Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huh, menihän se läpi. Olen varmaan ainoa jonka mielestä peli oli liian pitkä... En halua enää ikinä peliä jossa joku huutaa GO GO GO! tai jotain jostain ***** tangoista.

Samaa mieltä, väänsin SP:n vikoja kenttiä vähän väkinäisellä ilmeellä läpi kun muutaman ekan kentän jälkeen rupesi jo tuntumaan puulta.

Multiplayer on tosin loistava ja koukuttava vaikka Ground Warissa nämä Akimbo sankarit tai Javelin-Glitchaajat onnistuvat kusemaan hauskuuden kokonaan.

KD on 1.9X 6000 tapon kohdalla.

Ei kait tuolla K/D:llä ole mitään merkitystä. Itsellä se on 1,28 ja aivan sama. Saisin helposti yli 2:n jos haluaisin mutta meikästä on paljon kivempi juoksennella, ottaa lippuja, capture pointteja, kuolla vähä väliä ja taas tappaa muutama. Ainoa mistä haaveilen on nuke, koska saisin emblemin siitä. :) Yleensäki teen vaan challengeja, jotka ei vaadi killstreakkeja. Meikällä muuten bugas toi killstreak-homma. Sain 25 killstreakin (niin ja ilman carepackagea tai emergency airdroppia) ja silti näyttää että olisi 16 vain meikän paras. Tuo 16 kertookin kaiken olennaisen, miten peliä pelailen.

Kaikki muut pelimuodot matseissa ovat vanhalle SOCOM 2-fanille kuraa paitsi Search and destroy ja se näkyy. Olen keikkunut meidän tiimin (dB eli deathBringers, jossa pyörii vanhoja SOCOMisteja NL:stä ja UK:sta) kärkipäässä aina S&D:ssä ja muissa modeissa lähinnä keskittynyt ottamaan pointteja.

Peli on hyvä ja nuubituubit ei ärsytä siksi, että itsekin niitä käytän sen aikaa, että saan Shotgun attachementin joka aseeseen. :) Nyt menossa prestige 1 ja level 36.

[FF]Myytti;1000506 sanoi:
Meikällä muuten bugas toi killstreak-homma. Sain 25 killstreakin (niin ja ilman carepackagea tai emergency airdroppia) ja silti näyttää että olisi 16 vain meikän paras. Tuo 16 kertookin kaiken olennaisen, miten peliä pelailen.

Käytöit varmaan jotain helikopteria esim. Pave Low. Niitäkään ei lasketa killstreakkiin, koska ei ole periaatteessa ite tehtyjä kuin esim jollain Predator Missilellä.

Mutta muuten. Peli on kyllä todella hyvä ja kd: 1.92 ja paras killstreakki 38 :)

Käytöit varmaan jotain helikopteria esim. Pave Low. Niitäkään ei lasketa killstreakkiin, koska ei ole periaatteessa ite tehtyjä kuin esim jollain Predator Missilellä.

Eikö muka? Kuvittelis laskevan, kun rewardeihinkin ne lasketaan...

Eikö muka? Kuvittelis laskevan, kun rewardeihinkin ne lasketaan...

Kyllä ne lasketaan. Tein itse Uav -> Predator -> Harrier setillä ensimmäisen streakkiennätykseni. Tota Harrierin ilmahooverointiahan ei itse ohjata, joten sama pätee Paveen.

Edit: Tutkin asiaa ja törmäsin tämmöseen:

http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=203544

Eli ongelma ilmeisesti niinkuin edellä mainittiin, on ihan suunniteltu, että noita joita ei MILLÄÄN tavalla ohjata, ei edes siis hyökkäyskohtaa (harrierin kanssa näin tehdään) ei kasvata streakia. Ihmeellistä kyllä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kampanja (n. 6h) ja jonkun verran nettipelejä (n. 17h) takana, ja ajattelin jotain ajatuksia pelistä kirjoitella.

Yksinpeli: Loistavaa viihdettä, aivan mainio paketti vaikka vähän lyhyt olikin. Ehkä jossain vaiheessa uudestaan voisi pelata läpi.

Spec Ops: Melko asialliselta vaikuttavat, mutta jotenkin ei ole innostanut näitä pelata sen kummemmin.

