan niin, että ne ylitehokkuudet on siellä tarkoituksella?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse en ole kyllä löytänyt mitään ylitehokasta asetta. Tehokkaita kyllä. Famaskin on todella käyttökelvoton jos vastustaja pääsee liian lähelle. SCAR:in heikkoutena on ammusten vähäinen määrä. Tällä hetkellä olen ihastunut tuohon AUG HBAR:iin. Todella tarkka konekivääri ja vielä hyvä rautatähtäin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään sain pelin... livessä helvetin vaikee verrattuna cod 4 (imo), suurin osa peleistä on lagannu ja yhessä matsissa tuli sellane armoton lagi HETI matsin alussa ja kesti sen 30 sekkaa ja vasta sit vaihtu hosti, just. Jostain syystä jouduin myös pelaamaan dominationia 1 v 6, kiva. Taidanpa siirtyä takaisin COD 4:n puoleen (:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Täytyy kyllä ihmetellä, miten näissä Call Of Dutyissa on kerta toisensa jälkeen ylitehoisia aseita. Jos nyt verrataan siihen CoD-pelaajien pahimpaan viholliseen, Halo 3:een, niin siinäpä pelissä on kaikki aseet säädetty prikulleeen kohdilleen. Missään vaiheessa ei kukaan voi sanoa, että joku ase olisi epäreilu/liian tehokas, edes raketinheitin. Tosin Bungie on itsekin sanonut käyttävänsä ylettömästi aikaa tasapainon hiomiseen.
Kun MW2 on nyt sitten tää uusi paras räiskintä ikinä koko universumissa, niin miksi IW ei ole jaksanut hoitaa sellaista perusasiaa, kuin tasapainotusta kuntoon? Vai onko se tosiaan niin, että ne ylitehokkuudet on siellä tarkoituksella?

En minä nyt aseista varsinaisesti mitään väitä ymmärtäväni, mutta voisiko sillä olla jotain tekemistä asian kanssa että MW2:n aseet ovat tosielämästä, kun taas Halon aseet ovat mielikuvituspyssyjä. Tuskin nuo aseet ovat tehoiltaan kaikki toisiaan vastaavia oikeastikaan joten miksi ne sellaisiksi pelissä säädettäisiin :) (Ja jos näin olisi tehty itkisit täällä todennäköisesti siitä miksi aseiden tehot eivät ole realistisia)

Enkä ymmärrä muutenkaan miksi sillä olisi tässä pelissä merkitystä, aseensahan saa kuitenkin ihan itse valita? Halossa ne taidettiin poimia maasta ellen nyt ihan väärin muista...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joohanh varmaan tässä hakee jotain sellasta et MP40 oli ainuita pyssyjä wawis joka ei esim tarvinu normi moodeissakaan stopping poweria ja oli älyttömän tarkka kauaskin ja lähelle sitten jo ihan uskomattoman hyvä. Vähän sama oli just M16 CoD4 helvetin hyvä kauas ja mid range ja jos vaan osu niin läheltä tappo yhtä tehokkaasti.

Edit: En sitten tiedä toimiiko nämä vastaavissa tilanteissa oikeassa elämässä näin hyvin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itseäni häiritsee lähinnä Aseiden tehoista tuo Barret .50cal. Patruuna on 12.7x99 kokoa (jokainen ITKK:lla ampunut tietää) että ko. Patruuna ihmisruumiissa tekee uskomatonta "damagea" joten miksei peleissä, kuten tässäkään ole tuo teho huipussaa. Mobility nollissa. Ja kukaan ei ammu tuolla aseella seisaalteen ihan tarkasti. Pituutta 140cm ja paino jotain hirveää. Katsokaa vaikka www.wolrd.gun.ru:sta. Pronesta tuolla pitaisi vasta saada parhaat tehot.
SMG:eitä en ole kokeillut, vasta ekassa prestigessä olisi tarkoitus joten niiden tehoista en tiedä tarkemmin.

Mutta assault ja light supporteja(koneoli?) tehot on IMO ok kohdillaan kaliiberiin, aseen ikään, patruunoiden määrään nähden ok. Scar:ssa 20kpl 7.62:sia Ja ACR:ssä 30kpl 5.56:sia, on jo iskuvoima läpäisyteho kohdillaan ammuksiin nähden. Mielestäni ammutun sarjan pituus toimii suhteessa tarkkuutteen ihan hyvin, onhan RK-62:nenkin tarkka useampaan sataan metriin, hallitusti ammuttuna, vaikka ase on vanha kuin kalevala.Vrt sitä sitten aivan uuteen ACR:ään.
M9:n tarkkuus yllätti.. Ei ammu muuten moni in real life pistoolilla hedua yli sadan metrin edes tuurilla :D

(tieto perustuu inttiin, dokumentteihin ja siviilielämässä harrastettuun ammuntaan, saat väittää vastaan pelihän ei ole realismia)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

No jos se jotain merkitsee, niin allekirjoittanut on harrastanut ammuntaa niin radalla kuin metsälläkin jo "pienestä pitäen". Asiaan.

