Raitzer, olis kiva pelailla kanssas tässä pelissä. Voinko lisätä? Tai lisää mut GT: Myytti iii
Raitzerin Derail demolition:
Tactical insertion tosiaan vaikuttaa tässä mapissa paljon ja vähän senkin takia hävisitte hyökkääjinä. Toisaalta noilla killstreak rewardseilla ei paljon tässä modissa tee, nimittäin puolustajilla on monesti (tai aina, jos pelataan ihan klaanimatseja) yksi cold blooded stinger -jätkä tai joku vastaava ja jos ei ole heti, niin yhden kuoleman jälkeen on. Toisin sanoen ehkä turhaa korostusta tosta, miksi pelasit kuten pelasit eli kämppimällä/kiertämällä vihujen selkään. Toki tässäkin pätee se, että hidastat heitä, mutta mielestäni demolitionissa on oltava hieman aktiivisempi ja se näkyi tuloksessa. Scavengeria tarvitsee tässä moodissa ihan kivasti vain silloin kun on nadet mukana. Yleensä parille tyypille tämä, jotka pysyy pisimmin hengissä ja muille tactical insertionia. Vähän petyin tähän osaan, mutta esim. vinkki miksi lähteä parilla tyypillä toisella planttipaikalla oli hyvä.
Sitten tämä puolustusosa: voi ziizuz mikä pelityyli sulla. Derail on niin iso mappi, että sitä ei kahdella pelaajalla pystytä hallitsemaan niin ettei tyypit pääse läpi. Kyllä he pääsevät. Aivan järkyttävä vinkki/neuvo tähän. Just tommosen tyylin takia koko idea menee tästä modista. Sattumoisin sulla kävi hyvä tuuri tässä, että pääsit selkään ja ehdit nipin napin defusata. Ei sillä etteikö tolleen B:lle kerkeäisi, mutta jos vihut olisivat kämppineet jossain muualla. Ja miksei kukaan pudota vihollisen harrieria? Sinäkään et edes vaihda classia tuossa edes hetkeksi (esim. cold-blooded ja stinger). Vaihtoiko joku tiimissä sitten? Ja jos jaihtoi, niin saattoi ihmisiltä jäädä huomaamatta tiputus (jota ei siis videossa tapahtunut jos oikein muistan).
Loistavia pointteja secondary weaponista. Lisäksi oma mielipide, että SMG:n kanssa kannattaa haulikkoa käyttää, jos on lightweight ja marathon, koska myös sillä voi tehdä juoksurusheja esim. sisätiloissa ja yllättää vihuja nopeasti (tai ainakin nopeammin, mitä itse SMG:llä). Ts. ulkona SMG ja sisällä haulikko.
Ja miksi ammuit ton harrierin lopussa?
Perkkipohtiminen oli vieläkin parempaa, mitä itse ajattelen. Great pointteja, semmosia, mitä en itse ajattele, mutta kuitenkin lähes aina käytän. Samoin loistava pointti puolustamisesta, ettei turhaa höntyile menetetylle pommisaitille. Ei mitään valittamista. Loistavaa.
Raitzerin Flawless Derail TDM:
Paras K/D ratio on hyödyllisin tiimille. Näin on. Ainoa asia, mitä lisään, että myöskin sellainen pelaaja, joka purkaa vihollisten superkämppejä on todella hyödyllinen pelaaja vaikka kuolisikin enemmän kuin tappaisi. Openeilla tällaista tapahtuu lähinnä, mutta myös matseissa AINA vihollinen alkaa kämppiä, kun johdossa ollaan ja tällöin on elintärkeä saada niiden pakka sekaisin ja ottaa muutama kuolema. Menetät hetkellisesti K/D:si, mutta lopussa kiitos toivottavasti seisoo.
Tätä voi tosin kritisoida, kuten varmaan Raitzer sinä ajattelet. Miksei voi vaan kämppiä itsekin ja odottaa virhettä, jolloin päästään itse johtoasemaan ja sit pitää omia asemia. Prone-juttua en ole koskaan ymmärtänyt, mutta nytpä ymmärrän. Nice raitzer! Videossa esitetyt pointit olivat hyviä ja olen niihin aiemmin kommentoinut.
Raitzerin Domination - RPD - Scrapyard - Kuinka pelata kun on häviöllä?:
Odotan siis edelleen capturing the flag domination rushimista...
Ei ole kiva . Heti alkuun terävä vinkki tuossa. Ihmiset eivät osaa käyttää hyväksi tuota, että katsovat ketkä menossa B:lle yms yms. Ja hyvin huomasit omat virheesi tässä hitaudessa, mutta mielestäni ne eivät olleet isoja. Hyvä vain kun keskityit B:n ja
C:n pitämiseen. Omat kattoo B:tä ja sinä yrität kaikin voimin ns. parempana pelaajana yksin hoitaa C:tä ja ihan hyvinhän se meni. Ja killcamin tuijottelu tässä pelimoodissa ei ole kannattavaa niin kuin esim. tdm:ssä kannattaa aina, koska omalle tiimille siitä ei koidu haittaa paitsi silloin, kun on aika lopussa ja pakko hyökätä. Hyvä taas Raitzer.
Ja tulihan vihdoin tämä tilanne, että kaikkien pitää juossa kaoottisesti joka paikkaan ja selität erittäin hyvin miksi. Tätä olen odottanut ja korvaa vähän tuota, ettet tehnykään alkuperäisen idean mukaista. Näin hyviä pointteja en ole edes vielä kuullut sinun suusta ja se on paljon sanottu se. Tuuriakin oli matkassa, mutta kyllä toi sinun RPD ownaus auttoi. Hertsileijaa, että oli siisti matsi ja sinun ylivoimaisesti paras näistä videoista, koska tämä opetti sen, mitä tehdä kun oma tiimi on huonohko open tiimi ja itse ei ajattele omaa K/D ratiota. Aivan uskomatonta settiä jätkä.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myytti III kiittää ja toivottavasti tykkäsit kommenteista. Niissä on kritiikkiä ja kehumista.