Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sitä palautetta yritän antaa. Jos noi videot on tarkoitettu opettavaisiksi niin mielestäni vaan valittu huonot rundit. Jos taas videoiksi joissa lesoillaan KD ratiolla tai muuten vaan hyvin onnistuneella pelillä niin nämä on siihen tarkotukseen vallan hyvät. Samanlaisia pätkiä on varmasti tuubi täynnä, mutta ilmeisesti nää jonkun pelaamista parantaa/auttaa. Hyvä niin.

Eikös se ole hyvä, että tulee tappoja, koska se osoittaa, että hänen taktiikka toimii? Omasta mielestäni Raitzer on valinnut hyviä videoita ainakin tähän asti.

Ja siihen päivän kysymykseen niin laita seuraavaksi se TDM matsi jossa et kuole kertaakaan, mutta jos siinä on pelkkää kämppiä niin ei sitten. :)

Eikös se ole hyvä, että tulee tappoja, koska se osoittaa, että hänen taktiikka toimii? Omasta mielestäni Raitzer on valinnut hyviä videoita ainakin tähän asti.

Ilman muuta mutta jos vastustajien taso on tota mitä se on ollu noissa videoissa niin ne ei mielestäni kelpaa kovin hyvin "opetusvideoiksi" miksikä nää on ilmeisesti tarkoitettu. Jos 10min tehdään esim tossa domination videossa samaa niin on siinä melko pieni joukko ketä tollanen auttaa. Domination alkaa hyökkäämisellä niin mieletäni sitä ois paljon parempi näyttää miten se tehdään "oikein" tai vaikka missä on hyvät paikat vallottaa liput jne.. Eiköhän tää taas riitä Raitzer varmaan hiffannu mitä yritän sanoa ellei muut ole :)

Ilman muuta mutta jos vastustajien taso on tota mitä se on ollu noissa videoissa niin ne ei mielestäni kelpaa kovin hyvin "opetusvideoiksi" miksikä nää on ilmeisesti tarkoitettu. Jos 10min tehdään esim tossa domination videossa samaa niin on siinä melko pieni joukko ketä tollanen auttaa. Domination alkaa hyökkäämisellä niin mieletäni sitä ois paljon parempi näyttää miten se tehdään "oikein" tai vaikka missä on hyvät paikat vallottaa liput jne.. Eiköhän tää taas riitä Raitzer varmaan hiffannu mitä yritän sanoa ellei muut ole :)

Kun selitän noista taktiikoista, niin ei niitten mun vastapelaajien taso siihen juurikan mitenkään liity. Kerron mitä kannattaa tehä ja olen valinnut sellaset videot missä voin selittää tapahtumia jotka näet ruudulla.

Vaikka vastapelaajat olisivatkin hyviä niin kyllä noi perus taktiikat ja kikat toimii niitäkin vastaan. Pitää vaa osaa soveltaa entistä enemmän ja harkita siirtoja vähän syvemmin.

Kyllähän se domi hyökkäämällä alkaa, mutta ei tiimin jokanen jäsen siihen beelle heti pelin aluttua juokse ;)! Mulla on kyllä siitä hyökkäävästä/cappaavasta perspektiivistäkin yksi matsi ja se on tulossa youtubeen vähintäänkin viikon sisällä.

Kyllähän se domi hyökkäämällä alkaa, mutta ei tiimin jokanen jäsen siihen beelle heti pelin aluttua juokse ;)

Ei tietenkään onko joku niin väittäny? Mielestäni varsinkin jos muutaman kaverin kanssa pelaa niin paras on et heti lähtee kaikki B ja kun lähes aina suurin osa vastustajista ottaa ensiksi A tai C riippuen mistä alottaa. Niin hyvällä lykyllä B ehditään lähes aina poikkeuksetta ottaa että ykskään vastustaja on lähelläkään. Tai jos vastustajat osaa vähän pelaa ja tekee saman niin ensimmäinen juoksee B ohi ja menee ottaa vastustajat vastaan mahd. estää vastustajia heittämästä kranaatteja ampumalla naamaan jolloin 2 muuta saa alueen taas ongelmitta. Ja saadaan heti etulyöntiasema pelin alussa ilman hirveetä rimpuilua jota siis kannattaa ainoastaan puolustaa ottamatta vihollisen vikaa lippua niikuin tossa videossa sanoit.

Tämä on toiminu ainakin aikasemmissa CoDeissa ja mitä nähny pelannu tätä niin tässäkin. Ja tosiaan vastustajien taso vaikuttaa ihan siihen et rundeista saisit monipuoliset eli taas sitä hyökkäystä ja puolustusta molempia näkisimme, emme ainoastaan vihollisen vikan lipun ympärillä juoksemista. Toki taktiikoita voi selittää ilmankin mutta ne varmisti selvisisi paljon paremmin meille kaikille jos tahpahtumat näkyy videolla. Eikö vaan?

