Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

On tämä vaan loistava peli. Alunperinhän tämä ei kiinnostanut yhtään, mutta broidi tämän osti joten lainasin ja pelasin läpi recruitilla. Siinä kävi useamman kerran mielessä että en kyllä hardenedillä vedä kuten nelosen kun oli jo recruitilla henki höllässä pari kertaa eikä muutenkaan ollut mikään maata järisyttävä fiilis. Sitten hiukan yli puolivälin alkoi kunnolla iskemään ja tuli sellainen "v**tu tää on loistava" fiilis joka jatkui loppuun asti. Sitten koitin paria spec opsia jotka nekään ei alunperin mitään kiinnostusta herättäneet mutta nyt tuntuivat todella hyviltä.
No pakkohan se oli itselle ostaa että saa niitä cooppina pelata, mutta en minä mitään rumaa perus versiota halunnut joten lähti se prestige tilaukseen.

Kun sain oman pelini niin se tuli vedettyä hardenedilla läpi ja pari spec opsia veteranilla. Siitä iski sitten kipinä koittaa niitä omia suosikki tehtäviä veteranilla ja nehän meni läpi eikä kertaakaan edes vituttanut vaikka useasti kuolikin. Jätin sitten kuusi tehtävää tekemättä kun pidin niitä niin vaikeina hardin perusteella eli molemmat rio de janeiro keikat, wolwerines, exodus, loose ends ja enemy of my enemy.
Tuli sitten sunnuntaina kauhea himo koittaa noita vielä veteranilla ja nehän meni läpi ja samalla tästä tuli ensimmäinen call of duty jonka olen veteranilla vetänyt läpi. Ainoa raivostuttava kohta oli loose endsin loppu jossa juostaan sieltä kämpiltä sinne pellolle. Se viimeinen alamäki on kohta jossa kuoltiin, kuoltiin ja kuoltiin ainakin 20 kertaa. Välillä sai otettua kaksi askelta ja henki lähti ja flashejakin oli vaan yksi jäljellä joten ei niistäkään paljoa apua ollut, mutta meni se sitten lopulta läpi.

Sitten tuli vedettyä vielä kerran recruitilla ja keräsin kaikki intelit. Nyt on pelattu kampanjaa yli 24t ja spec-opsia melkein kuusi tuntia eikä läheskään kaikkia ole edes kokeiltu. Ihan kivasti peliaikaa siis. Moninpeliä en varmaan edes koita.
Tuli myös tuo ekan codin arcade versio pelattua läpi kun sen kerran ilmaiseksi sai ladata tuon prestige ja hardened editionin mukana tulevalla koodilla ja ihme kyllä senkin veti mielellään läpi vaikka noita WW2 fps pelejä on tullut pelattua todella monta. Nyt on tuokin aukko sivistyksessä paikattu ja ainoa cod jota en ole pelannut läpi on kakkonen.

On nuo mukana tulleet pimeänäkö kakkulatkin ihan kivat ja esim täällä kämpässä pystyy ihan hyvin kulkemaan niiden kanssa ns. stealth moodissa jolloin niissä ei näy ulospäin mitään. Täydellä teholla ledit palaa hiukan punaisena ja silloin niillä näkee tuolla kerrostalon käytävässä paremmin kuin mitä pelissä olevilla kakkuloilla gulagissa. Odottelen että lumet sulaa jolloin tuolla metsässä on yöllä oikein kunnolla pimeää niin näkee miten noilla ulkona näkee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen kävi hauskasti kun spotattiin kaverin kanssa ground warista boostaaja, niin blokittiin oman puolen pelaaja nurkkaan riot shieldeillä :)

Oon kans kattonu youtubesta videoita, jossa porukka vangittee styyppejä tollaila riottejen kanssa nurkkaan. Pitäis joskus ittekkin kokeilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

torstaita odotellessa tuli vielä semmoinen mieleen, että kannattaa ottaa care package ja koittaa ownata nämä boostijat laatikolla. Saa vielä lisää hupia ja vihaisia viestejä :D Itse olen saanut 2 boostijaa tällä taktiikalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

torstaita odotellessa tuli vielä semmoinen mieleen, että kannattaa ottaa care package ja koittaa ownata nämä boostijat laatikolla. Saa vielä lisää hupia ja vihaisia viestejä :D Itse olen saanut 2 boostijaa tällä taktiikalla.

Mitä torstaina tulee?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

torstaita odotellessa tuli vielä semmoinen mieleen, että kannattaa ottaa care package ja koittaa ownata nämä boostijat laatikolla. Saa vielä lisää hupia ja vihaisia viestejä :D Itse olen saanut 2 boostijaa tällä taktiikalla.
Pudotat care packagen niiden päälle? Ei huono.

Care packagesta saa monesti hauskan houkuttimen tilaamalla sen johonkin keskeiseen paikkaan ja ottamalla hyvän väijyaseman siitä tuntumasta. Eilen pystyin puolessa minuutissa kääntämään pelin kun en yrittänytkään avata sitä vaan lahtasin jengiä siitä ympäriltä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mitä torstaina tulee?

