Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä
No ei mua oo noi clitsaajat sen kummemmin häirinneet. Pari kertaa oon sattumalta törmänny johonkin seinän onanoijaan, joka on luultavasti etsiny bugia tms, mutta nappi otsaan ja claymore hollille on välittänyt viestin.
Noi nukettajat ärsyttää, mutta nehän löytyy tosiaan listaa vilkaisemalla aika nopeesti, kun hoksaa ettei pelin pistetasapaino ole balanssissa sen kulun kanssa.
Muutenkin mä pelailen tätä peliä rentoutuakseni, enkä tajua kun jengi vetää kamalat pultit kämppereistä yms. Niillä on eri pelityyli ja monethan vähemmän pelanneet on vaan lirissä noissa mäpeissä, joita ne ei oikein tunne.
Ainoo mikä välillä ottaa pattiin, on ne pelin lopettajat. Se vie peli-ilon (ja ne pojot) muiltakin.
Taas eilen frendin kans jouduttiin tilanteeseen, että HC-TDM:ssa otettiin lopulta kahdestaan turpaan vastapuolelle sattuneelta klaanilta, kun omalta puolelta häipyi sakki vähän kerrassaan. Onks se sitten se K/D ratio, mitä jengi varjelee vai mitä ihmettä?
Niin ja dominationissa olis kiva, jos kaikki pelais samaa peliä. On kosolti pelimuotoja, joissa se tappamisen meininki on se pääasia.
Sitten taas toisaalta sehän tästä pelistä tekee pohjimmiltaan niin pirun hyvän, että sitä pelataan ihmisiä vastaan. Niin hyvässä kuin pahassakin. Mä saan jopa isomma kiksit siitä, että vastapuoli tekee jotain ennalta arvaamatonta ja pääsee niittaan sinut, kuin että sitä sakkia yrittää väkisin tunkea samasta aukosta toinen toisensa jälkeen, mistä ne on helppo poimia.
Paradoksaalisesti toivottaisin teille rauhaa ystävät!