Ps. Toki ymmärrän että 10min ei välttämättä kaikkea mahdu eikä tarvikkaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

jossain videossa olis mukava nähdä/kuulla, mitä te chattailette sen hyväksi että te autatte tiiminne voittoon. tai tekstiä videoon, jossa viitataan, mitä chatissä tapahtui.

jossain videossa olis mukava nähdä/kuulla, mitä te chattailette sen hyväksi että te autatte tiiminne voittoon. tai tekstiä videoon, jossa viitataan, mitä chatissä tapahtui.

Joo, hehhe, tätä kans mietin tässä yks kerta, että olis kiva kuulla minkälaine radioliikenne siellä tiimissä.

Ei tietenkään onko joku niin väittäny? Mielestäni varsinkin jos muutaman kaverin kanssa pelaa niin paras on et heti lähtee kaikki B ja kun lähes aina suurin osa vastustajista ottaa ensiksi A tai C riippuen mistä alottaa. Niin hyvällä lykyllä B ehditään lähes aina poikkeuksetta ottaa että ykskään vastustaja on lähelläkään. Tai jos vastustajat osaa vähän pelaa ja tekee saman niin ensimmäinen juoksee B ohi ja menee ottaa vastustajat vastaan mahd. estää vastustajia heittämästä kranaatteja ampumalla naamaan jolloin 2 muuta saa alueen taas ongelmitta. Ja saadaan heti etulyöntiasema pelin alussa ilman hirveetä rimpuilua jota siis kannattaa ainoastaan puolustaa ottamatta vihollisen vikaa lippua niikuin tossa videossa sanoit.

Tämä on toiminu ainakin aikasemmissa CoDeissa ja mitä nähny pelannu tätä niin tässäkin. Ja tosiaan vastustajien taso vaikuttaa ihan siihen et rundeista saisit monipuoliset eli taas sitä hyökkäystä ja puolustusta molempia näkisimme, emme ainoastaan vihollisen vikan lipun ympärillä juoksemista. Toki taktiikoita voi selittää ilmankin mutta ne varmisti selvisisi paljon paremmin meille kaikille jos tahpahtumat näkyy videolla. Eikö vaan?

Ps. Toki ymmärrän että 10min ei välttämättä kaikkea mahdu eikä tarvikkaan.

No missä publissa olen ite pelannu, nii niissä kyllä tulee melkein väistämättä heti floppia (grenade launcheria) heti B lipulle. Jolloin on turhaa useemman kuin yhden olla cappaamassa B:tä.

Tarkotin tolla mun "turha jokasen juosta B:lle" lähinnä sitä että useat ihmiset mulle valittanu että en oo se ensimmäine ihmine B:llä jne.

(Kuten sanoit) En mä voi yhdessä videossa jokasta pelimuodon taktiikkaa selittää :D. Mulla on tietenkin tulossa enemmän videoita joissa selitän erilaisia taktiikoita ja erilaisia pelitilanteita. Näissä peleissä on tullu tämäntapaisia pelitilanteita joista selitän. Turha siitä on kritisoida etten selitä juuri tätä tai tätä tilannetta. Teen parhaani jotta voin selittää ruudulla tapahtuvat jutut jokaiselle :)! Myöhemmin tulossa agressiivisen/cappaavan näkökulmasta videota.

--

Uutta videoo onlines!

YouTube - Demolition Osa 1/2 - Derail - Demolitionin taktiikoita ja mun mielipiteitä eri classeista

Kattokaa ja ratetkaa sen verran mitä video ansaitsee!

Omasta mielestä nää Raitzerin videot on loistavia. Ne on viihdyttäviä ja kokoajan saa jotain uutta tietoa että miten toimia missäkin tilanteissa vaikka en mikään ihan aloittelija olekkaan :) Joten jatka ihmeessä videoiden tekemistä tiheään tahtiin jatkossakin! :)

Itse pidän myös Raitzerin videoista, omasta mielestäni tulee paljonkin käyttökelpoista vinkkiä! Ja propsit Raitzerille siitä että jaksaa vaan puolustaa itseään ja omaa pelityyliään vaikka tulee näköjään välillä vastaan nuo muiden kommentit. Kyllä, lisää vaan videoita! Todella mukavaa katseltavaa vaikka ei sitten löytyisikään juuri itselle jokaisesta videosta sitä vinkkiä, mutta en tarkoita sitä etteikö niitä vinkkejä olisi!

Raitzer tykkää näköjään ihan samasta setistä mistä minä.

ACR silenced, pistooli, scavenger pro, stopping power pro, ninja pro

Raitzer tykkää näköjään ihan samasta setistä mistä minä.

ACR silenced, pistooli, scavenger pro, stopping power pro, ninja pro

Ehkä tylsin class omasta mielestä. Ei kauaa kyl tällasella setillä jaksais pelata :p

Oli kyl taas tosi hyvä video Raitzerilta. Ja oliko seuraava video sit TDM??

