Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitos kaikille kommenteista !
Uutta vidii ulkona, tällä kertaa TDM. Selostus videossa vähän chilimpää aiempiin verrattuna, toivottavasti tykkäätte!
YouTube - Flawless TDM - Derail - Tar 21 - Reittivalinnan tärkeys
Ratetkaa mitä video ansaitsee ja kommentoikaa!
Vähän ilkee "tuplapostaus", mut kuitenkin..
Mitä killstreakkeja jengi tykkää käyttää?
Ite oon aikalailla luopunu noista ac-130, ja chopper gunnereista, tekee mun pelityylistä liian puolustelevan. Tykkään kuitenkin enemmän olla se liikkuva pelaaja, joten mulla on käytössä uav, carep, ja predator, välillä vaihtuu uav, predator, pave low tms.
Mulle jotenkin se et tapan ite sillä aseella on paljon palkitsevampaa kuin et paukuttais sillä kopterilla, jotenkin tuntuu aina tosi halvalta kun pääsee sinne kopterin istuimelle spawnraiskaamaan toista tiimiä
Killstreakina predator, harrier ja ac-130. Noilla saa hyvät tulokset aikaseks. Jossain vaiheessa pakko kokeilla nukee.
Mulla on samat, paitsi ac-130:n tilalla chopper gunner. Nuken metsästämisessä käytin harrier, chopper gunner sekä luonnollisesti nuke -komboa. Olipa kuitenkin melkoinen antikliimaksi kun nuken sitten sai chopperilla tärryyttelemisen päätteeksi. Kyllä ne 25 tappoa pitäisi hankkia ihan reilulla pelillä, jotta voi kehua nuken saaneensa
Jahka saan k/d:ta taas hinattua vähän ylös, on suunnitelmissa ryhtyä olemaan vähän enemmän tiimipelaaja ja ottaa käyttöön uav, emergency droppi ja sentry gun/pave low pelityypistä riippuen.
PS. Mitäs muuten tapahtuu, jos on menossa armoton killstreak itellä ja joku vähä-älyinen urpo omalta puolelta tulee tappamaan sut, eli tekee teamkilling. Katkeaako killstreak vai jatkuuko se seuraavan respaukseen??
Mitä "ei reilua" peliä on käyttää harrier ja chopper yhdistelmää tavoitellessa Nukea? Ensinnäkin oon huomannu, että kun saan sen harrierin, niin siihen se sitten jääkin. Suurin osa pelaajista käyttää Cold-Blooded:ia, jolloin koko harrierista tulee käyttökelvoton, jos nyt ei oteta lukuun sitä täsmäpommi-iskua, jolla hyvällä tuuriilla tappa 2-3. Mielestäni Nuken hankintaan tarvitaan enemmän tuuria kuin taitoa. Ensin pitää päästä servuun, jossa on suurin osa alle 25 lvl, jolla minimoidaan tuo Cold-Blooded:in käyttö. Sitten ite peli tilanteessa voisi sanoa, että Herran tiet ovat kulkemattomat. Täytyy olla armoton munkki, että killstreak aikana, kukaan ei yllätä suo selästä tai vastaavaa ja sitten tietenkin vastustajan pitää olla liikkuvaa sorttia. Tuskinpa nimittäin kukaan ehtii ainakaa TD aikana listimään 25 vihollista pelkällä tuliaseella...khyllä siinä tarvitaan jo ilmatukea : D
PS. Mitäs muuten tapahtuu, jos on menossa armoton killstreak itellä ja joku vähä-älyinen urpo omalta puolelta tulee tappamaan sut, eli tekee teamkilling. Katkeaako killstreak vai jatkuuko se seuraavan respaukseen??
Toiseksi tuon k/d:n mulkkaamista en ymmärrä...kuinkakohan suuri osa muka pelaajista katsoo toisten pelaajien k/d?? Uskon, että ei juurikaan kukaan, jolloin sen huoraaminen on mielestäni turhaa.
Mitä "ei reilua" peliä on käyttää harrier ja chopper yhdistelmää tavoitellessa Nukea?
Toiseksi tuon k/d:n mulkkaamista en ymmärrä...kuinkakohan suuri osa muka pelaajista katsoo toisten pelaajien k/d?? Uskon, että ei juurikaan kukaan, jolloin sen huoraaminen on mielestäni turhaa.
Ei tässä pelissä pysty tappamaan omia. HC:ssa tiimiläisiin osuneet panokset/kranaatit tekevät damagea itsellesi. Hyvä systeemi omasta mielestäni.
Turha vetää herneitä nenään kun yritän auttaa. SnD ricochet ei todellakaan ole ainoa pelimuoto jossa omiin ampumat luodit kimpoavat itseesi, vaan sama on myös ricochet Headquarterissa.Sinä se et ole tainnut peliä edes pelannut, kun tulet tänne paskaa puhumaan... Search and Destroy on ainoa ricochet muoto jossa omiisi ampumat luodit kimpoavat itseesi...
Turha vetää herneitä nenään kun yritän auttaa. SnD ricochet ei todellakaan ole ainoa pelimuoto jossa omiin ampumat luodit kimpoavat itseesi, vaan sama on myös ricochet Headquarterissa.
Ps. aloitin tänään viidennen prestigen, joten voin sanoa peliä pelanneeni...
Eikös tässä pelissä ole vain kaksi ns. HC -pelimuotoa publassa, jotka ovat juuri nuo ricochet HQ ja SnD? Jos olen väärässä, joku viisaampi voi toki valaista.Joo, mutta kun korjasin vain asian, koska esitit sen muodossa, kuin kaikissa HC -muodoissa olisi ricochet. <---Missäköhän sitä ollan oltu äikäntunneilla?
Eikös tässä pelissä ole vain kaksi ns. HC -pelimuotoa publassa, jotka ovat juuri nuo ricochet HQ ja SnD? Jos olen väärässä, joku viisaampi voi toki valaista.
Kyllä, tuo se taitaa olla. En ole itse ikinä kyseistä playlistiä jostain syystä pistänyt merkille.Oisko Hardcore Team Deathmatch?
Kyllä, tuo se taitaa olla. En ole itse ikinä kyseisItä playlistiä jostain syystä pistänyt merkille.
Ps. kiitos tepe sulle, kun selvensit asiaa.
Mallia voi ottaa vaikka pelaajasta ONLYUSEmeBLADE, joka ei käytä tuliaseita ollenkaan ja killstreak awardeista vain UAV:ta ja anti UAV:ta. Kaverin "Quest for the knife nuke" -videoita löytyy tuubista
Balanssi vähän vituillaan jos tota tahtii saa puukol tappoi.
Se on minusta ainakin hölmöä, että puukolla hipaisu tappaa kertaosumasta ja välittömästi, eikä osumapaikalla näytä olevan damagen määrän suhteen vaikutusta - toisin kuin luotien tapauksessa.