Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ajattelinpa kokeilla jos sais SCARin kohdalla kaikki challenget hoidettua, siitä saa kai jonkun tittelinkin. Mutta on kyllä ärsyttävä vehje toi nuubituubi, ihan hävettää tykittää sillä meneen :D

Mitäs tuosta prestigen alottamisesta sitte hyötyy? Että kannattasko vaiko eikö?

Mutta on kyllä ärsyttävä vehje toi nuubituubi, ihan hävettää tykittää sillä meneen :D

Onhan se. Itse olen käyttänyt sitä vain niin paljon, kun on pakko kaikki ominaisuudet rynkkyyn saadakseen.. :rolleyes:

Kertaakaan en tuohon Javelin-kikkaan eilen törmännyt, mutta noiden tuplahaulikkoveijareiden kanssa meinasi mennä hermot. Joka toinen kaveri juoksee haulikot ojossa ja mitä nyt hieman niitä koitin maasta poimittuina niin melkoisen kovilta vaikuttavat. Ei tarvitse kuin räiskäistä suunnilleen vihollisen suuntaan ja välimatkaakin saa olla reilusti :rolleyes:

En ollut aikaisemmin Javelin tyyppeihin törmännyt, ennen kuin luin siitä täällä, nyt niitä on melkein joka matsissa ollut vastassa.

Kertaakaan en tuohon Javelin-kikkaan eilen törmännyt, mutta noiden tuplahaulikkoveijareiden kanssa meinasi mennä hermot. Joka toinen kaveri juoksee haulikot ojossa ja mitä nyt hieman niitä koitin maasta poimittuina niin melkoisen kovilta vaikuttavat. Ei tarvitse kuin räiskäistä suunnilleen vihollisen suuntaan ja välimatkaakin saa olla reilusti :rolleyes:

Jep. Katselin tuossa kun veli noukki tupla-Model 1887:t maasta, pelkästään toisella räiskäyttäminen vihun suuntaan tappo parhaimmillaan jopa 10-20 metrin päästä.. Vaikuttais olevan naurettavan overpowered.

Eilen oli joku leaderboardin päivitys menossa, siksi ei päästy livessä pelaan MW2. Milläs levelillä meette? Ite oon prestigen tehny ja levelillä 55. K/D Ratio näyttää 1.90 ja tappoja n. 6500. Prestigen tekemällä sai uuden classin, samalla systeemillä kuin WaW:ssa. :cool:

mainetta ja kunniaa. :rolleyes:

toisaalta onhan aina kivempaa kuin pelatessa tapahtuu jotain kehitystä expin kasaantuessa. Tylsäksi käy kun kaikki on jo auki.

Itse oon nyt ensimmäisen prestigen 59 lvl muistaakseni. Peliaikaa kai 3d takana
Ainakin itse tykkään siitä että "pelattavaa" on tavallaan enempi ja kehitys näkyy. Esim. ensimmäisellä 1-70 lvl:llä pelasin ainakin SCAR, ACR, Aug HBAR, M21 EBR ja Ak-47:sta kaikki challenget niin että sain sen kultaisen(vai pronssisen?) titlen maltan-ristillä.

Nyt ekalla prestigellä on tahkottu UMP45, Intervetion ja FAL:iin kaikki challenget, expaa tulee ja lvl kasvaa.
Saapa joka prestigestä uuden custom classin, ja olen vahvasti sitä mieltä että 5 classia ei riitä.
Samalla setillä ei voi pelata esim. TDM:ää skidrowssa ja S&D:tä Wastelandissa, itse en kykene tähän. Saati se että vedetään HC:täkin joskus.

Ja se että challenget nollaantuu, onpahan pelattavaa taas lisää jos tahtoo kaikki saavuttaa.
Sekä joka prestigellä kun pelaa hieman eri aseilla ja peli tyyleillä niin tulee eri emblemeitä ja titlejä.

nimim. Pelaan 10 prestigelle asti vielä jonain päivänä. Jos joku kaipaa jotain AK:ta niin nyyh, ei se nyt NIIN hieno ole. Vaihtelu virkistää, mapitkin oppii paremmin kun aseiden tehot vaihtelee, sekä on pakko liikkua hieman erilailla ja taktikoida kun ei se Mp5k kantanutkaa kuten Barret..