Ehkä tylsin class omasta mielestä. Ei kauaa kyl tällasella setillä jaksais pelata :p

Heitä toki "parempi" setti esimerkiksi niin viestille tulee heti lisää sisältöä.
Ja vaikka itse pidän acr+silencer comboa täysin turhana, ei se tee siitä turhaa jonkun muun käytössä :)

Haluan kommentoida tuohon asekeskusteluun hieman. En aloita mitään riitaa, tai kiistelyä. Vaan kerron kuinka minulle kävi asevalintojen kanssa.
Kun aloitin MW2, yritin heti nelosesta oppimiani smg aseita, ja tyylini ei istunut niihin ollenkaan. Olin ihan ihmeissäni, että miten on mahdollista, mutta näin oli. statsit oli taistelusta riippuen joko viisi, tai kymmenen kuolemaa enemmän mitä tappoja. Tajusin aika nopeasti että turha yrittää niillä.
Vaihdoin assault rifleihin ja poimin SCAR-H:n.
Sillä alkoi toimimaan homma, ja käytin sitä kauan, todella kauan. Nyt kuitenkin alkoi käymään niin, että pelityylini aggressiivisuus lisääntyi, eikä AR:t toimi itselle niin paljon enää.
Koitin sitten UMP:a, ja huh huh. Siitä alkoi taas käyrä nousemaan, ja taistelut ovat melko tasaisen hyviä, suuria pudotuksia ei enää tule, ja pelaaminen on taas mukavaa.
Olen aina ollut hirveän riippuvainen yhdestä ainoasta aseesta, etten mielellään vaihtele. Nyt kuitenkin huomasin että se kannattaa.
Yksi ongelma on se, että pelkään juuttuvani nyt UMPiin, kun huomaan että sillä tulee tulosta :D

No ongelmansa kullakin, mutta tarinan opetus on, että kokeilkaa ihmeessä eri classien aseita, varsinkin jos tuntuu että alkaa menemään erityisen huonosti taistelusta toiseen.
Sniperin testaaminen on erittäin houkutteleva ajatus, mutta tuntuu että se on näistä classeista eniten hermoja vaativa, ja täten aika utopiaa itselle. LMG luokan aseisiin en myöskään ole tarttunut, vaikka cod4:ssa rpd:llä paukuttelin melko mehevästi välillä. Noo ehkä uskallan jossain vaiheessa. Nyt ollut muutenkin MW2:ta viikon verran lomaa, ja toinen mokoma tiedossa, niin kiva aloittaa ikäänkuin puhtaalta pöydältä sitten. Uudet kujeet ja sillei.

Mukavaa alkavaa vuotta teille, ja nähdään sotatantereella.
Ps. Ainut tuttavuus täältä kfinistä jonka kanssa/vastaan olen sattunut pelaamaan on MyyttiIII. Ja sitä jatkui monta tuntia, kiitos vain peleistä ;)

Heitä toki "parempi" setti esimerkiksi niin viestille tulee heti lisää sisältöä.
Ja vaikka itse pidän acr+silencer comboa täysin turhana, ei se tee siitä turhaa jonkun muun käytössä :)

MP5k, TAR, AK, uzi, ump ja intervention... Ei ehkä kaikkein parhaimpia aseita, mut paljon hauskempia käyttää kun noi rekyylittömät samalta kuulostavat aseet.

Raitzerilta loistavia videoita, joista huomaa, että hepulla on taito hyppysissä ja älyä pelaamisessa. Kaikki lähtee ajattelusta ja kun pystyy puhtaan ajatuksen valjastamaan käyttöön, niin pelaamisesta tulee huomattavasti mukavampaa ja johdonmukaisempaa. Videoissa on hyvin selitetty mitä tehdään ja miksi. Näin katsoja voi käyttää oppimaansa, sillä pelkkä videon seuraaminen todennäköisesti ei avaisi näköaloja uusiin takuihin samalla tavalla. Pohdiskelu on jees! Mitä tulee herran ulosantiin, niin ääni on miellyttävän kuuloinen ja ote puheeseen on rento mutta huoliteltu, eli turhaa paskapuhetta ja offtopicia ei juuri tule. Ei nyt tule mieleen mitään requesteja, jo katsomani videot ovat olleet mielenkiintoisia. Keep up the good work!

saakohan näitä suomesta vielä mistään? onko muut ostanu?

Ei saa suomesta mistään. Mulla on kanssa noi, aluks tuntu kyllä todella hirveeltä mutta kun noihin tottu niin paluuta entiseen ei ole.

Ainoo miinus vaan et jos kaverilla pelaa ja sillä ei oo noita niin pakko pitää melkein omaa ohjainta mukana x)

Vähän ilkee "tuplapostaus", mut kuitenkin..

Mitä killstreakkeja jengi tykkää käyttää?

Ite oon aikalailla luopunu noista ac-130, ja chopper gunnereista, tekee mun pelityylistä liian puolustelevan. Tykkään kuitenkin enemmän olla se liikkuva pelaaja, joten mulla on käytössä uav, carep, ja predator, välillä vaihtuu uav, predator, pave low tms.
Mulle jotenkin se et tapan ite sillä aseella on paljon palkitsevampaa kuin et paukuttais sillä kopterilla, jotenkin tuntuu aina tosi halvalta kun pääsee sinne kopterin istuimelle spawnraiskaamaan toista tiimiä :D

Ylös Bottom