Moninpeli: Itse asiaan. Ensivaikutelma oli että aivan loistavaa, ehkä paras peli ikinä. Noh, aluksi tuli turpaan ja rankasti, yleensä kuolemia vähintään tuplasti enemmän kuin tappoja jne. Alkoi jo hiukan jopa harmittamaan koko peli, mutta sitten jotain tapahtui. Ehkä opin vähän pelaamaan? Kuitenkin pelit alkoivat koko ajan sujua entistä paremmin ja ai että alkoi peli maistumaan.
Nyt jopa ennätys streakki 19 (p90 - predator + precision airstrike + harrier), joka on omasta mielestäni itselleni, eli siis melko huonolle pelaajalle, todella kova suoritus.

Suosikkiaseena oli aluksi UMP45, josta siirryin M4A1 ja nyt kovassa kulutuksessa on P90.
Perkeistä Scavenger/Bling, Stopping Power, Commando/Steady Aim käytöstä, ja varsinkin Scavenger on itselleni todella toimiva sillä herkkä liipaisinsormi aiheuttaa sen että lippaat on tyhjennetty aika nopeasti. Ainiin ja stingerille paljon rakkautta. Kyllä lähtee kaikki helikopterit ja harrierit pörräämästä. Aina selässä.

Kartat:
Suosikkeja/hyviä: Sub Base, Wasteland, Terminal, Invasion, Highrise, Rundown, Derail
neutraaleja: Quarry, Scrapyard, Underpass, Skidrow
inhokkeja/huonoja: Favela, Estate, Afghan, Karachi
Kokonaisuutena mielestäni erittäin toimivia ja erilaisia karttoja, ja tapahtumia riittää monessa eri tasossa, mikä lisää haastetta mukavasti.
Eniten tulee pelattua TDM, Ground War, Domination ja Headquarters Pro pelimuotoja.

Netissä pelatessa harmittaa, suorastaan ärsyttää kun todella usein jengi vaan keskittyy keräämään tappoja vaikka olisi tarkoitus pommittaa/viedä lippuja jne. Parhaana (eli huonoimpana) esimerkkinä Sabotage. Kukaan ei ota pommia vaan kaikki kummankin jengin tyypit menee asemiin pommin ympärille siten että heti kun joku pommin ottaa, suolataan se saman tien vähintään viiden vastustajan toimesta. Sitten taas odotellaan seuraavaa yrittäjää. Jees. Yritä siinä sitten pelata. Capture the Flag ei ole ihan yhtä paha, siinä vaan juuri kukaan ei edes yritä viedä lippuja. Eikö tuota pelkkää tappamista varten juuri ole deathmatchit?? Jostain syystä Headquarterssia ja Dominationia olen onnistunut pelamaan melko hyvissä peleissä, siitä plussaa.

Pientä miinusta muutamasta epätasaisuudesta: 1887 akimbo naurettavan kova. Ei siinä mitään jos lähelta henki lähtee saman tien, mutta kun noilla pääsee hengestään jo melko kaukaakin. Noh samalla lailla ne tyypit kuolee kuin muutkin. M16 vaikuttaa myös melko kovalta, mitä nyt muutamia kertoja törmännyt. En tosin ole itse saanut vielä auki niin en oikeastaan pysty sanomaan sen enempää.
Javelin glitchi nyt on aivan hanurista, onneks ei hirveästi ole tullut vastaan niitä.

Kaiken kaikkiaan todella hyvä peli. Olen aika pahasti koukussa ja eikun pelaamaan :D

Eilen tuli ensimmäistä kertaa Javelin -juoksija vastaan. Annoin tuolle välittömästi negatiivista palautetta. Toivottavasti tähän tulisi joku ratkaisu pian. Samassa päivityksessä voisi aseiden tasapainoa hieman myös hioa - 1887, granade launcher.

Kaiken tämän vinkumisen ja valituksen väliin on muistutettava että on MW2 myös monella osa-alueella parempi edeltäjäänsä. Kentät ovat lähes poikkeuksetta monipuolisempia ja värikkäämpiä. Kukaan ei myöskään ole enää valittanut kuinka pelien alussa käsikranaatteja heitellään kentän toiselle laidalle.

Tänään minulle tuli ensimmäinen Javelin-juoksija vastaan. Melko tylsää touhua, vaikka sainkin juoksijan parikertaa napattua näin: savua & kranua, samantien nurkantaakse. :) Mahto idioottia ketuttaa.

