Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä
Single nyt näytti taas olevan perushuttua, mutta silti toimivaa, ja kuten joku kehui, niin noi välianimaatiot on mahtavia, samoin juoni, ja idea.
Suurimmat odotukset itseni kohdalla kohdistuivat moninpeliä kohtaan, ja ehkä myös senkin vuoksi petyin suurilta osin aika pahasti.
Pelattavuus on tuttua codi tyyliä, joka on yksi asioista joista pidän, kontrollit toimivat, ja pelaaja hallitsee hahmon jatkuvasti (yleensä). Pari asiaa jäi kuitenkin pahasti vaivaamaan moninpelin kohdalla.
Aseet, ne kaikki tuntuu lähinnä samalta kuin cod nelosesta tuttu g36c. Aseiden välillä ei juurikaan ole eroja, kaikki kuulostavat ja tuntuvat samalta, matseissa pystyikin nappaamaan minkä tahansa aseen, ja tappamaan samalla tavalla kuin muillakin, esim. m4a1 - vs - vector. Jos nyt verrataan vaikka cod neloseen, jokaisella aseella oli omanlainen fiilis pelata, esimerkiksi 74u, paljon rekyyliä, paljon damaa, mahtava ja monipuolinen ase. P90, pieni rekyyli, iso lipas, vähän damaa, mahtava ase vaimentimen kanssa. yms yms.. Mutta mw2 en huomannut aseissa juurikaan eroja.
Mapit, verrattuna cod 4 mappeihin, nämä ovat paljon suurempia, mikä on suurilta osin hyvä asia, mutta mielestäni mapeissa on aivan liikaa mestoja mennä istumaan johonkin ikkunan nurkkaan, istuminen onkin tässä pelissä todella helppoa, ja todella palkitsevaa.
Kill/Deathstreakit. Ehkä yksi suurimmista vitutuksen aiheista. Mielestäni pelaajia ei pitäisi palkita kuolemisesta ollenkaan (joo joo pitää olla helppoa aloittelijoille..) mielestäni ei. Kun kohtaat 1v1 tilanteessa vihollisen, jolla on kolminkertainen healthi, ei siinä paljoa ole tehtävissä. Mun mielestä mua ei pitäis rankaista siitä, et joku nuubi nyt sattuu olee niin huono et menee kuolemaan esim. kolme kertaa peräkkäin. Lisäksi peli on todella vaikea tasapainoittaa, kun on näin paljon eri streakeja.
IWn pitäis mun mielestä lopettaa pelien suunnittelu huonoille pelaajille. Cod 4 ja cod 2 on aika pitkälti se mitä mä oon tykännyt pelata, vaikka niissäkin on omat virheensä, mutta mielestäni paljon mukavempaa pelattavaa kuin tämä.
Matchmaking on kanssa näin alkuvaiheessa vissiin aika jumissa, pelattiin tossa kaverin kanssa joku +10 matsia yhen/kahen palkin yhteyksillä, not funney. Monesti saattoi olla yks kaveri täysillä palkeilla, ja muut yhellä, tai yks tiimi täysillä ja toinen yhellä palkilla.
Tän viestin tarkoitus ei oo alottaa mitään sotaa täällä, saatika provoisoida, jotkut saattaa tykätä tän jatko-osan moninpelistä, ja mun puolesta saakin tykätä, ei siinä mitään. Tää jatko-osan tyyli ei vaan natsannu siihen, mitä mä fps-moninpeliltä haen. Yksinkertaisuus ja tasapainotus on paljon parempi mun mielestä kuin se että pelistä löytyy miljoona perkkiä ja kill/deathstreakia.
Kirjoitusasusta vielä sen verran et oli melkosta tajunnanvirtaa, antakaa anteeks, toivottavasti tajusitte pointin. Ois kiva kuulla teidän mielipiteitä tuosta moninpelistä..
Single nyt näytti taas olevan perushuttua, mutta silti toimivaa, ja kuten joku kehui, niin noi välianimaatiot on mahtavia, samoin juoni, ja idea.
Suurimmat odotukset itseni kohdalla kohdistuivat moninpeliä kohtaan, ja ehkä myös senkin vuoksi petyin suurilta osin aika pahasti.
Pelattavuus on tuttua codi tyyliä, joka on yksi asioista joista pidän, kontrollit toimivat, ja pelaaja hallitsee hahmon jatkuvasti (yleensä). Pari asiaa jäi kuitenkin pahasti vaivaamaan moninpelin kohdalla.
Aseet, ne kaikki tuntuu lähinnä samalta kuin cod nelosesta tuttu g36c. Aseiden välillä ei juurikaan ole eroja, kaikki kuulostavat ja tuntuvat samalta, matseissa pystyikin nappaamaan minkä tahansa aseen, ja tappamaan samalla tavalla kuin muillakin, esim. m4a1 - vs - vector. Jos nyt verrataan vaikka cod neloseen, jokaisella aseella oli omanlainen fiilis pelata, esimerkiksi 74u, paljon rekyyliä, paljon damaa, mahtava ja monipuolinen ase. P90, pieni rekyyli, iso lipas, vähän damaa, mahtava ase vaimentimen kanssa. yms yms.. Mutta mw2 en huomannut aseissa juurikaan eroja.
Mapit, verrattuna cod 4 mappeihin, nämä ovat paljon suurempia, mikä on suurilta osin hyvä asia, mutta mielestäni mapeissa on aivan liikaa mestoja mennä istumaan johonkin ikkunan nurkkaan, istuminen onkin tässä pelissä todella helppoa, ja todella palkitsevaa.
Kill/Deathstreakit. Ehkä yksi suurimmista vitutuksen aiheista. Mielestäni pelaajia ei pitäisi palkita kuolemisesta ollenkaan (joo joo pitää olla helppoa aloittelijoille..) mielestäni ei. Kun kohtaat 1v1 tilanteessa vihollisen, jolla on kolminkertainen healthi, ei siinä paljoa ole tehtävissä. Mun mielestä mua ei pitäis rankaista siitä, et joku nuubi nyt sattuu olee niin huono et menee kuolemaan esim. kolme kertaa peräkkäin. Lisäksi peli on todella vaikea tasapainoittaa, kun on näin paljon eri streakeja.
IWn pitäis mun mielestä lopettaa pelien suunnittelu huonoille pelaajille. Cod 4 ja cod 2 on aika pitkälti se mitä mä oon tykännyt pelata, vaikka niissäkin on omat virheensä, mutta mielestäni paljon mukavempaa pelattavaa kuin tämä.
Matchmaking on kanssa näin alkuvaiheessa vissiin aika jumissa, pelattiin tossa kaverin kanssa joku +10 matsia yhen/kahen palkin yhteyksillä, not funney. Monesti saattoi olla yks kaveri täysillä palkeilla, ja muut yhellä, tai yks tiimi täysillä ja toinen yhellä palkilla.
Tän viestin tarkoitus ei oo alottaa mitään sotaa täällä, saatika provoisoida, jotkut saattaa tykätä tän jatko-osan moninpelistä, ja mun puolesta saakin tykätä, ei siinä mitään. Tää jatko-osan tyyli ei vaan natsannu siihen, mitä mä fps-moninpeliltä haen. Yksinkertaisuus ja tasapainotus on paljon parempi mun mielestä kuin se että pelistä löytyy miljoona perkkiä ja kill/deathstreakia.
Kirjoitusasusta vielä sen verran et oli melkosta tajunnanvirtaa, antakaa anteeks, toivottavasti tajusitte pointin. Ois kiva kuulla teidän mielipiteitä tuosta moninpelistä..