Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä
On se vaan jännä, kun toisille sattuu tuollaista ja toisille taas ei. Itse mitä olen pelannut niin pelit löytyvät aina todella nopeasti. Noita care package -bugittajiakin olen nähnyt sadoissa peleissä arviolta kolme kertaa.
Ja itse pelistä voin sanoa sen, että onhan se mielestäni nyt mahtava kaikin puolin.
Ei sille mahda mitään, että MW2 on "maailman suurimman räiskintäpelin" -statuksestaan huolimatta surullinen kasa bugista kakkaa. Eilenkin oli pari tuntia aikaa pelailla ennen kuin kaverin piti lähteä armeijaan; no, noin 25% tästäkin kalliista ajasta menee peliä etsiessä ja pitkän hakuajan jälkeen ihmetellään, että mihin se kaveri putosikaan. Kun servulle viimein pääsee, niin yhden pelin jälkeen taas jostain kumman syystä ei löydetäkään hyvää hostia ja peli heittää lagittelujen jälkeen ulos. Puhumattakaan siitä, että noin joka toisella servulla on vastapuolella loputtomia care packeteja sylkevä sankari tai pari, mikä aiheuttaa sen, että taivaalla pyörii jatkuvasti pari helikopteria, predator-ohjuksia iskee 10 sekuntin välein ja vastustajalla on jatkuvasti UAV ja counter-UAV.
On se vaan jännä, kun toisille sattuu tuollaista ja toisille taas ei. Itse mitä olen pelannut niin pelit löytyvät aina todella nopeasti. Noita care package -bugittajiakin olen nähnyt sadoissa peleissä arviolta kolme kertaa.
Ja itse pelistä voin sanoa sen, että onhan se mielestäni nyt mahtava kaikin puolin.