Nyt kun tätä on jonkin verran jo tullut hakattua, niin ainakin mulla on jo hieman ikävä osaa mw1:n kentistä (crash, backlot, strike, district, vacant, overgrown..). Tässä on vaan yksinkertaisesti ihan liikaa reittejä joka paikaan, joka taloon pääsee sisälle, ja jokaiselle katolle ja parvekkeelle pääsee. Tämän vuoksi tuntuu että kokoajan joku tulee selästä, sivulta, ylhäältä, alhaalta jne jne. Tästä puuttuu ns. "rintamat". Hyvä esimerkki on tuo Highrise kenttä jossa on nuo kaksi identtistä sisätilaa päädyissä, mutta tilojen "hallinta" vaihtuu 5 sekunnin välein, ja juuri kun luulet että nyt vihut ovat tuolla edessä, tulevat ne selkään. Käytännössä tämä pakottaa vain sinne tänne vauhdilla sinkoilevaan pelityyliin ja pois lukee kaikki muut strategiat.

Yleisesti ottaen kuitenkin huippupeli ja paljon parempi kuin tuo edeltäjä. Itsellä kartat listautuvat jotakuinkin tässä järjestyksessä:

+
terminal
invasion
rundown

+-0
underpass
karachi
derail
subbase
favela
skidrow
afghan

-
quarry
scrapyard
highrise
wasteland
estate
rust

itenkin huippupeli ja paljon parempi kuin tuo edeltäjä. Itsellä kartat listautuvat jotakuinkin tässä järjestyksessä:
Ite oon ihan erimieltä, imo Highrise ja Scrapyard just parhaita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tänään minulle tuli ensimmäinen Javelin-juoksija vastaan. Melko tylsää touhua, vaikka sainkin juoksijan parikertaa napattua näin: savua & kranua, samantien nurkantaakse. :) Mahto idioottia ketuttaa.

Alkuviikosta myös tälläinen heppu kirmaili ympäri kenttää. En oikein ymmärrä tälläisiä pelaajia. Ensin maksaa kovat rahat pelistä ja sit pelleilee ja pilaa muiden pelit.

Sehän olis hyvä näille javelindorkille, et kaikki muut lopettais heti ko matsin.

Itselle ainakin mielihyvää tuottaa onnistuneet ja rehelliset suoritukset ja sitä kautta tiimin voitot.

Hyvää viikonloppua kaikille.

Parhaat kentät IMO:
Underpass
Terminal
Rust
Highrise
Invasion

Neutraalit:
Estate
Favela
Afghan
Karachi
Sub base
Quarry

Huonoimmat:
Skidrow
Rundown
Derail
Wasteland
Scrapyard

Pelailin tos huvikseni noob tuben kaa ku halusin sen challengen tehtyä ja ei perkule että on ylivoimanen, sain 2 double killiä ja yhen triple killin sen kanssa..

Tuo sarkasmi ei vaan jotenkin sovi tähän.

Onhan se sinänsä ihan jännä, että vaikka pelaajilta kysyttäessä IW:ltä vaadittiin melkein eniten jatko-osaan nuubituubien poistoa, niin tadaa! Joka assault rifleen moinen saatavilla. :rolleyes:

Eipä tule itse tosiaan käytettyä, jotenkin syö peli-iloa ihan hirveästi tuo ihana lisävaruste.

Nyt meikällä on Harrier Strike, Pavelow, Chopper Gunner ja kyl se laski minun mielestä myös Pavelowit meikän uuteen ennätykseen 22killstreak.

Jaa no kerran ainakin vedin pavella reilut 10 tappoa mutta ei tullut chopper gunneria. Saattaa olla, että kuolin siinä välissä sitten. Pitää kokeilla tota pawe lowia uudestaa kunhan saa avattua sen ku justiin otin prestigen. Mutta jos pawe low ei laske ja esim harrier laskee niin selityksenä voi olla se, että harrierin joutuu itse asettamaan kun taas pawe low vetää "automaattisesti".

btw ite tykkään kaikista mapeista paitsi Wasteland, Estate ja Underpass.

[FF]Myytti;1001236 sanoi:
Nyt meikällä on Harrier Strike, Pavelow, Chopper Gunner ja kyl se laski minun mielestä myös Pavelowit meikän uuteen ennätykseen 22killstreak.

Kyllähän se laskee mukaan kaikki muut tapot paitsi ne, jotka on saatu Care Packagesta tai Emergency Airdropista saatavista killstreakeista.

Se Javelin glitchi toimii ilmeisesti myös ainakin Stingerissä, koska tuli tänään vastaan yksi tyyppi jonka tappaessani räjähti Stingerin ammus, että kannattaa näköjään varoa muitakin raketinheittimiä.

Siinähän itkette.Itse käytän aina "Nuubituubia" taikka "Javelin/Stinger" kikkaa riippuen kentästä piditte siitä tai ette.Rehellisellä pelillä kun ei pärjännyt,niin likaisella kyllä pärjää ja vittumaisuus kaunistaa.

Ylös Bottom