BattleField Bad company 2 (tarkoitti varmaan sitä). Yleensä boostaajat ovat kyllä minulla kuulleet sen paketin tulon mennyt kykkimään sitä ja loppujen lopulta varastanut. Hauskinta on ampua singolla. Javelinilla eritoten jos vain mahdollista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

oma mw2 tuli postissa:D onko antaa vinkkejä nettipeliin?ja onko suuria eroja nettipelissä mw1 ja mw2 välillä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Normaali TDM:ään kun joinasi äsken, niin siellä äijät sinkoili pitkin seiniä, AINA ku laitto sprintin päälle. Taas jotain jänskää keksitty? Eihän siitä tullut mitään ku sekuntissa vihu oli ollut silmillä ampumassa tai puukottamassa. Toi toimi sillä serverillä joka äijällä.. Toivottavasti toi oli joku pieni privaservu häksäys ettei joku major probleema taas =)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kai noista prkleen glitcheistä tms on päästy jo eroon? Itse kun laitoin tosiaan Hardened Editionin valumaan Hutista (~47€), niin ei olisi todellakaan kiva juttu kun nettipelissä huomais, että siellä vain "huijataan".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kai noista prkleen glitcheistä tms on päästy jo eroon? Itse kun laitoin tosiaan Hardened Editionin valumaan Hutista (~47€), niin ei olisi todellakaan kiva juttu kun nettipelissä huomais, että siellä vain "huijataan".

Koko ajan niitä patcheja on tullu noitten huijauksien ja glitchien korjaamiseks, mutta nyt kun boxikin on hakkeroitu niin jengi löyttää aika paljo cheatteja ja glitcheja. Mutta kyllä siellä pelaamaan pystyy iha hyvi, ku ei niitä lähiaikoina oo näkyny, mutta saa taas nähä mitä siellä seuraavaks keksittään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sain tuossa muutama päivä sitten ekan prestigen. Mietin hetkn että otanko sen käyttöön vai pelaanko vielä 70llä mutta otin sen sitten heti. Tietysti olis ollu hauska jatkaa kaikilla AK-47, ninja pro yms herkuilla, mutta kivaa on myös alkaa ryynäämään alusta taas.

Jatkaako jengi täällä sillä 70 tasolla pitkään?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ite otan aina prestigen heti kun vaan mahdollista. Kiva aina kerätä levelit uudestaan ja sillee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos ja kun joku pelin ostamista harkitseva lukee tätä ketjua, niin saa kyllä aivan väärän kuvan pelistä. Ei se Livessä glitsaaminen niin yleistä ole kuin tämä ketju antaa ymmärtää. Itselle peliaikaa yli viisi päivää ja oikeastaa ainoat glitsit joita olen nähnyt ovat carepack glitch ja se heti julkaisun jälkeen ilmestynyt javelin glitch ja näitäkin näki tosi harvoin. Ehkä minulla on sitten vain ollut hyvä tuuri matseihin liittymisen kanssa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo en voi sanoa nähneeni glitchaajia, alkuvaiheessa care paketteja kolisi taivaalta, mutta ei enää aikoihin. Ennemmin boostaajia, jotka itseasiassa ovat pieni piristys peliin. Mikään ei voita pientä boostaajien metsästystä duunin jälkeen ennen perheen pariin siirtymistä. Boostaajien ounaaminen on ikävä kyllä tullut niin yleiseksi, että nekin alkavat olla uhanalainen laji.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos ja kun joku pelin ostamista harkitseva lukee tätä ketjua, niin saa kyllä aivan väärän kuvan pelistä. Ei se Livessä glitsaaminen niin yleistä ole kuin tämä ketju antaa ymmärtää.

Jeps. Ei oo tullu minunkaan eteen nyt mitää glitchareita.

Ööh, mistä muuten jotkut saa erinvärisen tekstin gamertagiinsa? Kaks kertaa oon jo nähny tuol MW2 aulassa jollaki vihreen nimen ja yks oli sitten käyttänyt eri värejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos täällä kukaan yrittänyt noita special opsien IW best timeja? Kaverin kanssa noita ollaan hankittu ja enää puuttuu molemmat lumikelkkailut, The Pit, sitten tuo tehtävä jossa on ne kolme tietokonetta ja se tankki apuna, Big brother ja tuo missä tuhotaan niitä autoja siellä sillalla. On ollut oikein hauskaa hioa suorituksiaan ja kymmeniä kertoja pelata että tuon ennätysajan on saanut rikottua. Suosittelen yrittämään ja eiköhän nuo loputkin jossain vaiheessa hiota kuntoon :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pari kolme outoa peliä tänään, ohjaimet toimivat aivan oudosti, kaikki liikkuivat nopeutettuna turbo päällä. Törmäskö kukaan samaan?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ne on niitä cheatereit mitä ei ole paljon :D Kaverikin eilen valitteli samasta.
 
Ylös Bottom