Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä
Kiitos että puolustit ja annoit RAKENTAVAA kommenttia
. Jaksan puolustaa kyllä ku kohta 100 ihmistä jo subannut RaitzeR1 channulle ja lähempänä 5 tähden ratingii on keskiarvot noissa videoissa
.
Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä tietenki, mutta toivon että kommentit olis enemmän rakentavia kuten Dammet postasi.
Yritän puolustaa itseäni tappiin asti tietenkin ja yritän olla mahollisimman kohtelias kaikille
. Toivon samaa myös muilta, turha alkaa syytteleen.
Jep samaa mieltä. Itse katsonut noita kommentteja melko kauhulla välillä, että mies yrittää tehdä videoita ja joka ikisestä epäkohdasta nillitetään. Tottakai, siinä vaiheessa kun haluaa pelinsä julkiseksi, niin kaikilla on oikeus valittaa, mutta silti. En mä olisi _noin_ paljon valitettavaa noista löytänyt mitä itse katsoin videoita. Tottakai oli sitä tdm pelaamista ekassa videossa, ja resparaiskausta toisessa, mutta mitäs sitten?
Kaivakaa vähän syvemmältä ja unohtakaa noi itsestäänselvyydet. Ei Raitsu mikään jumala tässä yritä olla, vaan antaa omasta pelityylistään _PALASIA_ meille joita voidaan käyttää hyväksi. Tuskin hän haluaa että me pelataan just samalla tyylillä ku hän tulevaisuudessa. Ja viihdettähän noi videot myöskin on, ja hyvää sellaista.
Kiitos RaitzeR, erinomaisia videoita, ja arvostan Cod-pelaajana asennettasi, mielestäni nöyränä pelaajana, (vaikka muut toista väittääkin), ja perustelet tekojasi kommentaryissa, ja kerrot faktoja. Juuri näin!
Kiitos että puolustit ja annoit RAKENTAVAA kommenttia

Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä tietenki, mutta toivon että kommentit olis enemmän rakentavia kuten Dammet postasi.
Yritän puolustaa itseäni tappiin asti tietenkin ja yritän olla mahollisimman kohtelias kaikille