Barret on tosiaan puolituumainen antimateria-tarkkuuskivääri, joten sen hallitseminen Call Of Dutyn tavoin on luonnollisesti oikeassa elämässä mahdotonta. Vaikka ase on varustettu hyvinkin tehokkaalla suujarrulla S&W 5000:n tapaan, karkaa hallinta välittömästi yhden laukauksen jälkeen, ellei ole kunnolla tuettu. Kyseinen ase painaa myös tosiaan sen verran, ettei sitä juuri pääaseena kannella. Call Of Dutyssa tietysti sen aiheuttama vahinko on myös aivan naurettavaa, sillä sen luoti ei esimerkiksi läpäise ballistista mellakkakilpeä.

HW-SCAR on sitten tuo jenkkien raskaampi malli yleisemmästä 5.56-patruunaa käyttävästä. Noin yleisesti eroa aseilla on tietysti pysäytysvoima, tarkkuus ja lippaan koko. Peliä en ole pelannut, joten en voi sanoa, mutta noin yleisesti aseen pysäytysvoimaa ja läpäisykykyä on melko hölmöä vertailla edelleenkin Call of Duty-ketjussa.

Itse en ole vielä intissä käväissyt, joten en tiedä miten paljon siellä esimerkiksi RK-95:llä sarjaa ammutaan. Siviilielämässä useimmat eivät näin pääse tekemään. Mutta edes niinkin hyvillä hallintaominaisuuksilla varustettu ase kuten MP5 ei osu juuri minkäännäköisellä tarkkuudella muutaman kymmenen metrin päässä olevaan tauluun, jos automaattitulella syljetään. 9MM Parabellum on melkoisen rekyylitön kuti, mutta jos rupeatte CoD-pelien rekyylinhallintaa realistiseksi väittämään, niin voidaan lopettaa keskustelu tähän.

Joo, ja kyllä sillä RK62:llakin pariin sataan voi oikeilla säädöillä ampua, mutta koittakaapa edes pienenpienellä purskeella saada jotain kunnon tulosta aikaan. Eipä taida tulla juuri mitään. Ja sitten vielä noista pistooleista: puoliautomaattisella normaalipituisella pistoolilla voi olla onnellinen, jos saa parin metrin kasaa 50 metristä. 100 metrin kantomatkasta saa haaveilla.

Ja sitten vielä siihen mehukkaimpaan aiheeseen: jos CoD olisi realismia aseiden osalta nähnytkään, olisi M16 siinä tehoton lutku, jos esimerkiksi AK-47:ään verrataan. Kyseisen aseen .223-rundilla kaasuja päästelevän portin kanssa ei välttämättä saada edes raskaamman ajoneuvon renkaita rikki, kuten jo jossain aikaisemmin sanoin. Famas menee samaan sarjaan, tosin aseen pullbup-rakenne mahdollistaa pidemmän piipun ja tiivimmän syötön vähemmillä jumituksilla.

Jos nyt joku jaksoi tämä vuodatuksen loppuun asti lukea, on varmaan selvää mitä ajan tässä takaa; CoD-pelien kehittäjiä ei kyllä kiinnosta pätkääkään oikean aseen ominaisuudet, vaan suunnitellaan täysin peliin sopivaksi. Täten tasapainotusongelmia on täysin turhaa puolustella oikeiden aseiden spekseillä, kun ne eivät ole IW:n suunnittelupöydällä ikinä käväisseet. Täten onkin kummallista, miten huonosti peli on tasapainotettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Paljon muuta asiaa...

Ja sitten vielä noista pistooleista: puoliautomaattisella normaalipituisella pistoolilla voi olla onnellinen, jos saa parin metrin kasaa 50 metristä. 100 metrin kantomatkasta saa haaveilla.

Muistetaan nyt kuitenkin että kyseessä on vaan peli. Yhtään ylivoimaista asetta ei pelissä ole vielä mielestäni tullut vastaan. Jokaisella aseella (mitä olen ehtinyt testaamaan) on omat hyvät ja huonot puolensa.