Got teh point? ;)

Repeilin tänään kun ruotsalaiset kävi winee siitä, kun tuli pikkasen käytettyä model 1887 akimboa SnD:ssä :D "Stop using those shotguns!"

Niin...ei ole meikäläisen vika että ne on niin overpowered. Voi hyvinkin olla että IW julkaisee jossain vaiheessa patchin joka vähentää noiden poweria.

Sekin vielä että model 1887 Akimboon tarvitaan vain 10 tappoa. Näillä aseilla se olisi voinut olla vaikkapa 100 tai enemmän.

Model 1887 yeah right...more like model 1337. ;)

Saako tässä pelissä prestigeistä jotain konkreettista hyötyä, vai vain sen merkin nimen viereen?

Saako tässä pelissä prestigeistä jotain konkreettista hyötyä, vai vain sen merkin nimen viereen?

Titteleitä ja emblemeitä ilmeisesti, eli ei kovin konkreettista.
Vikasta prestigestähän lupailtiin tulevan jotain tosi hullua, mutta en tiedä onko siitä kuulunut mitään? Eiköhän joku senkin ole jo saavuttanut :rolleyes:

Kävipä muuten järkyttävän "kivasti" äsken.
Pelasin viime päiviin verrattuna helevetin hyvin, statsit ennen h-hetkeä 10-0. Sain yhden tapon, kiitos harrierin, pamahtaa chopper gunner käytettäväks... JES, viime kerrasta on jo monia päiviä, sen verran huonosti mennyt!
Juoksen piiloon, hyppään maahan... "Lost connection to game". "VVVOOII JUUMMAAALAAAAUUTTT..!!!"
Meinas ohjain lentää aika äkäseen seinään. Huvittava piirre tosin oli se, että tietokone tuossa vieressä auki, ja ruudullä näkyi aiemmin tehneeni onnekkuustestin tulokset; olin testin mukaan aku ankan veroinen epäonninen.

Vikasta prestigestähän lupailtiin tulevan jotain tosi hullua, mutta en tiedä onko siitä kuulunut mitään? Eiköhän joku senkin ole jo saavuttanut :rolleyes:

Pelasin viime päiviin verrattuna helevetin hyvin, statsit ennen h-hetkeä 10-0. Sain yhden tapon, kiitos harrierin, pamahtaa chopper gunner käytettäväks... JES, viime kerrasta on jo monia päiviä, sen verran huonosti mennyt!
Juoksen piiloon, hyppään maahan... "Lost connection to game". "VVVOOII JUUMMAAALAAAAUUTTT..!!!"
Meinas ohjain lentää aika äkäseen seinään. Huvittava piirre tosin oli se, että tietokone tuossa vieressä auki, ja ruudullä näkyi aiemmin tehneeni onnekkuustestin tulokset; olin testin mukaan aku ankan veroinen epäonninen.
Itellä 19-1 ja sit netti tökkää, jes! Ja en todellakaan ikinä saa tollasia statseja.

Ja uusia challengeja (eli titteleitä ja emblemejä). Mainitsin vain sen takia että prestige on aina nopeampi pelata 70:ksi kuin se eka kerta :)

Mitäs modea täällä eniten pelataan? Itse pelaan pelkästään mercenary team deathmatchia, TDM on parasta viihdettä eikä tule edes liian tosissaan ottavia "klaaneja" vastaan. Kaikki kentät tuntuvan vielä pyörivän tässä joten siitä plussaa (Rust ei ollut playlistissä vielä viikko sitten mutta nyt näyttää olevan).

Free for all olisi myös hauska mutta 7 kentän rotation ei riitä, vai onko tuohon tullut jo enemmän? Rust, Favela, Terminal, Scrapyard, Highrise, Afhgan ja Estate pyöri ennen.

EDIT: Yhteenkään javelin hemmoon en ole törmännyt, eivät taida pyöriä Mercenary TDM:ssä :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olin viikon pelaamatta tätä peliä ja nyt parina päivänä on mennyt pelit ihan päin helvettiä :mad:
CoD 4 olin melkein aina listan kärjessä ja tässäkin pari ekaa viikkoa meni todella hyvin. Nyt on melkein joka matsissa ollut kuolemia 2 kertaa enemmän kuin tappoja. Johan nyt porukka oppi viikossa hyväksi tässä pelissä...:(

Ylös Bottom