Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Japle, kasvattaako Chopper Gunner mukamas kill streak:ä sillä tavalla, että jos vaikka sinulla on 20 tappoa putkeen ja saat vielä 5 lisää Chopper Gunnerilla, niin saat Tactical Nuken? Ei minusta ainakaan, kun olen joskus saanut Chopper Gunnerin Airdrop:sta, niin eipä ole kill streak rewerdejä tullu....
ei helvetti..meinaa pää räjähtää.
nimimerkistä huomaa varmasti..että ps3 oli aikasemmin meikäläisen juttu,ja cod 4 ilmestyessä,tahkosin sitä kuin hullu. olin osallisena klaanissa ja pelasin matseja ym,ja kämppiminen ei todellakaan ollut tyylini! K/D siltikin pysytteli tuolla 3,10 paremmalla puolella...mutta nyt...nyt kun boxilla pelailen tätä uutta,niin k/d on se 0,98???
onko boxilla niin paljon parempia pelaajia?en tiedä..ehken vaan ite osaa..saan yleensä yhden tyypin tapettua..toista haavoitettua sit joku tulee jo selkään. johtuisko siitä että on niin isot mapit,ja paljon helpompi tulla selkään? koska 1 vs 1 matsit useimmiten voitan kyllä..mutta aina joku perkele tulee selkään.. no ei muutaku treeniä!
niin ja lisäillä voi.. " joulukuusi89 "
Samaa mieltä! ja CoD ei muutenkaan edusta sitä fps sotapelien realistisuuden kärkeä!!
Pelkkä väittely peliketjussa peliä pelaamatta on aina vähän kiistanalainen juttu, vaikka se asiallista keskustelua herättäisikin. Vaarana on juuri tällainen sivuraiteille luisuminen.Ja kyllähän minä ihan oikeista asioista olen mielestäni varsin asiallista ja tarpeellista keskustelua saanut aikaan, vai?
Käytännössä aina kaikki softdeletoidaan ihan sen vuoksi, että kiistanalaisissa tilanteissa viestit voidaan tarvittaessa palauttaa. Pitää katsoa, löytyykö noille parempaa osoitetta, vai jäävätkö bittien hautuumaalle. On nyt muita kiireitä, joten en ainakaan tässä vaiheessa ole viestejä henkiin herättämässä.Darn! Noh, voisitkos sitten siirtää asekeskustelun jonnekin muualle, sisältäen kyseiset viestit? Olettaen tietysti, että viestit ovat vain soft-deletoitu.
Porukka kämppii tässä niin pirusti että ei liikkuva pelaaja pärjää cämppereiden ac130:lle, itselläkin tippunu kdr "vähän": 2,6cod4 2,9cod5 ja nyt mw2 1,33...ei helvetti..meinaa pää räjähtää.
3,10 paremmalla puolella...mutta nyt...nyt kun boxilla pelailen tätä uutta,niin k/d on se 0,98???![]()
Porukka kämppii tässä niin pirusti että ei liikkuva pelaaja pärjää cämppereiden ac130:lle, itselläkin tippunu kdr "vähän": 2,6cod4 2,9cod5 ja nyt mw2 1,33...![]()
Viitisen tuntia vaikeimmillakin asteilla.![]()
Laitoin päivällä kolmannen streakin nukeksi ja nyt kolmas henkilökohtainen nuke räjähti juuri. Luvattoman helpolla sen saa kun pärjää sinne Chopper Gunneriin asti huhhuh. Chopper Gunnerista punaiset neliöt poissa vähintään!
Eihän noista killstreak-avuista saa tappoja, jotka avais uusia killstreakkejä. Eli ihan sama, saatko tapettua chopper gunnerina yhden vai kymmenen vihollista, kun se ei lisää tappoja sun tappoputkeen. Vai olenko ihan väärässä tässä?
Vähän epäilen, että viidessä tunnissa pelaat veteran-tasolla pelin läpi.
Mitä sillä kdr on väliä jos vaan on ykkönenIte oon yleensä alimpia pelaajia jos kdr tuijotetaan, mutta silti harvemmin jään top 3 joukosta. Sitä paitsi tässähän on vaan hyvä jos lähtee henki vähän väliä niin saa niitä pisteitä entistä enemmän.
Totta on että tässä pelissä kuolee aika urakalla, jos ei täysin ala kämppi-linjalle. Death Streakit tasoittavat eroja tietyssä määrin, 1v1 kamppailuissa, joissa pillerijätkään joutuu upottamaan kutia ihan olan takaa. Pääsekö Last Standista enää seisaalleen? Ei?