Ja tuohon quoteen. Kyllä sitten on ampujassa vikaa jos kunnon pistoolilla 50 metrin päästä tulos on parin metrin kasa...

nimim. jonkin verran myös ampumista harrastanut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

MW2 ei tosiaan edes yritä olla sotilassimulaatio. Tasapaino saattaa tosiaan olla huono, nähtäväksi jää, että jaksaako IW toteuttaa lupauksensa fanien kuuntelemisesta. Speksit on kehitetty "pelilliseltä kannalta" viihdyttäväksi. Toki noissa aseissa kannattaa muistaa, että jokaisella aseella on omat vahvuutensa. Ja tottakai, joka osa-alueella on "ylivoimaisia aseita". Esimerkiksi lähitaistelussa P90 on erittäin tiukka SMG, kauempaa ei niinkään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mutta mitäs järkeä siinä olisi, että 1 lvl saa yhtä hyvän aseen ku 70 lvl? Mielestäni nuo on jätetty tasapainottamatta tahallaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Saanko kysyä, mutta kun kaverit täällä sanoo, että on 30 tapon killstreakjä saanu jne, niin uskallampa epäillä, että aika moista wannabe camppimista tommonen vaatii, nimittäin ei ainakaan omalla kohdalla onnistu, kun selästä yllättää useasti ja mitäpä asialle teet, kun ei ole silmiä selässä ja kun killstreak palkintojen tapot eivät kasvata tuota killstreak hommelia, niin en vain jaksa uskoa, että tuommoisia tappoja saa kovin "pelaaja" ystävällisin keinoin? Eihän camppimisessä sinäänsä ole mitään väärää, tärkeintähän on, että oma joukkue voittaa matsin, mutta kieltämättä tuntuu perusteellisen hyvältä, kun tämmöisen leireilijän käy tappamassa ja lopettamassa tuon touhun....

En tiedä kohdistitko tämän minulle kun juuri tuossa 30 tapon putkesta hehkutin, mutta vastataan nyt kuitenkin.

Kyllä se 30 tapon streakki sieltä tulee ilman sen kummempaa cämppäämistä. Ennemmin puhuisin järkevästä liikkumisesta, sillä jos jäät paikalleen kun olet jonkun tappanut, niin tämä kaveri kyllä tulee kuolemansa kostamaan heti spawnattuaan. Hänellä on jopa apunaan killcam tuossa TDM pelimuodossa, jossa itselle ennätys tuli. Kyseisellä ennätysrundilla liikuin varovasti lähinnä "omassa päässä" ja hoitelin ne viholliset jotka yrittivät kiertää oman tiimini selustaan kentän laidoilta. Predatorilla kaksi jätkää ja sitten kohta puolin jo Pavelow, joka tiputteli miehiä kuin heinää. Chopper gunneriin pääsin vasta kun stasini olivat 20 / 0, sillä vasta silloin Pavelow häipyi taivaalta. Chopper gunnerin penkiltä sitten loput kymmenen tappoa ja homma oli sitä myöten paketissa. Ja meidän tiimille voitto taskussa.

Kai tuon voi cämppäämiseksi mieltää, mutta miksi minun olisi pitänyt pää kolmantena jalkana juosta vihollisten luotisateeseen kun he yhtälailla "cämppäsivät" omassa päässä? Järkeä käyttäen Codissa(niin tässä kuin aikaisemmissakin) pystyy matsista toiseen vetämään suht hyvillä statseilla. Paikalleen ei parane jäädä, joku löytää aina selkään. Mutta ei sen liikkumisen kuitenkaan tarvitse olla mitään päätöntä juoksemista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eikö Barret tapa kerralla melkein osumakohdasta riippumatta? :confused: Mulla ainakin menee sen kanssa aina aika kivasti..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Muistetaan nyt kuitenkin että kyseessä on vaan peli. Yhtään ylivoimaista asetta ei pelissä ole vielä mielestäni tullut vastaan. Jokaisella aseella (mitä olen ehtinyt testaamaan) on omat hyvät ja huonot puolensa.

Allekirjoitan. Joka aseella on puolensa.

Omasta mielestä myös "tasapainotus" nettipelissä on kunnossa. Toki tuollainen ei ole aitoa, että Barrett ei lävistä mellakkakilpeä. Mutta kun se kilpi on pelissä luodinkestävä, koska kehittäjät ovat niin päättäneet.

Eikö Barret tapa kerralla melkein osumakohdasta riippumatta? :confused: Mulla ainakin menee sen kanssa aina aika kivasti..

Ei taatusti tapa, ainakaan ilman Stopping Poweria.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huh! Mitä vääntöä oli tuo peli veteranilla! Vikat kentät rupee jo tuottamaan hetkellisesti harmaita hiuksia, mutta onneksi keksi aina uuden tavan yrittää ja lopulta nekin menivät loppuun asti. :D Välillä kannattaa vaan jättää vihut ampumatta ja juosta suoraan extraction pointii eikä jäädä niitä räiskimään sinne luotisateeseen.
Hyvänä esimerkkinä se tiedoston latauksen jälkeinen juokseminen sinne helikopterille. :D

Peli on kyllä melko lyhykäinen ja nyt vasta sen huomasin, kun peli meni veteranilla läpi 2 päivässä:eek: Sinä aikana pelasin noin 5h.

Onko muuten kellään tietoa miten tuota prosenttia voi kasvattaa, joka on siinä alkuvalikossa? Mun prosentit oli jotain 80 %. Mitä siis tehdä jos 100% haluaisi?
 
Ylös Bottom